Hoeveel baantjes ?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dag 1 van de zwemvierdaagse gehad!
Lekker! Hoeveel meter doe je?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:58 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dag 1 van de zwemvierdaagse gehad!
Jawel maar doe in België meestal tartarsaus of gewoon mayoquote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:mch heb jij je frieten weleens met Andalousesaus gegeten?
Ik kende die saus nietquote:Op maandag 15 juli 2019 19:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Jawel maar doe in België meestal tartarsaus of gewoon mayo
Ze hebben daar wel 20 sauzen vaak, wel duur. 80 cent voor een portie.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kende die saus niet
Maar tartaarsaus is inderdaad lekker over je frietjes
Patat*quote:Op maandag 15 juli 2019 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
@:mch heb jij je frieten weleens met Andalousesaus gegeten?
Toch weer eens naar Belgiëquote:Op maandag 15 juli 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze hebben daar wel 20 sauzen vaak, wel duur. 80 cent voor een portie.
Die neem ik niet serieusquote:Op maandag 15 juli 2019 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Vlaanderen zijn het frieten. Van het frietkot
Je telefoon is meer op reis dan wijquote:Op maandag 15 juli 2019 19:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en mijn telefoon
De laatste beveiligingsupdate is het probleem, maar ze mogen geen oudere versie meer op mijn telefoon laden
Hoe dan ook hij is op reparatie en we zien wel hoe en wat we terug krijgen.
Boksquote:Op maandag 15 juli 2019 19:55 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Gewoon normaal praten.
Dat is wel erg minimaal of kook je enkel voor vrouwen?quote:
Schoonmoeder komt o.a. eten, die krikt het gemiddelde WAANZINNIG omhoog.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel erg minimaal of kook je enkel voor vrouwen?
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portiequote:Op maandag 15 juli 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schoonmoeder komt o.a. eten, die krikt het gemiddelde WAANZINNIG omhoog.
Ik neem aan dat je vaker bij haar eet dan zij bij jou.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portie
Liever vermijd ik haar zoveel als mogelijk. Eens per 40/45 jaar vind ik wel vaak genoeg.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vaker bij haar eet dan zij bij jou.
Ik snap je bro.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Liever vermijd ik haar zoveel als mogelijk. Eens per 40/45 jaar vind ik wel vaak genoeg.
Zo gaat je lover er dus waarschijnlijk later ook uitzien, be preparedquote:Op maandag 15 juli 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Als mijn schoonmoeder over de vloer komt ben ik minimaal ¤450,- kwijt aan haar portie
De FOK! standaardmaatquote:Op maandag 15 juli 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kook spaghetti van minstens 30 cm.
Haha geef die maagverkleining maar alvast cadeauquote:Op maandag 15 juli 2019 20:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo gaat je lover er dus waarschijnlijk later ook uitzien, be prepared
Heb jij een fijne werkdag gehad?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
valt niet mee zo'n eerste dag na de vakantie
3e*quote:Op maandag 15 juli 2019 20:37 schreef MCH het volgende:
[..]
valt niet mee zo'n eerste dag na de vakantie
Collega’s ook altijd.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Medium, moeilijke collega's die niet aangeven wat ze willen
Wat is het?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Werd genoemd in een artikel over de frietcultuur in België.
Andalousesaus is een van de vele sausen die sinds de jaren zestig van de twintigste eeuw in België zijn ontwikkeld, in eerste instantie als saus voor friet. Karakteristieke ingrediënten zijn plantaardige olie, zout, tomaten, ei, azijn, mosterd. Door de toevoeging van peper kan het een ietwat pittige smaak hebben. Om de kleur te verkrijgen gebruikt men karamel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |