Moet godverdomme om kwart voor 5 er weer uit jonge. Make me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende: ja komt niks van terecht dus ga verdomme gewoon kijken straks, krijg je geen spijt van
zou maar zo kunnen, geen ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die opblaasrookworst in lowlands voor het eerst was?
nog steeds niet uitgeVU'ed?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ben er mee bezigquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hierquote:
begin je het al een beetje te missen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hier
Was echt emotioneel einde van ST inderdaadquote:
Dat einde was echt emotioneel jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was echt emotioneel einde van ST inderdaad
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acterenquote:
Wat moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Zo het begin is gemaakt, 20 zwarte T-shirts besteld
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leukquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Klopt ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Zij is cutequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Niet eens een print erop. Gewoon plainass zwart?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik draag zowat alleen zwarte T-shirts dus leek me wel praktisch.
Max is leuk ja. Goeie toevoeging. Aangezien die Will echt nietszeggend karakter isquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.
Yep, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet eens een print erop. Gewoon plainass zwart?
Waarom niet. Heb een t-shirt waar 'fuck' op staat en die doe ik ook wel eens aan naar mijn werkquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
Yep, lekker makkelijk.
Heb nog wel een kwakboel nerd zwarte shirts met een printje of tekst maar die kan ik helaas niet altijd aan, meeste staat Kill 'em All op of iets dergelijks
nee hoor, maar zou het zelf niet 1 2 3 opzettenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef Kopjechino het volgende:
@:Solotovski, jij vindt dit zeker kutmuziek?
Okéquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee hoor, maar zou het zelf niet 1 2 3 opzetten
Oooh ik ook regelmatig hoor, heb echt overal schijt aan maar ik heb ooit een shirtje aan gehad met Not Today Satan tijdens een bezoek van een Christelijk onderwijs clubje en dat kwartje viel pas achteraf op de plee, ik probeer er een piepklein beetje op te letten, soms, heel soms dan, liever niet maar goed.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom niet. Heb een t-shirt waar 'fuck' op staat en die doe ik ook wel eens aan naar mijn werk
Hmm, dat valt niet goed denk ik inderdaad. Hebben ze daar niets van gezegd?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
Oooh ik ook regelmatig hoor, heb echt overal schijt aan maar ik heb ooit een shirtje aan gehad met Not Today Satan tijdens een bezoek van een Christelijk onderwijs clubje en dat kwartje viel pas achteraf op de plee, ik probeer er een piepklein beetje op te letten, soms, heel soms dan, liever niet maar goed.
Heldinquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hmm, dat valt niet goed denk ik inderdaad. Hebben ze daar niets van gezegd?
Heb eens gehad dat er Jehova's voor de deur stonden en ik opendeed met mijn Marilyn Manson shirt (hij zit daar in zijn nakie een donut te eten op de wc). En laatst maakte ik het helemaal bond toen ze weer aan de deur stonden en ik opendeed met mijn Cradle of Filth shirt. Weet niet of je die band kent, maar op hun merch, in dit geval een t-shirt, staat in grote letters: Jesus is a cunt. Oeps
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
begin je het al een beetje te missen?
Metallicaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Heldin![]()
Ken al die bands uiteraard en ik vind het stiekem heerlijk om een beetje te shocken, zeker Jehova's of eigenlijk maakt het me niet uit wat, als ik een gaatje zie ga ik ervoor en anders peuter ik wel een gaatje los, toen mijn oma aan haar laatste dagen bezig was in een bejaardenhuis heb ik wel eens keihard Metallica opgezet, twee van de honderd bejaarden zag ik een beetje beginnen met wiebelen![]()
Mijn CEO zat erbij en die zei niets maar die gaf me achteraf een tikje op mijn borst en een veelbetekenende knipoog
De Russen eten ijsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog steeds laatste uur Stranger Things niet gezien, bij spoilers ga ik echt dingen doen waar zelfs Danny bang van wordt
Eleven sterft tijdens een vrijwillige gangbang met de Russen, Phoebe Cates blijkt door de lucht overdraagbare aids te hebben en dat ventje zonder tanden besluit F-1 coureur te worden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog steeds laatste uur Stranger Things niet gezien, bij spoilers ga ik echt dingen doen waar zelfs Danny bang van wordt
The Curequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
En de groetjes van een The Cure kloon.
Mijn oma was op hoge leeftijd nog een verstokte Metallica fan, ze had weliswaar nog maar weinig gehoor maar ik wilde haar een plezier doen. "die ene met die baard zou ik wel wat kunstjes leren als ik nog kon lopen"quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Metallica
Ikzelf ga er niet echt voor om mensen te shocken, maar soms gebeurt het gewoon. Al moet ik zeggen dat ik het op mijn werk wel leuk vind, want de rest van de meiden waar ik mee werk luisteren alleen maar Famke Louise en Kempi. Dus dan is het wel leuk om met mijn King Diamond shirt aan te komen
En jezus man, beetje respect voor je oma
En waarom zat je CEO daar bij?
Zijn bokscarrière leverde teveel blessures op jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
en dat ventje zonder tanden besluit F-1 coureur te worden.
Klinkt als een mens met smaakquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
Mijn oma was op hoge leeftijd nog een verstokte Metallica fan, ze had weliswaar nog maar weinig gehoor maar ik wilde haar een plezier doen. "die ene met die baard zou ik wel wat kunstjes leren als ik nog kon lopen"
En die gast zat erbij omdat er wat verkocht moest worden
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhandsquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:36 schreef UitStraling het volgende:
En de groetjes van een The Cure kloon.
quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt als een mens met smaak
Kunstjes zoals? Pijpen zonder kunstgebit?
Mijn opa was helemaal fan van Queen haha.
Ooh oké.
Oogschaduw.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhands
Zulke taal bezigen wij hier nietquote:
JA. DANKJE.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:45 schreef Solotovski het volgende:
Dat gezicht doet me denken aan Edward scissorhands
Dikke 80+ orgiequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Shit nu zit ik met een beeld in mijn hoofd van jouw opa die Freddy pijpt terwijl mijn oma naakt op zijn rug zit te wiebelen om hem aan te moedigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |