Andalouse is een variant op Mayo met een pittige ui nasmaak wat neer komt op een lichtere variant op samoerai saus.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Voor mij klinkt het een beetje als mayo gemengd met ketchup
Mehquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Andalousesaus is een van de vele sausen die sinds de jaren zestig van de twintigste eeuw in België zijn ontwikkeld, in eerste instantie als saus voor friet. Karakteristieke ingrediënten zijn plantaardige olie, zout, tomaten, ei, azijn, mosterd. Door de toevoeging van peper kan het een ietwat pittige smaak hebben. Om de kleur te verkrijgen gebruikt men karamel.
Andalouse wordt gegeten bij bijvoorbeeld frieten, falafel of vlees.
Beide nooit gehadquote:Op maandag 15 juli 2019 20:57 schreef Muck het volgende:
Ik vind andalouse wel lekker![]()
Samurai-saus trouwens ook
Ik ben de enige persoon op aarde die je niet blij maakt met bananenbrood. Vind het er wel lekker uitzien trouwensquote:
Banaan zet aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben de enige persoon op aarde die je niet blij maakt met bananenbrood. Vind het er wel lekker uitzien trouwens
Klinkt als bevergeil.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Friet gebakken in ossewit is lekker
Nooit gehad! Maar ik vind in Frankrijk/Spanje altijd zo lekker om patatjes in zonnebloemolie gebakken te krijgen. Dikke dit zure mayoquote:Op maandag 15 juli 2019 21:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Friet gebakken in ossewit is lekker
Wat zijn chipirones?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Nooit gehad! Maar ik vind in Frankrijk/Spanje altijd zo lekker om patatjes in zonnebloemolie gebakken te krijgen. Dikke dit zure mayo
Bohhhhhh
Liefst een schaal chipirones erbij, schijfje citroen en een kan sangria. De hemel dat![]()
Gefrituurde mini inktvisjes, kun je in geheel eten omdat ze zo mini zijn.quote:
quote:
Ik pas even.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gefrituurde mini inktvisjes, kun je in geheel eten omdat ze zo mini zijn.
Deeglaagje en dan knapperig gefrituurd, binnenkant heerlijk zacht en dan dus inktvissmaak, hmmmmm
Lekkerste snackje ever
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Een flinterdun kalfsschnitzeltje, gefrituurd in zonnebloemolie. Beetje citroen.
Octo is andersssssquote:Op maandag 15 juli 2019 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het bij kersen, inktvis voelt wat kannibalistisch.
Is wel familie.quote:
Toevallig vorige week voor het eerst octopus op. Niet vies. Ook niet lekker. En die zuignapjes staan me toch een beetje tegen.quote:
Koffiefilters voor de inmates?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Officieel moet ik filters gaan vouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Morgen weer naar het zkh voor de uitslagen van de MRI-scans.. Zo veel zin in...Sterkte Bos! Hoop dat het allemaal een beetje positief is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echtquote:Op maandag 15 juli 2019 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toevallig vorige week voor het eerst octopus op. Niet vies. Ook niet lekker. En die zuignapjes staan me toch een beetje tegen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
![]()
Heerlijkste eten wat er is![]()
![]()
Keer met vriendinnen in Griekenland op één dag na elke dag octopus gegeten![]()
![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:56 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Morgen weer naar het zkh voor de uitslagen van de MRI-scans.. Zo veel zin in...Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik duim voor goeie uitslagenOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Als ik mag kiezen en er is gegrilde octopus, neem ik áltijd octopusquote:Op maandag 15 juli 2019 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]de eerdergenoemde schnitzel vind ik toch echt lekkerder
Als jij in Hongarije bent moet je de hanentestikelgoulash eens proberen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen en er is gegrilde octopus, neem ik áltijd octopus![]()
In Portugal toen ik zwanger was heeft de kok het speciaal voor mij gemaakt terwijl het niet op de kaart stond met de verse voorraad voor morgen![]()
Why notquote:Op maandag 15 juli 2019 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als jij in Hongarije bent moet je de hanentestikelgoulash eens proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |