Ik zweef op m'n werk over die toetsen. Over 9000 aanslagen per minuutquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.Bruin is voor op kantoor ideaal, klinkt niet hard door, maar is toch clicky qua feedback. En dan heb je nog andere soorten switches die harder ingedrukt moeten worden om echt geregistreerd te worden als click, of extreem gevoelige die voor gamen heel praktisch zijn.
Ik vind het een lekker keyboard ja. En ik heb mijn eigen kantoor, maar dat het niet enorm lawaai maakt vind ik wel een plusquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Topspul man. Clicky toetsenborden zonder geluid.Bruin is voor op kantoor ideaal, klinkt niet hard door, maar is toch clicky qua feedback. En dan heb je nog andere soorten switches die harder ingedrukt moeten worden om echt geregistreerd te worden als click, of extreem gevoelige die voor gamen heel praktisch zijn.
Is maar toetsenbordquote:
Ga je je leven nu ook beterenquote:
Doe je goed.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zweef op m'n werk over die toetsen. Over 9000 aanslagen per minuut
Specificeer beterenquote:
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaanquote:
HAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaan
Ja snap ik wel.quote:Op donderdag 11 juli 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het een lekker keyboard ja. En ik heb mijn eigen kantoor, maar dat het niet enorm lawaai maakt vind ik wel een plus
Ik denk dat die tweede niet kan zonder dat eerste te negerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen drugs en op zoek naar een vrouw voor een burgerlijk bestaan
Bonsai boompje ook goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |