Okeej.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:16 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nu pas goed uitgelegd hebt en dat ik het daardoor snap
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we je uitleggen hoe koffie maken werkt
Het leven is slecht voor je tanden.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat doet mn vriendin as we speak voor morgen
Die boodschap kwam niet over.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar heb ik gewoon cupjes voor, ik wil alleen aangeven dat al die fruitthees hardstikke slecht zijn voor je tanden.
Niet gelijk zo gepikeerd.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leven is slecht voor je tanden.
Alles is slecht. Overal ga je dood aan.
We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten. Uit werk kook ik meestal en dan smeert zei de bammetjes en maakt de kwark klaarquote:
Maakt. De. Kwark. Klaar?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:25 schreef MCH het volgende:
[..]
We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten. Uit werk kook ik meestal en dan smeert zei de bammetjes en maakt de kwark klaar
Dus je gaat ook nooit voor hem koken?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch echt geen boterhammen smeren voor Buda, ik ben zijn moeder niet. En hij is allang de leeftijd gepasseerd dat er brood voor hem gesmeerd moet worden.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga toch echt geen boterhammen smeren voor Buda, ik ben zijn moeder niet. En hij is allang de leeftijd gepasseerd dat er brood voor hem gesmeerd moet worden.
Zo nu en dan kook ik wel eens voor hem ja.quote:
Omdat ik zijn boterhammen niet smeer?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Jullie incellen krijgen nog een lastig leven zodra jullie gaan hokken.
Als mijn vader de schaapskudde even alleen kan laten, zal dat vast een keer gebeuren.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft ze al je ouders ontmoet of moet ze daarvoor eerst naar de Hongaarse pustas?
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als mijn vader de schaapskudde even alleen kan laten, zal dat vast een keer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |