Enige juiste benaming voor een huisjequote:Op maandag 15 juli 2019 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was het vast geen goede vestiging
Mooie!quote:Op maandag 15 juli 2019 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Pakkende naam voor een vakantiehuisje
https://www.holidaycottag(...)ay/sea-neuk?n=7&pd=1
Was het maar zoquote:Op maandag 15 juli 2019 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Laat me er morgenvroeg nog even aan denken, dan zal ik het je navragen. Wil er morgen toch 'toevallig' rond lunchtijd langs gaan
Ik ga bij mijn grootouders langs, ik ga niet op mijn nieuwste fiets centrum Aken in. Ik wil hem nog even wat langer heel houdenquote:
Vreemd gelegen vrees ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
teveel gejochen/gejuicht tijdens de F1?
Is het zo erg daar?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga bij mijn grootouders langs, ik ga niet op mijn nieuwste fiets centrum Aken in. Ik wil hem nog even wat langer heel houden
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jazeker! (Daar kwam de visite ook voor, maar die blijft nogal lang plakken.)
1 + 1 = .....quote:
Sterkte vanavond....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het zo erg daar?![]()
Goed, even huishouden er doorheen knallen hier. Kind slaapt net, soms handig als ze eventjes een crashmoment hebben![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Hai Koenmans!
Was zondag nog in je dorp, komt wel dichtbij zo!
Tot een uur of 7 in de avond blijft het daar qua verkeer vrij druk dus meer klapjosties die niet opletten.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het zo erg daar?![]()
Goed, even huishouden er doorheen knallen hier. Kind slaapt net, soms handig als ze eventjes een crashmoment hebben![]()
Minder spannend dan dat, ik heb wat nieuwe piercings in m'n oor, dus die kant ligt niet zo lekker.quote:
Owh. Nog meer? Jouw oor zat al vol toch? Blijkbaar niet....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder spannend dan dat, ik heb wat nieuwe piercings in m'n oor, dus die kant ligt niet zo lekker.
De ene zit aardig vol inderdaad, maar ik heb er nog een.quote:Op maandag 15 juli 2019 11:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Owh. Nog meer? Jouw oor zat al vol toch? Blijkbaar niet....
Je hebt er nu maar stroop opgedaan?quote:Op maandag 15 juli 2019 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn naan brood smaakte meer naar pannenkoeken
Maar oma, wat heeft u grote oren....quote:Op maandag 15 juli 2019 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De ene zit aardig vol inderdaad, maar ik heb er nog een.
Bummer. Heb dit weekend juist lekker kunnen hardlopen en fietsen. Hopelijk valt het mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Mogelijk weer een hittegolf in het weekend
*hap*quote:Op maandag 15 juli 2019 12:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar oma, wat heeft u grote oren....
Dat oma is van het sprookje he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |