Moet godverdomme om kwart voor 5 er weer uit jonge. Make me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende: ja komt niks van terecht dus ga verdomme gewoon kijken straks, krijg je geen spijt van
zou maar zo kunnen, geen ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die opblaasrookworst in lowlands voor het eerst was?
nog steeds niet uitgeVU'ed?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ben er mee bezigquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hierquote:
begin je het al een beetje te missen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hier
Was echt emotioneel einde van ST inderdaadquote:
Dat einde was echt emotioneel jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was echt emotioneel einde van ST inderdaad
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acterenquote:
Wat moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Zo het begin is gemaakt, 20 zwarte T-shirts besteld
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leukquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Klopt ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Zij is cutequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Niet eens een print erop. Gewoon plainass zwart?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik draag zowat alleen zwarte T-shirts dus leek me wel praktisch.
Max is leuk ja. Goeie toevoeging. Aangezien die Will echt nietszeggend karakter isquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.
Yep, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet eens een print erop. Gewoon plainass zwart?
Waarom niet. Heb een t-shirt waar 'fuck' op staat en die doe ik ook wel eens aan naar mijn werkquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Yep, lekker makkelijk.
Heb nog wel een kwakboel nerd zwarte shirts met een printje of tekst maar die kan ik helaas niet altijd aan, meeste staat Kill 'em All op of iets dergelijks
nee hoor, maar zou het zelf niet 1 2 3 opzettenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
@:Solotovski, jij vindt dit zeker kutmuziek?
Okéquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee hoor, maar zou het zelf niet 1 2 3 opzetten
Oooh ik ook regelmatig hoor, heb echt overal schijt aan maar ik heb ooit een shirtje aan gehad met Not Today Satan tijdens een bezoek van een Christelijk onderwijs clubje en dat kwartje viel pas achteraf op de plee, ik probeer er een piepklein beetje op te letten, soms, heel soms dan, liever niet maar goed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb een t-shirt waar 'fuck' op staat en die doe ik ook wel eens aan naar mijn werk
Hmm, dat valt niet goed denk ik inderdaad. Hebben ze daar niets van gezegd?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Oooh ik ook regelmatig hoor, heb echt overal schijt aan maar ik heb ooit een shirtje aan gehad met Not Today Satan tijdens een bezoek van een Christelijk onderwijs clubje en dat kwartje viel pas achteraf op de plee, ik probeer er een piepklein beetje op te letten, soms, heel soms dan, liever niet maar goed.
Heldinquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, dat valt niet goed denk ik inderdaad. Hebben ze daar niets van gezegd?
Heb eens gehad dat er Jehova's voor de deur stonden en ik opendeed met mijn Marilyn Manson shirt (hij zit daar in zijn nakie een donut te eten op de wc). En laatst maakte ik het helemaal bond toen ze weer aan de deur stonden en ik opendeed met mijn Cradle of Filth shirt. Weet niet of je die band kent, maar op hun merch, in dit geval een t-shirt, staat in grote letters: Jesus is a cunt. Oeps
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
begin je het al een beetje te missen?
Metallicaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Heldin![]()
Ken al die bands uiteraard en ik vind het stiekem heerlijk om een beetje te shocken, zeker Jehova's of eigenlijk maakt het me niet uit wat, als ik een gaatje zie ga ik ervoor en anders peuter ik wel een gaatje los, toen mijn oma aan haar laatste dagen bezig was in een bejaardenhuis heb ik wel eens keihard Metallica opgezet, twee van de honderd bejaarden zag ik een beetje beginnen met wiebelen![]()
Mijn CEO zat erbij en die zei niets maar die gaf me achteraf een tikje op mijn borst en een veelbetekenende knipoog
De Russen eten ijsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog steeds laatste uur Stranger Things niet gezien, bij spoilers ga ik echt dingen doen waar zelfs Danny bang van wordt
Eleven sterft tijdens een vrijwillige gangbang met de Russen, Phoebe Cates blijkt door de lucht overdraagbare aids te hebben en dat ventje zonder tanden besluit F-1 coureur te worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog steeds laatste uur Stranger Things niet gezien, bij spoilers ga ik echt dingen doen waar zelfs Danny bang van wordt
The Curequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
En de groetjes van een The Cure kloon.
Mijn oma was op hoge leeftijd nog een verstokte Metallica fan, ze had weliswaar nog maar weinig gehoor maar ik wilde haar een plezier doen. "die ene met die baard zou ik wel wat kunstjes leren als ik nog kon lopen"quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Metallica
Ikzelf ga er niet echt voor om mensen te shocken, maar soms gebeurt het gewoon. Al moet ik zeggen dat ik het op mijn werk wel leuk vind, want de rest van de meiden waar ik mee werk luisteren alleen maar Famke Louise en Kempi. Dus dan is het wel leuk om met mijn King Diamond shirt aan te komen
En jezus man, beetje respect voor je oma
En waarom zat je CEO daar bij?
Zijn bokscarrière leverde teveel blessures op jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en dat ventje zonder tanden besluit F-1 coureur te worden.
Klinkt als een mens met smaakquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn oma was op hoge leeftijd nog een verstokte Metallica fan, ze had weliswaar nog maar weinig gehoor maar ik wilde haar een plezier doen. "die ene met die baard zou ik wel wat kunstjes leren als ik nog kon lopen"
En die gast zat erbij omdat er wat verkocht moest worden
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
En de groetjes van een The Cure kloon.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt als een mens met smaak
Kunstjes zoals? Pijpen zonder kunstgebit?
Mijn opa was helemaal fan van Queen haha.
Ooh oké.
Oogschaduw.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhands
Zulke taal bezigen wij hier nietquote:
JA. DANKJE.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhands
Dikke 80+ orgiequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Shit nu zit ik met een beeld in mijn hoofd van jouw opa die Freddy pijpt terwijl mijn oma naakt op zijn rug zit te wiebelen om hem aan te moedigen
Volgens mij zat ik ergens andersquote:
Chips, altijd chips!quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook een crisis. Koekjes of chips?!
Wat voor koekjes of wat voor chips?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Beidequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
Zulke taal bezigen wij hier nietquote:
Ja asjequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
JA. DANKJE.
Hier zat ik dus de hele tijd al over te piekeren. Tim Burtongenot
En Johnny Depp.
[..]
Dikke 80+ orgie
Duidelijkquote:
Chocoladekoekjes en ribbel chips.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor koekjes of wat voor chips?
Ribbelchipsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Chocoladekoekjes en ribbel chips.
Ik heb al 1 koekje gehad dus als ik nu chips pak heb ik ze wel beide gehad.quote:
Wat heeft naatje jou wijsgemaakt?quote:
Welke, een mechanische? Ik moet er nog een kopen maar weet niet welkequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eindelijk een nieuw toetsenbord besteld![]()
#liefste dagboek
Ik lees allesquote:
Ben je dan weer vaker hier?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eindelijk een nieuw toetsenbord besteld![]()
#liefste dagboek
Ah dan heb je m'n sollicitatie ook ontvangenquote:
Dezequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Welke, een mechanische? Ik moet er nog een kopen maar weet niet welke
Inspireer mij.
Jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah dan heb je m'n sollicitatie ook ontvangen
Ik heb ALLES gezienquote:
Wel als ik t zeg?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Maar niet alles geloven wat Naatje zegt hè
Ik geloof alles wat modjes zeggenquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
WAT HEB IK GEZEGD NIET ZOMAAR WOORDEN IN DE MOND LEGGEN HEJAquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat modjes zeggen
Naatje is naatjequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik geloof alles wat modjes zeggen
Daar heb ik ook naar gekeken! Denk dat ik deze ook ga bestellen, was in eerste instantie ook mijn eerste keus. Maar heb er niet zo heel veel verstand van.quote:
Oooooooooooooooooooooooooh, GAMMAquote:
Die docu blackfish is vetquote:
Ik heb je in de smiezen jonguh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WAT HEB IK GEZEGD NIET ZOMAAR WOORDEN IN DE MOND LEGGEN HEJA
Ik heb een CD van ze en het is soms wel grappig om te horen. Vooral omdat ze in het Turks zingen en ik er dus geen zak van verstaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
The Cure
Dit
Moest wel even giechelen
Oeh, ik weet niet per se wat dit betekentquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jonguh.
I see you
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik ook naar gekeken! Denk dat ik deze ook ga bestellen, was in eerste instantie ook mijn eerste keus. Maar heb er niet zo heel veel verstand van.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet per se wat dit betekent
Wedden dat jij veel ouder bent.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah proficiat ouwe lul
Gefeliciteerdquote:
Ik heb Dark zitten bingenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu begint het wel een beetje freaky te worden hoor Yvonne.
Kan ik wel waarderen, maar het is vooral zijn stem die mij niet zo aanstaat. The Cure vind ik beterquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb een CD van ze en het is soms wel grappig om te horen. Vooral omdat ze in het Turks zingen en ik er dus geen zak van versta
ga offline mens! Kijken!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die staat nog steeds in mijn lijstje.![]()
Fijne nacht!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ga offline mens! Kijken!
Ik spreek je morgenavond
Ik moet eerst Stranger Things verder kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ga offline mens! Kijken!
Ik spreek je morgenavond
Mechanische toetsenborden zijn sowieso erg duur. Gelukkig mag ik er gewoon 1 uitzoeken voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.
Eens. Er zijn gewoon te veel kopie bands in dat genre die het niveau van de originele amper halen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen, maar het is vooral zijn stem die mij niet zo aanstaat. The Cure vind ik beter
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSENquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst Stranger Things verder kijkenDoe ik morgen wel.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSEN
Kinderen zijn geen mensen, klopt wel ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSEN
Het zijn allemaal naatjesquote:
Ja, precies dat dus. Daarom houd ik ook zo van Pearl Jam, elk nummer is een verhaal op zich. Dat kan ik zó erg waarderen. En Bowiegod uiteraard. Maar zo kan ik nog wel even door blijven gaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
Eens. Er zijn gewoon te veel kopie bands in dat genre die het niveau van de originele amper halen.
wel lekkere muziek, maar voegt niets toe.
Als dat kon heh, als dat kon...quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal 24/7 op de VU? :S
Ik heb een "mechanisch" toetsenbord op werk en was niet goedkoop (ook niet echt duur) en ik zweer erbij.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.
Nice!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mechanische toetsenborden zijn sowieso erg duur. Gelukkig mag ik er gewoon 1 uitzoeken voor mijn verjaardag
Ik heb die ook het liefstquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een "mechanisch" toetsenbord op werk en was niet goedkoop (ook niet echt duur) en ik zweer erbij.
Dat is wel leuk! Wij hebben alles toen weggepleurdquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Nice!
En een goed mechanisch toetsenbord is inderdaad vrij prijzig. Ik heb bij mijn ouders op zolder nog een heel old school mechanisch toetsenbord staan maar die is echt te vintage voor dagelijks gebruik.
S gewoon een toetsenbord tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CoolerMaster Storm QuickFire XT. Wilde niet zo'n flashy games keyboard
Wow mad.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.
Dat geldt overigens ook voor de tweets die Trump de wereld in slingert. Beloftes die hij met geen mogelijkheid waar kan maken, of nooit waargemaakt heeft. Laat hem dat eerst ook maar eens bewijzen.
Let trouwens niet op OmgevallenFlat, hij heeft nogal een hekel aan mij omdat ik hem ergens gekickt heb, en probeert letterlijk heel onvolwassen elke opmerking die ik maak naar beneden te halen en mij daarmee op te fokken, hij kan het allemaal nogal slecht hebben blijkbaar. Scheelt dat er nog wel genoeg anderen zijn waarmee wel een fatsoenlijk gesprek te voeren is.
Als ik dan toch de keus heb, dan wel een verlicht toetsenbord.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
"CHERRY MX Brown Switches". Eigenlijk nooit het verschil tussen rood of blauw of bruin geprobeerd, het schijnt er wel te zijn. Las wel dat bruin wat minder luid is, want ze maken wel meer geluid.quote:
Stelen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin wilt alle ff 15 packs voor de ps4
Hoe kom ik daar het goedkoopst aan lol
Budgetgaming al gecheckt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Normaliter ben ik niet echt een verzamelaar als het gaat om dingen die ik dagelijks gebruik en op een gegeven moment vervang, maar dat toetsenbord was simpelweg heel fijn om te gebruiken en functioneerde nog prima. Toen ik op mezelf ging wonen heel nieuwe pc gekocht inclusief randapparatuur en dat toetsenbord achter gehouden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel leuk! Wij hebben alles toen weggepleurd
Vind het wel een goede investering, die dingen gaan over het algemeen erg lang mee.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jonguh.
I see you
Als het nog prima functioneert, dan waarom niet inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
Normaliter ben ik niet echt een verzamelaar als het gaat om dingen die ik dagelijks gebruik en op een gegeven moment vervang, maar dat toetsenbord was simpelweg heel fijn om te gebruiken en functioneerde nog prima. Toen ik op mezelf ging wonen heel nieuwe pc gekocht inclusief randapparatuur en dat toetsenbord achter gehouden.
In jouw geval is dat zeker waar ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik vreet toetsenborden sinds dat ik weet dat een gemiddeld toetsenbord meer bacteriën bevat dan een openbaar toilet op Amsterdam CS.
Ik doe aardig. Dit was slechts een suggestiequote:Op donderdag 11 juli 2019 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Wij zijn toch weer vrienden
Doe aardig dan
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit srsquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
"CHERRY MX Brown Switches". Eigenlijk nooit het verschil tussen rood of blauw of bruin geprobeerd, het schijnt er wel te zijn. Las wel dat bruin wat minder luid is, want ze maken wel meer geluid.
Bij gamen is een kwalitatief goed beeldscherm wel belangrijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als het nog prima functioneert, dan waarom niet inderdaad.
Ik heb mijn nieuwe pc besteld en krijg die als het goed is maandag binnen. Ben benieuwd. Alleen nog niet uit over de monitor die ik erbij wil. Pc wordt vooral gebruikt voor gamen straks, dus de monitor moet het wel goed bij kunnen houden en een mooie kleurweergave hebben.
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.quote:
Heb alleen ponypacksquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Ik zweef op m'n werk over die toetsen. Over 9000 aanslagen per minuutquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.Bruin is voor op kantoor ideaal, klinkt niet hard door, maar is toch clicky qua feedback. En dan heb je nog andere soorten switches die harder ingedrukt moeten worden om echt geregistreerd te worden als click, of extreem gevoelige die voor gamen heel praktisch zijn.
Ik vind het een lekker keyboard ja. En ik heb mijn eigen kantoor, maar dat het niet enorm lawaai maakt vind ik wel een plusquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.Bruin is voor op kantoor ideaal, klinkt niet hard door, maar is toch clicky qua feedback. En dan heb je nog andere soorten switches die harder ingedrukt moeten worden om echt geregistreerd te worden als click, of extreem gevoelige die voor gamen heel praktisch zijn.
Is maar toetsenbordquote:
Ga je je leven nu ook beterenquote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zweef op m'n werk over die toetsen. Over 9000 aanslagen per minuut
Specificeer beterenquote:
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaanquote:
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaan
Ja snap ik wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker keyboard ja. En ik heb mijn eigen kantoor, maar dat het niet enorm lawaai maakt vind ik wel een plus
Ik denk dat die tweede niet kan zonder dat eerste te negerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaan
Bonsai boompje ook goed?quote:
Waarom?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat ama en Noel wel passen bij elkaar
Enfinquote:
Ik denk dat Naatje en Fotoboek van Vu wel bij elkaar passenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:44 schreef I. het volgende:
Ik denk dat naatje en Noel wel bij elkaar passen.
Waarom?
Gok vanwege drugsgebruik
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat Naatje en Fotoboek van Vu wel bij elkaar passen
het is inderdaad een lege persoonlijkheidquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
It's a match!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
tr gemachtquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:44 schreef I. het volgende:
Waarom?
Gok vanwege drugsgebruik
Ojaa, die waar heel FOK! toen over viel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:47 schreef Flippiee het volgende:
Vu doet me denken Voe of hoe die blonde chick ook heette
Oh, ik dacht dat ze elkaar gewoon wel erg lief vondenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:44 schreef I. het volgende:
Waarom?
Gok vanwege drugsgebruik
Jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:50 schreef I. het volgende:
[..]
Ojaa, die waar heel FOK! toen over viel.
Oorzaak > Gevolg.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze elkaar gewoon wel erg lief vonden
Nee ben er vanaf, maar eet niks. Opzich was het best chill. Ben weer onder de 90. 🍻🍻🍻🍻🍻quote:
Dit is nog een oude foto hoor.quote:
Weet ikquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:54 schreef I. het volgende:
[..]
Dit is nog een oude foto hoor.![]()
Maar zeker nog steeds een knappe dame. Al heet ze in het echt gewoon Emilie
[ afbeelding ]
Zo win je de vrouwtjes voor jequote:Op donderdag 11 juli 2019 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja heb jij ook niet
jij bent ook nog steeds aantrekkelijk
Wowquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Heb je nog steeds een vriendin Tjacka?
En nu val ik nog af ook. Rip mijn tietenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nouja heb jij ook niet
jij bent ook nog steeds aantrekkelijk
Oh is dit al flirten ja? Nou dan neem ik mijn vraag weer terug.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh
wel gek dan deze plotselinge flirt
Waarom heeft Ama geen hoofdletter?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat ama en Noel wel passen bij elkaar
Gelukkig nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef Solotovski het volgende:
Kennen we Pomme en Kelly nog oldskool
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is dit al flirten ja? Nou dan neem ik mijn vraag weer terug.
Goede vraagquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?
ben je nog vrijgezel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is dit al flirten ja? Nou dan neem ik mijn vraag weer terug.
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?
Als ze die jongen nog nooit had gesproken, niet echt. Maar als ze hem al een tijd kent, ja, gewone vraag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh, spuit 11 komt nog eens binnenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.
Sinds wanneer zijn wij vriendenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.
Fijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh als dit al flirten is neem ik het terug.
Oke Tjacka. Is goed Tjacka.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij vrienden
wow
bijzondere night
Als iemand in de bar op je zou aflopen en zou vragen hoe het met je poes is ..quote:
Thanksquote:
quote:
het was dit of iets andersquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks
en dan ook nog verwend worden met Oasis, heeeeeeeeeeeeeerluk
Beetjequote:Op donderdag 11 juli 2019 01:11 schreef devzero het volgende:
@Amarantha, wil je kat nog steeds weglopen?
lichamelijk 30, geestelijk 13quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent nu.... 30 geworden of... 21?
Oh een half uurquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien? Na 0:20 schoot ik al in de lach, dit kan niet.
Ja ik weet niet hoelang ik dit nog trek.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh een half uur
Mn internet is er al een dag uit, ga ik morgen wel kijken
Zag op twitter hiervan wel een kort fragmentje.
Ik heb precies het omgekeerd. Ik wil dat ze wat meer naar buiten gaat, maar ze durft gewoon geen poot buiten de deur te zetten.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoelang ik dit nog trek.
dat is ook wel een goede band jaquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het was dit of iets anders
koos toch voor dit
Bolletje poesquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef skysherrif het volgende:
Ik miste mijn poes vandaag en vroeg paps om een foto
was niet teleurgesteld
[ afbeelding ]
wat een mooi beest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef skysherrif het volgende:
was niet teleurgesteld
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef skysherrif het volgende:
was niet teleurgesteld
[ afbeelding ]
Die Pieter Zwart is echt de meest ongemakkelijke persoon everquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je dit al gezien? Na 0:20 schoot ik al in de lach, dit kan niet.
PieterDanst.Gifquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Pieter Zwart is echt de meest ongemakkelijke persoon ever
Katten gaan altijd op de meest onhandige plaatsen liggenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:17 schreef skysherrif het volgende:
was niet teleurgesteld
[ afbeelding ]
rave in het bosquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ga je een feestje geven of vier je verjaardag op een andere manier?
Ze is gewoon lekker op de warme laptop gaan liggen, slim beestje <3quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Katten gaan altijd op de meest onhandige plaatsen liggen
Of nouja zeg maar gerust BEESTquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is gewoon lekker op de warme laptop gaan liggen, slim beestje <3
Stijn over paar jaar daarquote:
Vergeleken met hem val ik nog mee.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Pieter Zwart is echt de meest ongemakkelijke persoon ever
Hij heeft ook echt een enorme aardappel in zijn keel. Heel aparte stemquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeleken met hem val ik nog mee.
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |