Leer jij nou eerst maar boterrhammen smerenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef MCH het volgende:
Jullie incellen krijgen nog een lastig leven zodra jullie gaan hokken.
Jij kan ook niet lezen he of je doet het heel selectiefquote:Op zondag 14 juli 2019 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar boterrhammen smeren
Van jou afgekekenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:32 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen he of je doet het heel selectief
Die gestreepte pakjes staan je wel goedquote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat als ik nou zelf de gevangene ben?
Kijkt wel vrolijk en heeft er zin inquote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat valt bij mij niet in de categorie ‘hond’
Waarinquote:Op zondag 14 juli 2019 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kijkt wel vrolijk en heeft er zin in
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor een nanoseconde dacht ik: oh ik kan we even naar het strand fietsen. Ik dacht op Terschelling te zijn
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skullquote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, even naar een van de beste avonturenfilms
ooit kijken nu.
The Notebook?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:31 schreef Arch-Indar het volgende:
Zo, even naar een van de beste avonturenfilms
ooit kijken nu.
Nee het is Raiders of the lost ark.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Close enoughquote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee het is Raiders of the lost ark.
Details detailsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Over die film ging het in een aflevering van Big Bang Theory. Dat de uitkomst van de film precies hetzelfde was zonder Indiana Jones.
Bolognese chips en een sinas.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Molo het volgende:
Stranger Things aflevering twee hier nu
En een gin tonic
Lang niet gehad die chipsquote:
Wat kun je nou verkeerd doen aan macaroni dan?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:28 schreef Molo het volgende:
Misschien had ik eerst een broodje moeten eten
Gin tonic hakt er wat in na drie happen macaroni from hell
Allesquote:Op zondag 14 juli 2019 21:46 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat kun je nou verkeerd doen aan macaroni dan?
Nopequote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Is het de versie met saus uit een zakje, wat verdwaalde groenten, spam enzo?
Wauw dat vinden ze in een studentenhuis nog niet eens te vreten.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope
Macaroni uit kartonnen pak wat smaakt naar karton koken tot prut
Blikje tomatenpuree doorheen roeren
Brekzoute gehaktballetjes erbij serveren en een blik maïs
Ik verzin het niet beste mensen
Kloptquote:Op zondag 14 juli 2019 21:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wauw dat vinden ze in een studentenhuis nog niet eens te vreten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja best wel 100%quote:Op zondag 14 juli 2019 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het zeer klachtwaardig. En weet je zeker dat het een zus van je is?
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
En dan dit als fantastisch dessert
Mooi laten staan en mijn kind weigerde het
Goedkope teringzooi![]()
https://www.jumbo.com/jum(...)smaak-330g/28423BAK/;pgid=95.NaS.qi.9SRpCl7fIFocVk0000nXboM60F;sid=PBPre4m0Lnfqe9Sftfr3Z-q-SAUlOP2i8lCcpXD-Oowh soort van vienetta ijstaart! Lekker man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Sparen voor laterquote:Op zondag 14 juli 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen die mensen dan met hun geld als ze het niet opeten
De nepvariant, terwijl de echte ook al vies isquote:Op zondag 14 juli 2019 22:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oowh soort van vienetta ijstaart! Lekker man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |