Ja, ik had ‘m al ge-edit. Nog niet ganz wakker.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is in ons hoogseizoen dus dat kan niet
Grote vakantie hebben ze graag in laagseizoen dus van mei t/m juli. Maar in overleg kan het ook wel andere dingen worden geregeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik had ‘m al ge-edit. Nog niet ganz wakker.
Terecht wel. Zeker als het om een week gaat. Mensen kunnen ook griep hebben en dan moet het ook opgelost worden.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik hoorde ook wel dat ik schijt moet hebben en gewoon vrij moet vragen en niet na moet denken over hoe het dan om werk moet
Heel misschien ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mis je de rust van Tenerife? Je gaat later dit jaar toch nog een keer?
Buitenland?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgend jaar wil ik een weekje of twee op een leuk plekje zitten. Gezellig huisje of zo. Beetje wandelen en ontspannen.
Ow, ik hoop het wel. Je werkt te hard Haags.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weetnie of mijn chick vrij krijgt
Ienie’s verhalen hebben me ook wel warm gemaakt voor Terschelling. Maar Engeland of Schotland zou ik ook tof vinden. Even kijken. Zolang er maar rust en ruimte is.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ienie’s verhalen hebben me ook wel warm gemaakt voor Terschelling. Maar Engeland of Schotland zou ik ook tof vinden. Even kijken. Zolang er maar rust en ruimte is.
Mja, het is maar een klein eilandje natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken Terschelling is lang. Te lang.
Ja dat heb je in 4 dagen wel gezien.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
2 weken Terschelling is lang. Te lang.
Langweekendmateriaal.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat heb je in 4 dagen wel gezien.
Ja das idd mooiquote:Op zondag 14 juli 2019 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega liet me foto’s zien van de Lofoten in Noorwegen. Godverdomme wat mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |