Wow mad.quote:Op maandag 8 juli 2019 21:36 schreef I. het volgende:
[..]
Ook niet zo gek dat dat soort zaken op de voorgrond gezet worden door Trumps uitspraken en acties de afgelopen jaren? Vind dat juist alleen maar goed. Tuurlijk, geen bewijs dat hij wél iets met hem daar uitgespookt heeft. Maar gezien Trumps uitspraken vind ik dat er best aan z'n status en handelen getwijfeld mag worden. Dat betekent niet dat ik dit soort nieuwsuitingen dan ook direct als waarheid beschouw. Het moet immers wel eerst bewezen worden.
Dat geldt overigens ook voor de tweets die Trump de wereld in slingert. Beloftes die hij met geen mogelijkheid waar kan maken, of nooit waargemaakt heeft. Laat hem dat eerst ook maar eens bewijzen.
Let trouwens niet op OmgevallenFlat, hij heeft nogal een hekel aan mij omdat ik hem ergens gekickt heb, en probeert letterlijk heel onvolwassen elke opmerking die ik maak naar beneden te halen en mij daarmee op te fokken, hij kan het allemaal nogal slecht hebben blijkbaar. Scheelt dat er nog wel genoeg anderen zijn waarmee wel een fatsoenlijk gesprek te voeren is.
Als ik dan toch de keus heb, dan wel een verlicht toetsenbord.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
CoolerMaster Storm QuickFire XT. Wilde niet zo'n flashy games keyboard
"CHERRY MX Brown Switches". Eigenlijk nooit het verschil tussen rood of blauw of bruin geprobeerd, het schijnt er wel te zijn. Las wel dat bruin wat minder luid is, want ze maken wel meer geluid.quote:
Stelen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Mijn vriendin wilt alle ff 15 packs voor de ps4
Hoe kom ik daar het goedkoopst aan lol
Budgetgaming al gecheckt?quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
Normaliter ben ik niet echt een verzamelaar als het gaat om dingen die ik dagelijks gebruik en op een gegeven moment vervang, maar dat toetsenbord was simpelweg heel fijn om te gebruiken en functioneerde nog prima. Toen ik op mezelf ging wonen heel nieuwe pc gekocht inclusief randapparatuur en dat toetsenbord achter gehouden.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is wel leuk! Wij hebben alles toen weggepleurd
Vind het wel een goede investering, die dingen gaan over het algemeen erg lang mee.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jonguh.
I see you
Als het nog prima functioneert, dan waarom niet inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
Normaliter ben ik niet echt een verzamelaar als het gaat om dingen die ik dagelijks gebruik en op een gegeven moment vervang, maar dat toetsenbord was simpelweg heel fijn om te gebruiken en functioneerde nog prima. Toen ik op mezelf ging wonen heel nieuwe pc gekocht inclusief randapparatuur en dat toetsenbord achter gehouden.
In jouw geval is dat zeker waar ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik vreet toetsenborden sinds dat ik weet dat een gemiddeld toetsenbord meer bacteriën bevat dan een openbaar toilet op Amsterdam CS.
Ik doe aardig. Dit was slechts een suggestiequote:Op donderdag 11 juli 2019 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Wij zijn toch weer vrienden
Doe aardig dan
Die heb ik ook!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CoolerMaster Storm QuickFire XT. Wilde niet zo'n flashy games keyboard
Is dit srsquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef devzero het volgende:
[..]
"CHERRY MX Brown Switches". Eigenlijk nooit het verschil tussen rood of blauw of bruin geprobeerd, het schijnt er wel te zijn. Las wel dat bruin wat minder luid is, want ze maken wel meer geluid.
Bij gamen is een kwalitatief goed beeldscherm wel belangrijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als het nog prima functioneert, dan waarom niet inderdaad.
Ik heb mijn nieuwe pc besteld en krijg die als het goed is maandag binnen. Ben benieuwd. Alleen nog niet uit over de monitor die ik erbij wil. Pc wordt vooral gebruikt voor gamen straks, dus de monitor moet het wel goed bij kunnen houden en een mooie kleurweergave hebben.
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.quote:
Heb alleen ponypacksquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:18 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |