Feederquote:Op zondag 14 juli 2019 12:52 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn liefde voor mijn eigen muis gaat ook door haar maag![]()
Jouw waterglazen worden in Frankrijk ingezet als wijnglazenquote:Op zondag 14 juli 2019 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedacht mij dat ik helemaal geen wijnglazen heb
quote:Op zondag 14 juli 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
@:haags_kwartiertje ik ben alweer een week aan het werk.
Ja 3 weken of zo.quote:Op zondag 14 juli 2019 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te snel. Volgend jaar wil ik langer vakantie nemen.
Die twee hebben vaak wel een correlatiequote:Op zondag 14 juli 2019 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doel je op drank of je 40 FOK!-centimeter?
Prima toch.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet verplicht elk jaar 2 weken achterelkaar op vakantie. 3 weken mag ook, meer is in overleg.
Mijn werkgever heeft die regel ook, maar niemand let er op. Maar ik voel wel een beetje waarom zulke regels bestaan.quote:Op zondag 14 juli 2019 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet verplicht elk jaar 2 weken achterelkaar op vakantie. 3 weken mag ook, meer is in overleg.
quote:Op zondag 14 juli 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja is prima eigenlijk wel, al heb ik voor 6 weken aan vrije dagen. En ze doen een beetje moeilijk over vrije dagen opnemen in het hoogseizoen; van augustus tot april.
Maarja ach. Ik heb een baan dus al ben tevreden.
Dus je mag alleen in mei tot en met juli?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja is prima eigenlijk wel, al heb ik voor 6 weken aan vrije dagen. En ze doen een beetje moeilijk over vrije dagen opnemen in het hoogseizoen; van augustus tot april.
Maarja ach. Ik heb een baan dus al ben tevreden.
Dat is in ons hoogseizoen dus dat kan nietquote:
En das nu?quote:Op zondag 14 juli 2019 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Al krijg ik van mijn teamleider zonder pardon vrij als het voor de liefde is. Tenzij het echt niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |