Waarom heeft Ama geen hoofdletter?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
Denk dat ama en Noel wel passen bij elkaar
Gelukkig nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:59 schreef Solotovski het volgende:
Kennen we Pomme en Kelly nog oldskool
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is dit al flirten ja? Nou dan neem ik mijn vraag weer terug.
Goede vraagquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?
ben je nog vrijgezel?quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh is dit al flirten ja? Nou dan neem ik mijn vraag weer terug.
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als een jongen naar je toe komt in de club en vraagt 'ben je nog vrijgezel' zie jij dat als een normale en sociale vraag?
Als ze die jongen nog nooit had gesproken, niet echt. Maar als ze hem al een tijd kent, ja, gewone vraag.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh, spuit 11 komt nog eens binnenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.
Sinds wanneer zijn wij vriendenquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik die persoon ken wel ja, kun je toch als vrienden gewoon vragen als je elkaar tijdje niet hebt gezien.
Fijnquote:Op donderdag 11 juli 2019 01:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh als dit al flirten is neem ik het terug.
Oke Tjacka. Is goed Tjacka.quote:Op donderdag 11 juli 2019 01:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn wij vrienden
wow
bijzondere night
Als iemand in de bar op je zou aflopen en zou vragen hoe het met je poes is ..quote:
Thanksquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |