Ik heb je in de smiezen jonguh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WAT HEB IK GEZEGD NIET ZOMAAR WOORDEN IN DE MOND LEGGEN HEJA
Ik heb een CD van ze en het is soms wel grappig om te horen. Vooral omdat ze in het Turks zingen en ik er dus geen zak van verstaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
The Cure
Dit
Moest wel even giechelen
Oeh, ik weet niet per se wat dit betekentquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je in de smiezen jonguh.
I see you
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daar heb ik ook naar gekeken! Denk dat ik deze ook ga bestellen, was in eerste instantie ook mijn eerste keus. Maar heb er niet zo heel veel verstand van.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oeh, ik weet niet per se wat dit betekent
Wedden dat jij veel ouder bent.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah proficiat ouwe lul
Gefeliciteerdquote:
Ik heb Dark zitten bingenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu begint het wel een beetje freaky te worden hoor Yvonne.
Kan ik wel waarderen, maar het is vooral zijn stem die mij niet zo aanstaat. The Cure vind ik beterquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb een CD van ze en het is soms wel grappig om te horen. Vooral omdat ze in het Turks zingen en ik er dus geen zak van versta
ga offline mens! Kijken!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die staat nog steeds in mijn lijstje.![]()
Fijne nacht!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ga offline mens! Kijken!
Ik spreek je morgenavond
Ik moet eerst Stranger Things verder kijkenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
ga offline mens! Kijken!
Ik spreek je morgenavond
Mechanische toetsenborden zijn sowieso erg duur. Gelukkig mag ik er gewoon 1 uitzoeken voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.
Eens. Er zijn gewoon te veel kopie bands in dat genre die het niveau van de originele amper halen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen, maar het is vooral zijn stem die mij niet zo aanstaat. The Cure vind ik beter
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSENquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet eerst Stranger Things verder kijkenDoe ik morgen wel.
quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSEN
Kinderen zijn geen mensen, klopt wel ja.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeeee ST is voor kids, Dark is voor MENSEN
Het zijn allemaal naatjesquote:
Ja, precies dat dus. Daarom houd ik ook zo van Pearl Jam, elk nummer is een verhaal op zich. Dat kan ik zó erg waarderen. En Bowiegod uiteraard. Maar zo kan ik nog wel even door blijven gaanquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
Eens. Er zijn gewoon te veel kopie bands in dat genre die het niveau van de originele amper halen.
wel lekkere muziek, maar voegt niets toe.
Als dat kon heh, als dat kon...quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal 24/7 op de VU? :S
Ik heb een "mechanisch" toetsenbord op werk en was niet goedkoop (ook niet echt duur) en ik zweer erbij.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond hem eerst nog wat aan de dure kant, maar heb laatst een cadeaukaart van bol gekregen en met de huidige kortingsactie vond ik hem wel nog het geld waard.
Nice!quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mechanische toetsenborden zijn sowieso erg duur. Gelukkig mag ik er gewoon 1 uitzoeken voor mijn verjaardag
Ik heb die ook het liefstquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb een "mechanisch" toetsenbord op werk en was niet goedkoop (ook niet echt duur) en ik zweer erbij.
Dat is wel leuk! Wij hebben alles toen weggepleurdquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Nice!
En een goed mechanisch toetsenbord is inderdaad vrij prijzig. Ik heb bij mijn ouders op zolder nog een heel old school mechanisch toetsenbord staan maar die is echt te vintage voor dagelijks gebruik.
S gewoon een toetsenbord tochquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
CoolerMaster Storm QuickFire XT. Wilde niet zo'n flashy games keyboard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |