Moet godverdomme om kwart voor 5 er weer uit jonge. Make me.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:41 schreef Solotovski het volgende: ja komt niks van terecht dus ga verdomme gewoon kijken straks, krijg je geen spijt van
zou maar zo kunnen, geen ideequote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die opblaasrookworst in lowlands voor het eerst was?
nog steeds niet uitgeVU'ed?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ben er mee bezigquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:44 schreef naatje_1 het volgende:
KLB, zou mooi zijn. Meen ik wel eigenlijk. Heb je al mail gestuurd?
Anyway, kwartiertje en dan gaat gebouw dicht, ik ga nog ff pissen en dan fietsen
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hierquote:
begin je het al een beetje te missen?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was er net, weer, had wat biertjes gedronken in Il Caffè, maar moest nog wat oppikken van de VU, dus kwam pas 22.30 hier
Was echt emotioneel einde van ST inderdaadquote:
Dat einde was echt emotioneel jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was echt emotioneel einde van ST inderdaad
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acterenquote:
Wat moet je daar nou mee?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
Zo het begin is gemaakt, 20 zwarte T-shirts besteld
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leukquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Klopt ja.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Zij is cutequote:Op woensdag 10 juli 2019 23:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens al vind ik die nieuwe chick van de ijssalon ook erg leuk
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopper en Eleven zijn toch wel de smaakmakers hoor. Die Millie kan een aardigje potje acteren
Niet eens een print erop. Gewoon plainass zwart?quote:Op woensdag 10 juli 2019 23:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik draag zowat alleen zwarte T-shirts dus leek me wel praktisch.
Max is leuk ja. Goeie toevoeging. Aangezien die Will echt nietszeggend karakter isquote:Op woensdag 10 juli 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat rooie grietje vind ik ook zo leuk, Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |