Oh,dat zijn dan weer skills die ik niet hebquote:Op maandag 15 juli 2019 10:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat nog niet. Wel tijdens het autorijden. Maar ja, dat doet de rest van de wereld ook natuurlijk.
Seks hebben met je vriendin terwijl je aan de telefoon zit met je collega/maitresse/schoonmaakster/enquêtemevrouwquote:
Ja niet kinkyquote:Op maandag 15 juli 2019 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Seks hebben met je vriendin terwijl je aan de telefoon zit met je collega/maitresse/schoonmaakster/enquêtemevrouw
En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...quote:
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...
Seks was vroeger ook altijd beter.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopje thee opdrinken en dan maar telefoon gereed maken voor verzending en dan koken.
Na het avondetenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij ook wel. Vanavond nog eentje.
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik drink vandaag nog minstens 3 koppen weg.
Nee op werk, dus saaie theezakjes smaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |