Vol.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hey IJstaartje!
Hoe was jouw weekend?
Wel kunnen genieten van de GP?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vol.Zaterdag naar een festivalletje geweest en gisteren de hele dag mensen over de vloer.
Extra dag weekend, giev.
Jazeker! (Daar kwam de visite ook voor, maar die blijft nogal lang plakken.quote:
Yes, helemaal mee eensquote:Op maandag 15 juli 2019 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De kersenyoghurt van LandliebeEn Duits brood
Kölsch
Bratwurst
Hai Koenmans!quote:
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Molo het volgende: [..] Alsnog een pokkeneind weg wel vind ik Maar adres van een goeie gebaktoko daar zou ik wel graag willen. Voor als ik er in de buurt ben
![]()
De DM was vaste prik toen ik in Boedapest woonde. Al is Müller wel veel beter.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Yes, helemaal mee eens
Plus de DM leegkopen
Taartmeet in Akenquote:Op maandag 15 juli 2019 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.
Mijn oma gaat daar vaker gebak halen voor verjaardagen
Kom ik ook, daar hebben ze ook de outlet van Lindtquote:Op maandag 15 juli 2019 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Taartmeet in Aken
@:ieniminimuis
Zoetermeerquote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai Koenmans!
Was zondag nog in je dorp, komt wel dichtbij zo!
Als je adres kunt ontvogelen, graag.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Centrum aken heb je een goede toko, weet alleen even niet meer precies waar die ligt of hoe die heet.
Mijn oma gaat daar vaker gebak halen voor verjaardagen
Ik vond Müller niks anquote:Op maandag 15 juli 2019 11:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De DM was vaste prik toen ik in Boedapest woonde. Al is Müller wel veel beter.
Lindor Kugelnquote:Op maandag 15 juli 2019 11:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Kom ik ook, daar hebben ze ook de outlet van Lindt
Dan was het vast geen goede vestigingquote:Op maandag 15 juli 2019 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vond Müller niks an![]()
DM eigen merk en de bio afdeling van cosmetica
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pakkende naam voor een vakantiehuisje
https://www.holidaycottag(...)ay/sea-neuk?n=7&pd=1
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pakkende naam voor een vakantiehuisje
https://www.holidaycottag(...)ay/sea-neuk?n=7&pd=1
Laat me er morgenvroeg nog even aan denken, dan zal ik het je navragen. Wil er morgen toch 'toevallig' rond lunchtijd langs gaanquote:Op maandag 15 juli 2019 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je adres kunt ontvogelen, graag.
Dan ster ik m even in Whatsapp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |