Feederquote:Op zondag 14 juli 2019 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn liefde voor mijn eigen muis gaat ook door haar maag![]()
Jouw waterglazen worden in Frankrijk ingezet als wijnglazenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij dat ik helemaal geen wijnglazen heb
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags_kwartiertje ik ben alweer een week aan het werk.
Ja 3 weken of zo.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te snel. Volgend jaar wil ik langer vakantie nemen.
Die twee hebben vaak wel een correlatiequote:Op zondag 14 juli 2019 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doel je op drank of je 40 FOK!-centimeter?
Prima toch.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet verplicht elk jaar 2 weken achterelkaar op vakantie. 3 weken mag ook, meer is in overleg.
Mijn werkgever heeft die regel ook, maar niemand let er op. Maar ik voel wel een beetje waarom zulke regels bestaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet verplicht elk jaar 2 weken achterelkaar op vakantie. 3 weken mag ook, meer is in overleg.
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja is prima eigenlijk wel, al heb ik voor 6 weken aan vrije dagen. En ze doen een beetje moeilijk over vrije dagen opnemen in het hoogseizoen; van augustus tot april.
Maarja ach. Ik heb een baan dus al ben tevreden.
Dus je mag alleen in mei tot en met juli?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja is prima eigenlijk wel, al heb ik voor 6 weken aan vrije dagen. En ze doen een beetje moeilijk over vrije dagen opnemen in het hoogseizoen; van augustus tot april.
Maarja ach. Ik heb een baan dus al ben tevreden.
Dat is in ons hoogseizoen dus dat kan nietquote:
En das nu?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Al krijg ik van mijn teamleider zonder pardon vrij als het voor de liefde is. Tenzij het echt niet kan.
Ja, ik had ‘m al ge-edit. Nog niet ganz wakker.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is in ons hoogseizoen dus dat kan niet
Grote vakantie hebben ze graag in laagseizoen dus van mei t/m juli. Maar in overleg kan het ook wel andere dingen worden geregeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had ‘m al ge-edit. Nog niet ganz wakker.
Terecht wel. Zeker als het om een week gaat. Mensen kunnen ook griep hebben en dan moet het ook opgelost worden.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik hoorde ook wel dat ik schijt moet hebben en gewoon vrij moet vragen en niet na moet denken over hoe het dan om werk moet
Heel misschien ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je de rust van Tenerife? Je gaat later dit jaar toch nog een keer?
Buitenland?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgend jaar wil ik een weekje of twee op een leuk plekje zitten. Gezellig huisje of zo. Beetje wandelen en ontspannen.
Ow, ik hoop het wel. Je werkt te hard Haags.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weetnie of mijn chick vrij krijgt
Ienie’s verhalen hebben me ook wel warm gemaakt voor Terschelling. Maar Engeland of Schotland zou ik ook tof vinden. Even kijken. Zolang er maar rust en ruimte is.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ienie’s verhalen hebben me ook wel warm gemaakt voor Terschelling. Maar Engeland of Schotland zou ik ook tof vinden. Even kijken. Zolang er maar rust en ruimte is.
Mja, het is maar een klein eilandje natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken Terschelling is lang. Te lang.
Ja dat heb je in 4 dagen wel gezien.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken Terschelling is lang. Te lang.
Langweekendmateriaal.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb je in 4 dagen wel gezien.
Ja das idd mooiquote:Op zondag 14 juli 2019 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega liet me foto’s zien van de Lofoten in Noorwegen. Godverdomme wat mooi!
Mja zekerquote:Op zondag 14 juli 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dat was me de race wel zeg!
Spannend en veel actie.
Lekker bezig muisjequote:Op zondag 14 juli 2019 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej een telefoon uit de oudheid werkend gekregen. Ik kan bellen en smsen
Dat! Volgend jaar ga ik echt weer heen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo! Dat was me de race wel zeg!
Spannend en veel actie.
Moet ik je uitleggen hoe zo’n draaischijf werkt?quote:Op zondag 14 juli 2019 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Okeej een telefoon uit de oudheid werkend gekregen. Ik kan bellen en smsen
Dat snap ik nog welquote:Op zondag 14 juli 2019 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik je uitleggen hoe zo’n draaischijf werkt?
thee met stukjes, bestaat dat?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee stukje kweepeer als in fruit.
Heb je theeblaadjes en daar zitten dan stukjes fruit tussen. Dat doet je dan in een thee-ei en daar zet je dan van thee van.quote:
Wat moeilijk ja, gewoon een paar muntbladeren of Chinese theezakjes pakken.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je theeblaadjes en daar zitten dan stukjes fruit tussen. Dat doet je dan in een thee-ei en daar zet je dan van thee van.
Nooit gedacht dat ik het zetten van thee moet uitleggen.
Is gewoon kant en klare losse thee die je kan kopen in de winkel.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:11 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat moeilijk ja, gewoon een paar muntbladeren of Chinese theezakjes pakken.
En daar doe je dan verse kweepeer bij?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is gewoon kant en klare losse thee die je kan kopen in de winkel.
Ik koop kweepeer thee in de winkel. Da's thee met gedroogde kweepeer erin.quote:
Ik denk dat je het nu pas goed uitgelegd hebt en dat ik het daardoor snapquote:Op zondag 14 juli 2019 18:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik koop kweepeer thee in de winkel. Da's thee met gedroogde kweepeer erin.
Verse kweepeer is slechts een paar weken in de herfst verkrijgbaar.
Okeej.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nu pas goed uitgelegd hebt en dat ik het daardoor snap
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we je uitleggen hoe koffie maken werkt
Het leven is slecht voor je tanden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doet mn vriendin as we speak voor morgen
Die boodschap kwam niet over.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.
Niet gelijk zo gepikeerd.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is slecht voor je tanden.
Alles is slecht. Overal ga je dood aan.
We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten. Uit werk kook ik meestal en dan smeert zei de bammetjes en maakt de kwark klaarquote:
Maakt. De. Kwark. Klaar?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten. Uit werk kook ik meestal en dan smeert zei de bammetjes en maakt de kwark klaar
Dus je gaat ook nooit voor hem koken?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch echt geen boterhammen smeren voor Buda, ik ben zijn moeder niet. En hij is allang de leeftijd gepasseerd dat er brood voor hem gesmeerd moet worden.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch echt geen boterhammen smeren voor Buda, ik ben zijn moeder niet. En hij is allang de leeftijd gepasseerd dat er brood voor hem gesmeerd moet worden.
Zo nu en dan kook ik wel eens voor hem ja.quote:
Omdat ik zijn boterhammen niet smeer?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Jullie incellen krijgen nog een lastig leven zodra jullie gaan hokken.
Als mijn vader de schaapskudde even alleen kan laten, zal dat vast een keer gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft ze al je ouders ontmoet of moet ze daarvoor eerst naar de Hongaarse pustas?
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als mijn vader de schaapskudde even alleen kan laten, zal dat vast een keer gebeuren.
Leer jij nou eerst maar boterrhammen smerenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Jullie incellen krijgen nog een lastig leven zodra jullie gaan hokken.
Jij kan ook niet lezen he of je doet het heel selectiefquote:Op zondag 14 juli 2019 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar boterrhammen smeren
Van jou afgekekenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen he of je doet het heel selectief
Die gestreepte pakjes staan je wel goedquote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat als ik nou zelf de gevangene ben?
Kijkt wel vrolijk en heeft er zin inquote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt bij mij niet in de categorie ‘hond’
Waarinquote:Op zondag 14 juli 2019 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijkt wel vrolijk en heeft er zin in
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een nanoseconde dacht ik: oh ik kan we even naar het strand fietsen. Ik dacht op Terschelling te zijn
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skullquote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, even naar een van de beste avonturenfilms
ooit kijken nu.
The Notebook?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, even naar een van de beste avonturenfilms
ooit kijken nu.
Nee het is Raiders of the lost ark.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Close enoughquote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee het is Raiders of the lost ark.
Details detailsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Over die film ging het in een aflevering van Big Bang Theory. Dat de uitkomst van de film precies hetzelfde was zonder Indiana Jones.
Bolognese chips en een sinas.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Molo het volgende:
Stranger Things aflevering twee hier nu
En een gin tonic
Lang niet gehad die chipsquote:
Wat kun je nou verkeerd doen aan macaroni dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
Misschien had ik eerst een broodje moeten eten
Gin tonic hakt er wat in na drie happen macaroni from hell
Allesquote:Op zondag 14 juli 2019 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat kun je nou verkeerd doen aan macaroni dan?
Nopequote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het de versie met saus uit een zakje, wat verdwaalde groenten, spam enzo?
Wauw dat vinden ze in een studentenhuis nog niet eens te vreten.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Macaroni uit kartonnen pak wat smaakt naar karton koken tot prut
Blikje tomatenpuree doorheen roeren
Brekzoute gehaktballetjes erbij serveren en een blik maïs
Ik verzin het niet beste mensen
Kloptquote:Op zondag 14 juli 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw dat vinden ze in een studentenhuis nog niet eens te vreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja best wel 100%quote:Op zondag 14 juli 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zeer klachtwaardig. En weet je zeker dat het een zus van je is?
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
En dan dit als fantastisch dessert
Mooi laten staan en mijn kind weigerde het
Goedkope teringzooi![]()
https://www.jumbo.com/jum(...)smaak-330g/28423BAK/;pgid=95.NaS.qi.9SRpCl7fIFocVk0000nXboM60F;sid=PBPre4m0Lnfqe9Sftfr3Z-q-SAUlOP2i8lCcpXD-Oowh soort van vienetta ijstaart! Lekker man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Sparen voor laterquote:Op zondag 14 juli 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen die mensen dan met hun geld als ze het niet opeten
De nepvariant, terwijl de echte ook al vies isquote:Op zondag 14 juli 2019 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oowh soort van vienetta ijstaart! Lekker man!
Ze geven er echt totaal niet om en snappen ook niks van meer uitgeven of andere dingen eten. Echt soort parallel universum ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 22:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Eten als een stel in de bijstand om te kunnen sparen
Aten ze maar boontjesquote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef Arch-Indar het volgende:
Alsof het uitmaakt of je eten bij de jumbo of de ah haalt...
Boontjes zijn boontjes.
Tukse!quote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga naar bed, boekje lezen en dan slapen .
Je heb je muis nog niet afgericht?quote:
Klinkt als een fijne zondagochtendquote:Op maandag 15 juli 2019 07:51 schreef Molo het volgende:
Net een tatoeage gezet, nu aan de koffie, broodjes komen zo uit de oven
Kind was om kwart over zes supervrolijk wakkerquote:
Klopt, maar wie doet dat tegenwoordig nog?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je kon wel sms'en en bellen
Uhm ja.. goeiequote:Op maandag 15 juli 2019 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar wie doet dat tegenwoordig nog?
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zoals hier?
Ja. En geef eens serieus antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
De TT kwam ook uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 15 juli 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet uit jouw toetsenbord nee haha
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De TT kwam ook uit mijn toetsenbord
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Neem je dan ook je Excel-bestand mee?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Ze bestaan nogquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Dus het is nu al je vriend? Progressiesquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebbenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...quote:Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebben
Was deze niet voor mch?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.quote:
Wat?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.quote:
Inspiratiesessies?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.
Koekoekquote:Op maandag 15 juli 2019 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundelquote:Op maandag 15 juli 2019 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar wie doet dat tegenwoordig nog?
Wtf, waarom echt..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundel
Úren en uren als ik hem niet afkap
Voordat je bezig bent geweest of erna?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil een vriendin die inhoud heeft.
Bellen is toch ook leuk? Kun je fijn naar zijn stem luisteren, en af en toe ja en ok en ja en ok zeggen, terwijl je vanalles anders doet.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundel
Úren en uren als ik hem niet afkap
Sparren, telefonisch overleg etc.quote:
Lolquote:Op maandag 15 juli 2019 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Sparren, telefonisch overleg etc.
En als ik hem zat ben als hij aan het klagen is zeg ik dat de afdeling nazorg zo dicht gaat
Oh dat doe ik idd ook ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bellen is toch ook leuk? Kun je fijn naar zijn stem luisteren, en af en toe ja en ok en ja en ok zeggen, terwijl je vanalles anders doet.
Ik heb frigging belangst man... Maar goed, moet zeggen dat die mega graded exposure met die collega dan wel weer helpen daarvoorquote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan.
Heb je weleens seks gehad tijdens een telefoontje?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat doe ik idd ook ja.
Gewoon beetje de dingen doen die ik wil doen ondertussen
Administratie, schoenen bestellen, handjobs, boodschappenlijstje maken etc
Waarom heb je dat?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb frigging belangst man... Maar goed, moet zeggen dat die mega graded exposure met die collega dan wel weer helpen daarvoor![]()
![]()
Tuurlijk, iedereen toch weleens?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je weleens seks gehad tijdens een telefoontje?
Viesmadquote:Op maandag 15 juli 2019 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.
Nee, dat nog niet. Wel tijdens het autorijden. Maar ja, dat doet de rest van de wereld ook natuurlijk.quote:
Onverwerkte emoties van mijn tijd in een boeddhistische stille commune zonder elektronica denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Onverwerkte emoties van mijn tijd in een boeddhistische stille commune zonder elektronica denk ikIk wilde net zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Oh,dat zijn dan weer skills die ik niet hebquote:Op maandag 15 juli 2019 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet. Wel tijdens het autorijden. Maar ja, dat doet de rest van de wereld ook natuurlijk.
Seks hebben met je vriendin terwijl je aan de telefoon zit met je collega/maitresse/schoonmaakster/enquêtemevrouwquote:
Ja niet kinkyquote:Op maandag 15 juli 2019 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks hebben met je vriendin terwijl je aan de telefoon zit met je collega/maitresse/schoonmaakster/enquêtemevrouw
En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...quote:
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...
Seks was vroeger ook altijd beter.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopje thee opdrinken en dan maar telefoon gereed maken voor verzending en dan koken.
Na het avondetenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij ook wel. Vanavond nog eentje.
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik drink vandaag nog minstens 3 koppen weg.
Nee op werk, dus saaie theezakjes smaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?
Koffie hierquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
Taart met water hier. Collega is jarig geweest.
Volgensmij heeft ie een ijstaart gehaald.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie hier
Nu wel zin in taart, al valt die altijd tegen in het echt
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ie een ijstaart gehaald.
Pickwickquote:Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee op werk, dus saaie theezakjes smaken.
Die kun je toch bevroren kopen in duitsland en zo?quote:
SWKT is normaliter geen ijstaartquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die kun je toch bevroren kopen in duitsland en zo?
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Dat laatste ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Bij de kauflad in Aken iig welquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Die kun je hier ook bevroren kopen. Maar ik wil een goede, van een konditoreiquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Geen zin om heen te rijden.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleve is niet zo ver weg. Ik ga er zo af en toe boodschappen doen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin om heen te rijden.
Jaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kun je hier ook bevroren kopen. Maar ik wil een goede, van een konditorei
Alsnog een pokkeneind weg wel vind ikquote:Op maandag 15 juli 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleve is niet zo ver weg. Ik ga er zo af en toe boodschappen doen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Alsnog een pokkeneind weg wel vind ik
Maar adres van een goeie gebaktoko daar zou ik wel graag willen. Voor als ik er in de buurt ben
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt wel. Gebakszaak ken ik daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |