Volgende ESF sjoelmeet waarbij we meteen nog even op de winst gaan proosten: 28 juli.Komen: Cee, yvonne, iteejer, Aoibhin, Momo, Roger_Epiales, Naatje_1, René (EIC), Eduard (EIC), Greys, murp, Redefine, grazz, Kaneelstokje, ato
![eurovision-2020-netherlands_m.jpg]()
WE HEBBEN GEWONNEN!!!!!!
![Pw8cZk6.png]()
Ons eiland Doezepwa Utopia:
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
SPOILER
't Is toch ook met allemaal ie's?
C’est Davie :o)
Life can be a bitch, so like it..
Hebben jullie ook dat je om de 10 minuten naar de wc moet, omdat je zoveel plast en/of omdat collega's de wc bezet houden. Om vervolgens bezweet weer terug op je werkplek te gaan zitten en uitgepuft (en al water drinkend) een ander tabblad aanklikt, omdat je toch niet aan het werk toekomt/weet dat je toch zo weer naar het toilet moet omdat je dus zoveel drinkt.
Ik heb nog nul komma nul drie dingen gedaan vandaag
Mocht mijn werkgever meelezen: Ik heb keihard gewerkt vandaag
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 14:58 schreef iBenny het volgende:Hebben jullie ook dat je om de 10 minuten naar de wc moet, omdat je zoveel plast en/of omdat collega's de wc bezet houden. Om vervolgens bezweet weer terug op je werkplek te gaan zitten en uitgepuft (en al water drinkend) een ander tabblad aanklikt, omdat je toch niet aan het werk toekomt/weet dat je toch zo weer naar het toilet moet omdat je dus zoveel drinkt.
Hahaha herkenbaar! Ik ben heel druk met verkouden zijn, ongeveer de helft van mijn werktijd snuit ik mijn neus. Dan haal ik nog drinken en/of ben inderdaad aan het plassen en als ik nog tijd over heb rook ik een sigaret. En tussendoor eet ik nog brood en fruit. Druk druk druk.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 14:57 schreef summer52 het volgende:@:Greys sterkte!
Ik zit heerlijk binnen met de ventilatoren aan, in de kamer is het nu 24 graden dus dat is te doen. Vanmorgen om 6 uur al de voor en achtertuin besproeid en daarna toch maar het stukje kunstgras gelegd. En......mijn harde werk is niet voor niets geweest.
pffff Senna in de brandende zon maar Dikkie Dik is verstandiger.
Net ook even de vuilnismannen voorzien van een citroenijsje en een blikje koud drinken want jongens wat een baan met die hitte.
[
afbeelding ]
Wat ben je toch een lief mens en nog zo veel energie
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 15:01 schreef MaLo het volgende:[..]
Hahaha herkenbaar! Ik ben heel druk met verkouden zijn, ongeveer de helft van mijn werktijd snuit ik mijn neus. Dan haal ik nog drinken en/of ben inderdaad aan het plassen en als ik nog tijd over heb rook ik een sigaret. En tussendoor eet ik nog brood en fruit. Druk druk druk.
Goed voor je lichaam zorgen en vooral rustig aan doen.
Arizona
Zeg maar Arißona
@Greys beterschap met je zenuwpijn, lijkt me ontzettend naar.
@summer52 wat een lief plaatje en wat een maffe hond

En wat lief dat je zo voor de vuilnismannen zorgt! Lijkt me een superzware baan, sowieso al, maar met dit weer helemaal.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
naatje_1
Naatzipiraat
Wilde vandaag opa en oma bezoeken van vaders kant, maar oma is nog herstellende van een operatie. Je merkt aan alles dat de aftakeling gaande is. Opa aan moeders kant zit tegenwoordig in scootmobiel, terwijl ze twee jaar terug nog bergwandelingen maakten. Ik hoop dat ze nog meemaken dat ik nageslacht krijg... Maar dat kan zomaar nog een aantal jaar duren.
Hier schreef
Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 15:40 schreef Strani het volgende:[..]
28.3 graden in mijn woonkamer en het voelt eigenlijk heerlijk koel met de ramen open en ventilator

28 graden nu op kantoor, de airco blaast lauwe lucht
Arizona
Zeg maar Arißona
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 15:54 schreef Strani het volgende:[..]

Ik heb de Airco nog niet nodig gehad dit jaar. Maar ik zit er wel over te denken morgen voor het eerst deze zomer het zwembad in te duiken, zo net voor zonsondergang.
Oe lekker! Daar zou ik ook wel zin in hebben, een duik in het zwembad

.
Strani
Beroemde influencer
Zojuist een liter of twee aan zweet kwijtgeraakt op de weg terug van de supermarkt, heuvelop.
Ik ben nog teruggelopen om te zien of ik ze ergens kon vinden, maar helaas.
Op
02-02-2020 20:20:20 schreef
Strani iets
2006 Time Person of the Year
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 18:18 schreef Strani het volgende:Zojuist een liter of twee aan zweet kwijtgeraakt op de weg terug van de supermarkt, heuvelop.
Ik ben nog teruggelopen om te zien of ik ze ergens kon vinden, maar helaas.
Dat was alweer verdampt
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 14:58 schreef iBenny het volgende:Hebben jullie ook dat je om de 10 minuten naar de wc moet, omdat je zoveel plast en/of omdat collega's de wc bezet houden. Om vervolgens bezweet weer terug op je werkplek te gaan zitten en uitgepuft (en al water drinkend) een ander tabblad aanklikt, omdat je toch niet aan het werk toekomt/weet dat je toch zo weer naar het toilet moet omdat je dus zoveel drinkt.
Nee. Niet herkenbaar. Ik heb zowel gisteren als vandaag door kunnen werken. Ik heb niet hoeven doen alsof ik aan het werk was.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:[..]
Is al goed.
Straks lekker afleiding zoeken in het maken van het avondeten. Voorlopig ga ik uit van Italië - Nederland de 29e.
Waarvan ik nu ineens zie dat het een 15:00 uur wedstrijd is en ik niet zeker weet of ik dan al thuis ben.
Die zaterdag kwartfinales zijn rare tijden inderdaad. Geen avondwedstrijd.
GeorgeM
1963-2016
quote:
Dat klinkt engig
Ik leef nog, was aan het bijlezen
Heb overal airco, maar moet soms ook even naar buiten

dat verschil dan
IK WIL WINTERRRRRRR
Heel veel sterkte
@Greys! Ik hoorde van een kennis dat dit héél naar en pijnlijk is. Hopelijk gaat het snel beter
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
GeorgeM
1963-2016
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 18:46 schreef Cee het volgende:[..]
Het is gewoon te warm om coherent te zijn.
Ik hoop dat coherent een woord is. In het Engels wel.
Cohe-wattes
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
GeorgeM
1963-2016
quote:
Ja, had gedacht dat Italië er wel overheen zou denderen.
George Michael
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op dinsdag 25 juni 2019 14:38 schreef Greys het volgende:Ff paar dagen FOK vakantie want de zenuwpijn zet helaas ongenadig hard door en dan kan ik een paar dagen weinig anders dan met m'n mond open op m'n zij liggen in het donker.

Dus geen zorgen bij afwezigheid, over paar dagen terug! X
Sterkte!