Ja. En geef eens serieus antwoord.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Is dit serieus een vraag die je moet stellen?
De TT kwam ook uit mijn toetsenbordquote:Op maandag 15 juli 2019 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet uit jouw toetsenbord nee haha
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een dubbeldate moet gezellig zijn, geen kruisverhoor. Als buda en ik een kruisverhoor willen, gaan we wel een misdaad plegen.
Nu je het zegtquote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De TT kwam ook uit mijn toetsenbord
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Neem je dan ook je Excel-bestand mee?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik spreek dit wel af met Buda ja? Jij hoeft alleen wat moois aan te trekken en te komen.
Ze bestaan nogquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Dus het is nu al je vriend? Progressiesquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet die vrouw die alleen maar aan het mooi wezen zijn is naast haar vriend.
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebbenquote:Op maandag 15 juli 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...quote:Op maandag 15 juli 2019 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zo'n vriendin zou ik ook weinig trek in hebben
Was deze niet voor mch?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.quote:
Wat?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Jij wil geen lady on the street but a freak...
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.quote:
Inspiratiesessies?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt wel stappen gemaakt vriend, ik ken je nog uit je periode dat je bijna dagelijks riep forever alone te blijven omdat je lelijk bent. Hebben al mijn inspiratiesessies toch geholpen.
Koekoekquote:Op maandag 15 juli 2019 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundelquote:Op maandag 15 juli 2019 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar wie doet dat tegenwoordig nog?
Wtf, waarom echt..quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundel
Úren en uren als ik hem niet afkap
Voordat je bezig bent geweest of erna?quote:Op maandag 15 juli 2019 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik wil een vriendin die inhoud heeft.
Bellen is toch ook leuk? Kun je fijn naar zijn stem luisteren, en af en toe ja en ok en ja en ok zeggen, terwijl je vanalles anders doet.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn collega, met zijn onbeperkte belbundel
Úren en uren als ik hem niet afkap
Sparren, telefonisch overleg etc.quote:
Lolquote:Op maandag 15 juli 2019 10:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Sparren, telefonisch overleg etc.
En als ik hem zat ben als hij aan het klagen is zeg ik dat de afdeling nazorg zo dicht gaat
Oh dat doe ik idd ook ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Bellen is toch ook leuk? Kun je fijn naar zijn stem luisteren, en af en toe ja en ok en ja en ok zeggen, terwijl je vanalles anders doet.
Ik heb frigging belangst man... Maar goed, moet zeggen dat die mega graded exposure met die collega dan wel weer helpen daarvoorquote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Soms ontkom je er niet aan.
Heb je weleens seks gehad tijdens een telefoontje?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat doe ik idd ook ja.
Gewoon beetje de dingen doen die ik wil doen ondertussen
Administratie, schoenen bestellen, handjobs, boodschappenlijstje maken etc
Waarom heb je dat?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb frigging belangst man... Maar goed, moet zeggen dat die mega graded exposure met die collega dan wel weer helpen daarvoor![]()
![]()
Tuurlijk, iedereen toch weleens?quote:Op maandag 15 juli 2019 10:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je weleens seks gehad tijdens een telefoontje?
Viesmadquote:Op maandag 15 juli 2019 09:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik negeer die mongool. Zouden jullie ook moeten doen, dan pleurt ie misschien wel op.
Nee, dat nog niet. Wel tijdens het autorijden. Maar ja, dat doet de rest van de wereld ook natuurlijk.quote:
Onverwerkte emoties van mijn tijd in een boeddhistische stille commune zonder elektronica denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 15 juli 2019 10:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Onverwerkte emoties van mijn tijd in een boeddhistische stille commune zonder elektronica denk ikIk wilde net zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |