Ja. En geef eens serieus antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
De TT kwam ook uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 15 juli 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet uit jouw toetsenbord nee haha
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De TT kwam ook uit mijn toetsenbord
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Neem je dan ook je Excel-bestand mee?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Ze bestaan nogquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Dus het is nu al je vriend? Progressiesquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebbenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...quote:Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebben
Was deze niet voor mch?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.quote:
Wat?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.quote:
Inspiratiesessies?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |