En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...quote:
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:14 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En telefoonseks dan? Ik bedoel, dat kan toch nog goed met die onbeperkte bundels van tegenwoordig...
Seks was vroeger ook altijd beter.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft wel een hoog jaren 80-gehalte hoor.
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopje thee opdrinken en dan maar telefoon gereed maken voor verzending en dan koken.
Na het avondetenquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor mij ook wel. Vanavond nog eentje.
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik drink vandaag nog minstens 3 koppen weg.
Nee op werk, dus saaie theezakjes smaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog ingewikkelde smaken die MCH niet snapt?
Koffie hierquote:Op maandag 15 juli 2019 10:24 schreef Arch-Indar het volgende:
Taart met water hier. Collega is jarig geweest.
Volgensmij heeft ie een ijstaart gehaald.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Koffie hier
Nu wel zin in taart, al valt die altijd tegen in het echt
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:29 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Volgensmij heeft ie een ijstaart gehaald.
Pickwickquote:Op maandag 15 juli 2019 10:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee op werk, dus saaie theezakjes smaken.
Die kun je toch bevroren kopen in duitsland en zo?quote:
SWKT is normaliter geen ijstaartquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die kun je toch bevroren kopen in duitsland en zo?
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Dat laatste ben ik wel met je eens ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Bij de kauflad in Aken iig welquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Die kun je hier ook bevroren kopen. Maar ik wil een goede, van een konditoreiquote:Op maandag 15 juli 2019 10:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ijstaart!
Jammer van die kersen.
Geen zin om heen te rijden.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleve is niet zo ver weg. Ik ga er zo af en toe boodschappen doen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen zin om heen te rijden.
Jaquote:Op maandag 15 juli 2019 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kun je hier ook bevroren kopen. Maar ik wil een goede, van een konditorei
Alsnog een pokkeneind weg wel vind ikquote:Op maandag 15 juli 2019 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleve is niet zo ver weg. Ik ga er zo af en toe boodschappen doen.
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Alsnog een pokkeneind weg wel vind ik
Maar adres van een goeie gebaktoko daar zou ik wel graag willen. Voor als ik er in de buurt ben
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Klopt wel. Gebakszaak ken ik daar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |