SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet zelf best hard lachen om dit, zie je wel dat ik gemeen ben en niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Yes.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef Aoibhin het volgende:
1 - 1 dus?(zie het scherm niet goed hier vandaan)
Ik wil hem ook niet kennenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik graag wilde weten dat jij wist wie dit was hoor
Maar je bent nooit gemeen en "niet leuk" tegen de forummers hier, dus dan is het niet ergquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet zelf best hard lachen om dit, zie je wel dat ik gemeen ben en niet leuk
Dat maakt een hoop goedquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil hem ook niet kennen
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat de lach nu alsnog wel van het gezicht is, ondanks dat %$%-liedje.
Met moeite hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar je bent nooit gemeen en "niet leuk" tegen de forummers hier, dus dan is het niet erg
Ik hoor dit ook echtquote:
Dat je die moeite voor ons over hebt, vind ik een gigantisch complimentquote:
Hoe oud?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag vanmiddag een oudere vrouw met dezelfde schoenen als ik
You assumed her age? Guana tochquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik zag vanmiddag een oudere vrouw met dezelfde schoenen als ik
Dat is wel heel oudquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb haar niet goed gezien van de voorkant, maar rond de 70?
HO! Ik doe er ook altijd lang over bij de kassa en ben niet oud!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze deed er heel lang over bij de kassa, dus héél oud.
Wees dan maar blij dat ik je (nog) niet irl ken, want ik zou rologend en zuchtend achter je staan in de rij!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
HO! Ik doe er ook altijd lang over bij de kassa en ben niet oud!
Ik ben gewoon ongeorganiseerd en moet eerst altijd lang in mijn tas grabbelen voor ik het juiste mapje te pakken heb
Rologend? Is dat een woord van voor mijn tijd?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat ik je (nog) niet irl ken, want ik zou rologend en zuchtend achter je staan in de rij!
Dat moet het zijn, ja.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel heel oudMisschien was ze ook blind en kocht ze per ongeluk hele hippe schoenen?
Ik had een keer sandalen die het armste (die had het serieus arm en slecht thuis, was wel zielig) meisje van de klas ook hadquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had in groep 8 ooit een winterjas die een meisje uit groep 3 ook bleek te hebben. Dat vond ik ook niet leuk
quote:
Ik kan ook echt totaal niet tegen slecht georganiseerde mensen in de supermarkt. Dat is 1 van m'n grootste frustraties in mijn leven.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat ik je (nog) niet irl ken, want ik zou rologend en zuchtend achter je staan in de rij!
Ach en ik maar denken dat het om ons ging.quote:
Puntschoenen. Nice.quote:
Ja, nu blijven we je extra pushen he?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wist dat dat de aandacht ging trekken
Gelukkig heb ik voorlopig geen plannen om richting Spanje af te reizenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan ook echt totaal niet tegen slecht georganiseerde mensen in de supermarkt. Dat is 1 van m'n grootste frustraties in mijn leven.
In mijn geval ook niet al té lang meer hoor. Nu ik in detox zit, ben ik elke avond vrij vroeg al moe.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:26 schreef Guanabana het volgende:
We zitten met zijn drieën weer in turbo-post-modus trouwens![]()
Is toch juist positief dat het niet aan jullie ligt?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:27 schreef Greys het volgende:
Ach en ik maar denken dat het om ons ging.
Als je wel komt, dan moet je je boodschappen doen in de Lidl. Daar heeft niemand ooit gehoord van organisatiequote:Op donderdag 20 juni 2019 19:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik voorlopig geen plannen om richting Spanje af te reizenMisschien hooguit stiekem om de Guanastrani meet vast te leggen middels een livestream.
Je gaat om 20:00 naar bed, kinderbedtijd?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn geval ook niet al té lang meer hoor. Nu ik in detox zit, ben ik elke avond vrij vroeg al moe.
Nou als de aanwezigheid van een sjoelbak al genoeg is om ons gezelschap niet meer leuk genoeg te vinden is er weinig positief aan hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is toch juist positief dat het niet aan jullie ligt?![]()
Ja jeeeetje ik kan het niet goed doenquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:33 schreef Greys het volgende:
Nou als de aanwezigheid van een sjoelbak al genoeg is om ons gezelschap niet meer leuk genoeg te vinden is er weinig positief aan hoor.
Ik koop nooit in de Lidl en weet dus niet wat ze daar hebben. Dat vind ik teveel gedoe. Hebben ze ook een AH ergens?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je wel komt, dan moet je je boodschappen doen in de Lidl. Daar heeft niemand ooit gehoord van organisatie
Kom opquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met daten
voor de dames steeds binnen enkele minuten.
Niets.quote:
Solly?quote:
Nee helaas. Qua supermarkten die jij ook kent zal je het moeten doen met de Lidl en de Aldi. En er schijnt in de buurt ook een Spar geopend te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik koop nooit in de Lidl en weet dus niet wat ze daar hebben. Dat vind ik teveel gedoe. Hebben ze ook een AH ergens?
Oh ja Naat; hij gaat ook niet naar de Tourquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet het nieuwswaardige aspect
Ja nee dat zal het zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jeeeetje ik kan het niet goed doen
Dingesquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niets.Hij deed me vaag denken aan een of andere celebrity, maar kan er maar niet opkomen.
Dotanquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niets.Hij deed me vaag denken aan een of andere celebrity, maar kan er maar niet opkomen.
Primaquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben heel kinderachtig niet voor Nederland.
Misschien heeft ze wel een oprechte sjoelbak-fobie; voorzichtig zijn hoor! Ik zou ook niet naar een meet komen in een hok vol spinnen, hoe leuk ik jullie ook vindquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou als de aanwezigheid van een sjoelbak al genoeg is om ons gezelschap niet meer leuk genoeg te vinden is er weinig positief aan hoor.
Je hebt niet eens gemerkt dat ik een uur geleden al Nederlandse vlaggetjes op je wangen heb gezetquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben heel kinderachtig niet voor Nederland.
Jij wil echt dat Nederland verliest he?quote:
Oh bij de Aldi kom ik wel eens; dan komt alles dus goedquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee helaas. Qua supermarkten die jij ook kent zal je het moeten doen met de Lidl en de Aldi. En er schijnt in de buurt ook een Spar geopend te zijn.
Die jaquote:
Ik geloof er niks van. Sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een oprechte sjoelbakfobie
Het isquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu onzeker en bang dat Greys serieus geïrriteerd is, ik ben altijd heel paranoide als het gaat om tussen de regels doorlezen
Ghe ghequote:
Ja nee want zo ben ik...quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben nu onzeker en bang dat Greys serieus geïrriteerd is, ik ben altijd heel paranoide als het gaat om tussen de regels doorlezen
Dat was ik, met die moppersmurfquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee want zo ben ik...
KOM OP GUANA JE KENT ME NOU TOCH WEL LANGER DAN VANDAAG
Maar je bent vaak zo lekker dwarsliggerig dat ik daar toch wel een béétje de draak mee mag steken? Dat kan jij dan toch ook wel hebben?
Ik moet gewoon lachen om:
- "Kijk m'n nieuwe hondje"
- Jij: "Ik heb niks met honden"
- "Joepie de vrouwen scoren"
- Jij: "verdomme"
- "Sjoelmeets zijn gezellig"
- Jij: ik haat sjoelbakken
Etc.![]()
![]()
Iemand noemde je hier laatst moppersmurf en toen dacht je toch ook niet dat diegene serieus geïrriteerd was? Geef mij dan ook dat vertrouwen. Dat heb ik wel verdiend inmiddels vind ik.
Ja nee ja nee, maar ik dacht even dat je serieus geirriteerd was dat ik moeilijk deed over de meetquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee want zo ben ik...
Maar je bent vaak zo lekker dwarsliggerig dat ik daar toch wel een béétje de draak mee mag steken? Dat kan jij dan toch ook wel hebben?
Etc.![]()
![]()
Iemand noemde je hier laatst moppersmurf en toen dacht je toch ook niet dat diegene serieus geïrriteerd was? Geef mij dan ook dat vertrouwen. Dat heb ik wel verdiend inmiddels vind ik.
Amen to thatquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee want zo ben ik...
Etc.![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Etc.
Dit was allemaal vandaag he, ik heb vandaag gewoon een dwarse dag denk ikquote:
Welnee, ik kon hem alleen écht niet laten liggen dat je riep dat je Strani kon gaan bezoeken terwijl je ons meermaals bijna-smeken nog steeds niet gehonoreerd hebt. Sjoelbak schmoelbak.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja nee ja nee, maar ik dacht even dat je serieus geirriteerd was dat ik moeilijk deed over de meetOmdat je zo graag wil dat ik kom natuurlijk
En mijn redenen zat was ofzo.
Dat is vrij duidelijk dat je dat soort dingen vermakelijk vindt.quote:Hahah dat dwarsliggen klopt soms wel een beetje ja, maar dat is ook wat tongue in cheek meestal hoor. Zoals nu met dat voetbal, vind ik wel vermakelijk omdat het een beetje kinderachtig is
Ja maar dat was toch ook super een grap jonge!quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:52 schreef Greys het volgende:
dat je riep dat je Strani kon gaan bezoeken
quote:
Komt wel vaker voor hoor, maar vind het juist wel grappigquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit was allemaal vandaag he, ik heb vandaag gewoon een dwarse dag denk ik
Had ik net alles voorbereid..quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch ook super een grap jonge!Ik ga echt niet helemaal naar Spanje, ik kijk wel uit, hij komt maar hierheen.
Alleen vandaag?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Insert Sheldon gooit papieren in de lucht gifje.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Andere dagen ligt ze meer schuin. Vandaag echt dwars.
In Tibet?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet mezelf gaan herzien nu, ik ga even een paar weken in stilte-retraite, joe.
Weer eens wat anders dan armen in de luchtquote:Op donderdag 20 juni 2019 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Insert Sheldon gooit papieren in de lucht gifje.
In Benidorm?quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet mezelf gaan herzien nu, ik ga even een paar weken in stilte-retraite, joe.
Ik vind het geen probleem hoor. Dat dwarse is ook wel leuk. En past bij je. Maar als je gaat beweren dat je vandaag dwarser bent dan gemiddeld en dat het daarom opvalt. Ja dan heb ik wel mijn bedenkingen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:55 schreef Guanabana het volgende:
Come on, ik zit toch niet altijd alleen maar dwars en chaggo te posten?
Nee......lekker hier blijven hoor.....quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Maken al die oudjes zoveel kabaal dan?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Stilte en Benidorm, dat gaat niet zo goed samen
Dank voor de uitlegquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maken al die oudjes zoveel kabaal dan?
(met oudjes bedoel ik niet jullie)
Een soort Amsterdam dus maar dan met een strand en gemiddeld warmer.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg
De oudjes niet maar al die lallende halfnaakte Britten wel
Juist! Geen slechte vergelijkingquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een soort Amsterdam dus maar dan met een strand en gemiddeld warmer.
Dronken Britse toeristen zijn het ergste.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg
Neu. Da's niet alleen vandaag. Mop.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet alleen maar moppersmurf. Maar wel een beetje.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:04 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neu. Da's niet alleen vandaag. Mop.
Heel irritant inderdaad! Ze laten zich echt volledig gaan in het buitenland.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dronken Britse toeristen zijn het ergste.
OH lallende halfnaakte Britten, ja daar zeg je me watquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank voor de uitleg
Een halve-halfnaakte Brit.. dus je was of heel klein, of kwartnaakt?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OH lallende halfnaakte Britten, ja daar zeg je me wat![]()
Al ben ik tijdens mijn studietijd ook 3 jaar een halve-halfnaakte Brit geweest
Kiezelstenen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Nexum het volgende:
Voor de koolhydraatarme eters onder ons, weten jullie nog lekkere, simpele avondgerechten? Ik ga morgen weer koken maar heb totaal geen inspiratie (en alles wat ik op internet vind ziet er echt te ingewikkeld uit)
Ik was een halve halfnaakte en een halve Brit, en ook maar half zo vervelendquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Een halve-halfnaakte Brit.. dus je was of heel klein, of kwartnaakt?
Oh gelukkigquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was een halve halfnaakte en een halve Brit, en ook maar half zo vervelend
Voedsel met geen tot weinig koolhydraten:quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Nexum het volgende:
Voor de koolhydraatarme eters onder ons, weten jullie nog lekkere, simpele avondgerechten? Ik ga morgen weer koken maar heb totaal geen inspiratie (en alles wat ik op internet vind ziet er echt te ingewikkeld uit)
Dat mag je zeker, want Guana is ook leukquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:19 schreef naatje_1 het volgende:
Guana is leuk, mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Ik zal het aan ze doorgevenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh gelukkigMaar ik zou hier toch liever halfnaakte jonge vrouwelijke Britten zien dan de mannelijke versies waar we het mee moeten doen..
Graag. Nou ja, helaas zijn veel jongedames hier ook afkomstig uit of Essex of ergens in het noorden. Dus ook niet zo geweldig.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Graag. Nou ja, helaas zijn veel jongedames hier ook afkomstig uit of Essex of ergens in het noorden. Dus ook niet zo geweldig.
Wat is ‘alles’?quote:
Ja duh! Maar dan grap ik daar toch gewoon over terug.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch ook super een grap jonge!Ik ga echt niet helemaal naar Spanje, ik kijk wel uit, hij komt maar hierheen.
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent. Want anders mot ik m'n armen weer in de lucht gaan gooien en daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 19:56 schreef Guanabana het volgende:
Strani had net al zijn sjoelbakken opgeruimd en de tapas klaargezet.quote:
Jawel, het ticket naar Tibet is net geboekt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent. Want anders mot ik m'n armen weer in de lucht gaan gooien en daar ben ik te lui voor.
Het hele strand schoonmakenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Eten, netflixschema, strand schoonmaken, alles!!
Kakverdamme.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jawel, het ticket naar Tibet is net geboekt.
Alle dames uit Essex een ticket terug gestuurd!quote:
Binnenkort hulp in huis. Om jouw armen in de lucht te gooienquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja duh! Maar dan grap ik daar toch gewoon over terug.Kom op.
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je dit niet meent. Want anders mot ik m'n armen weer in de lucht gaan gooien en daar ben ik te lui voor.
Visje, groenten wokken, roomkaas en worchester saus erdoor. Olijfjes (naturel). Evt wat kaas laten smelten over de groenten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:06 schreef Nexum het volgende:
Vergeet de Geordies niet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle dames uit Essex een ticket terug gestuurd!
Dat kan ik helaas nooit betalenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alle dames uit Essex een ticket terug gestuurd!
Dat is waar.quote:
Ik zeg ook niet dat jij het moet betalen suffiequote:
Guana lieverd, het dwarsliggende moppersmurferige MAAKT JE JUIST LEUK!quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef Guanabana het volgende:
voor mijn eigen gevoel hou ik me hier nog behoorlijk in, en ben ik best positief en gezellig
Als men dan alsnog vindt dat ik een dwarsliggende moppersmurf ben, dat dat me typeert, dan tja.
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat jij het moet betalen suffie
Je moet gewoon jezelf zijn. En dat is gewoon scherp er in gaan. Dat hoort bij je.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb er even over nagedacht in Tibet, en ik weet wat het is dat een beetje KNAAGDE: voor mijn eigen gevoel hou ik me hier nog behoorlijk in, en ben ik best positief en gezellig
Als men dan alsnog vind dat ik een dwarsliggende moppersmurf ben, dat dat me typeert, dan tja.
Maar goed, genoeg hierover joh [ afbeelding ]
Nee oke goed, juichen, allesquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Guana lieverd, het dwarsliggende moppersmurferige MAAKT JE JUIST LEUK!Knoop het in je oren mens!
Is een reactie niet altijd tegen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet gewoon jezelf zijn. En dat is gewoon scherp er in gaan. Dat hoort bij je.
Maar bij scherp erin gaan moet je ook tegen tegenreacties kunnen.
Ja actie is reactie, dit datquote:
Jaaaquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee oke goed, juichen, allesen mopperen.
Je zei net zelf nog letterlijk dat je het vermakelijk vindt een beetje dwars te liggen toch?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb er even over nagedacht in Tibet, en ik weet wat het is dat een beetje KNAAGDE: voor mijn eigen gevoel hou ik me hier nog behoorlijk in, en ben ik best positief en gezellig
Als men dan alsnog vindt dat ik een dwarsliggende moppersmurf ben, dat dat me typeert, dan tja.
Maar goed, genoeg hierover joh [ afbeelding ]
Niet alleen daarop mopjequote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, ik heb natuurlijk ook al zo lopen haten op Maarten van der Weijden laatst
Dat is ook gewoon terecht. Eén keer is leuk. Maar nu is het gewoon overkill. En vooral ter ere en glorie van Maarten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Blijf ik doen hoor, als die tocht nog een keer komt. Er zijn grenzen.
Ja het lastige met kritiek hebben op dat soort dingen is dat het natuurlijk voor een goed doel is, dus bah, je kan het amper met goed fatsoen afzeikenquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:47 schreef Redefine het volgende:
Maar ja als het veel geld oplevert voor een goed doel, prima.
Als Maarten dat gaat doen, vindt Guana het misschien wél leuk?quote:
Ik word er ook wel een tikkie ongemakkelijk van hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
Blijf ik doen hoor, als die tocht nog een keer komt. Er zijn grenzen.
Nogmaals. Je bent altijd zo. Dat is echt niet erg. Gewoon zo doen. Maar houdt eens op met te doen alsof het een paar keer, een paar dagen is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Oh god, ik heb natuurlijk ook al zo lopen haten op Maarten van der Weijden laatst
Ik gok op nee.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als Maarten dat gaat doen, vindt Guana het misschien wél leuk?
Dacht het ook al nietquote:
Hm, wat? Ik ben de lichtheid zelve.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat de minister van sport het WK Vrouwen '27 naar Nederland wil halen.
(Even Guana's zelfcontrole testen)
Het 'probleem' is eigenlijk vooral dat hij direct het jaar erna weer doet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er ook wel een tikkie ongemakkelijk van hoor.![]()
Dat openlijke lijden en offeren enzo, en dat we daar dan allemaal voor moeten juichen..
Aan de andere kant móet dat juichen niet en kan ik ook gewoon niet kijken en breng ik zelf niet zo veel geld in het laatje (laadje? ladetje? oh god help) voor kankeronderzoek dus ik mot mss ook maar gewoon niet zo mekkeren.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hm, wat? Ik ben de lichtheid zelve.
Kijk, twee schattige paardjes met truien aan:
[ afbeelding ]
Snap een beetje wat jullie bedoelen maar idd ik heb ook echt zoiets; al zou hij 100 uur lang Zanger Rinus liedjes zingen naakt. Als hij zoveel geld ophaalt voor kankeronderzoek who cares.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er ook wel een tikkie ongemakkelijk van hoor.![]()
Dat openlijke lijden en offeren enzo, en dat we daar dan allemaal voor moeten juichen..
Aan de andere kant móet dat juichen niet en kan ik ook gewoon niet kijken en breng ik zelf niet zo veel geld in het laatje (laadje? ladetje? oh god help) voor kankeronderzoek dus ik mot mss ook maar gewoon niet zo mekkeren.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee hoor. Ook dingen voor goede doelen kunnen gewoon prima afgezeken worden.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja het lastige met kritiek hebben op dat soort dingen is dat het natuurlijk voor een goed doel is, dus bah, je kan het amper met goed fatsoen afzeiken
Eens, maar dan is ie er mss wel te oud voor en niet meer toe in staat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het 'probleem' is eigenlijk vooral dat hij direct het jaar erna weer doet.
Als hij het over vijf jaar had gedaan was het beter te pruimen geweest.
Ja, ik krijg nog geld van die witte, wat een hufter.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
En vind je die paartjes alletwee even lief, of de ene toch net wat minder?
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog geld van die witte, wat een hufter.
ER ZIJN GRENZEN MOMOquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Snap een beetje wat jullie bedoelen maar idd ik heb ook echt zoiets; al zou hij 100 uur lang Zanger Rinus liedjes zingen naakt. Als hij zoveel geld ophaalt voor kankeronderzoek who cares.
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff fake-Malthesers eten en Netflixen. Laters, tuig.
Heb je zijn outfit gebreid voor geld?quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dit. Vind het echt te bescheten voor woorden dat er mensen klagen over het feit dat een ex-kankerpatiënt zijn talenten en bekendheid gebruikt om geld op te halen voor onderzoek naar die klote-ziekte. “Ja doe nou maar weer normaal Maarten, we zijn je beu, met je gezwem.”quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
Snap een beetje wat jullie bedoelen maar idd ik heb ook echt zoiets; al zou hij 100 uur lang Zanger Rinus liedjes zingen naakt. Als hij zoveel geld ophaalt voor kankeronderzoek who cares.
Deze logica ontgaat mij volkomen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:57 schreef Strani het volgende:
Nou.. hopen dat Zweden wat leuks laat zien tegen de VS want anders kunnen we de trofee direct opsturen naar New York.
Ik hoop dat de VS vandaag niet overdreven dominant is. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat de rest voor de tweede plek speelt.quote:
Hehequote:Op donderdag 20 juni 2019 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah Maarten doet het toch vooral voor het merk Maarten zelf.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dit. Vind het echt te bescheten voor woorden dat er mensen klagen over het feit dat een ex-kankerpatiënt zijn talenten en bekendheid gebruikt om geld op te halen voor onderzoek naar die klote-ziekte. “Ja doe nou maar weer normaal Maarten, we zijn je beu, met je gezwem.”
Ieder z’n mening natuurlijk, maar dit is het mijne.
Het is niet eerlijkquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
Ik ga ff fake-Malthesers eten en Netflixen. Laters, tuig.
Ik kan er ook echt niet wakker om liggen. Ik ga het waarschijnlijk niet allemaal volgen verder, maar geld voor kankeronderzoek is altijd welkom.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:52 schreef Momo... het volgende:
[..]
JIJ BRUUTquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Breddie is net languit bij de subwoofer gaan liggen en nu heb ik zin om ineens een nummer met keiharde bas op te zetten of Barry White of zo, kijken hoe hij reageert.
[..]
Beide ploegen zijn al door. Zweden speelt met zeven nieuwe speelsters. Dus deze wedstrijd gaat nog heel weinig zeggen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat de VS vandaag niet overdreven dominant is. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat de rest voor de tweede plek speelt.
Foutquote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Breddie is net languit bij de subwoofer gaan liggen en nu heb ik zin om ineens een nummer met keiharde bas op te zetten of Barry White of zo, kijken hoe hij reageert.
quote:
Neuh dat denk ik dan weer niet. Hij weet uit eigen ervaring hoe zeer er geld nodig is voor kankeronderzoek en hoe intens kut de ziekte is.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Maarten doet het toch vooral voor het merk Maarten zelf.
Ze gaan d’r nogal op, die Amerikanenquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:06 schreef Redefine het volgende:
USA heeft nog wel een appeltje te schillen met Zweden. Terwijl Zweden het wel best vindt. Dus dit kan best een rare wedstrijd worden.
Die willen revanche voor de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:09 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaan d’r nogal op, die Amerikanen
‘Fout’ was niet voor jou hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden, hij ligt er zo heerlijk vredig uitgeteld bij.
Als ze winnen, komen ze in de sterke poule.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die willen revanche voor de Olympische Spelen.
Goed zoquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden, hij ligt er zo heerlijk vredig uitgeteld bij.
Zijn die nep-malthesers al op?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo goed in afscheid nemen.
JA NU GA IK ECHT DOEI
Ze willen gewoon winnen van Zweden. De kans om revanche te nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Als ze winnen, komen ze in de sterke poule.
Maar misschien boeit ze dat niet en vinden ze dat de van alle landen moeten kunnen winnen ofzo,
Ze gaan er flink op die Amerikanenquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze willen gewoon winnen van Zweden. De kans om revanche te nemen.
Negrens op gebaseerd natuurlijk dit.quote:Op donderdag 20 juni 2019 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah Maarten doet het toch vooral voor het merk Maarten zelf.
Hele mooie vrouw jaquote:
Zeker de eerste jaren na zijn Olympische goud zou ik zeggen ja. Maar de laatste jaren zie ik toch vooral ook iemand die zich graag hoort praten.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Negrens op gebaseerd natuurlijk dit.
Heb je z'n boek wel eens gelezen? Dan weet je door wat voor hel hij is gegaan... Hoewel ik ook ongemakkelijk word af en toe van de openlijke verering, ben ik er jonder procent zeker van dat dit niet om het ego van hem gaat.
Misschien moet je even naar de keuken gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, ik haak ook weer even aan.![]()
Wel enigszins teleurgesteld dat de Zweedse dames Die Amerikaanse nog niet op een onoverkomelijke achterstand hebben geschoten.
Lolquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de keuken gaan.
Daar kom ik net vandaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien moet je even naar de keuken gaan.
Fake newsquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan.
En ja, ik was daar ook tijdens de eerste Oranje goal net.
Vrij laat, sorry! Maar NPO1quote:
Oh....zoek het morgen wel even terug dan...quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vrij laat, sorry! Maar NPO1
Hij zong net The HighwaymenEn hij praat nu over zijn jeugd
Ohh ik heb dat liedje pas een aantal maanden geleden ontdekt en vond het zo prachtig. Alle vier zangers brengen iets speciaals.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan.
En ja, ik was daar ook tijdens de eerste Oranje goal net.
Ik liep terug voor de herhaling, daarna ging ik terug de keuken in en toen scoorde Canada.quote:
The Highwaymen hebben mooie muziek inderdaad!quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ik heb dat liedje pas een aantal maanden geleden ontdekt en vond het zo prachtig. Alle vier zangers brengen iets speciaals.
Echt heel weinig, door de afstandquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Hoe vaak bezoeken jullie je ouders (indien in leven etc.) eigenlijk? Ik volgens mijn moeder niet vaak genoeg.
Is helaas hier niet meer mogelijk....quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Hoe vaak bezoeken jullie je ouders (indien in leven etc.) eigenlijk? Ik volgens mijn moeder niet vaak genoeg.
Ik zie ze elke dag, maar ik woon dan ook bij ze in.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Oh echt? Zei ze dat?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Is ook wel logisch. Voor mij is het ongeveer hetzelfde, behalve dan dat ik er te veel waarde aan hecht om in m'n eigen bed te kunnen slapen.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt heel weinig, door de afstandSoms komen ze hier. Denk dat ik ze maar eens in de 3, 4 maanden zie.
Meestal ga ik dan wel meteen een paar dagen langs, een lang weekend.
Da's wel logisch jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie ze elke dag, maar ik woon dan ook bij ze in.![]()
In de drie jaar dat ik buitenshuis woonde zag ik ze alleen in vakanties enzo. Maar ik woonde dan ook in het buitenland en dan is het met werk/studie/geld lastig om regelmatig over te komen.
Nou, ze geeft met toenemende frequentie aan dat het weer eens tijd wordt jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh echt? Zei ze dat?
Wij één keer in de zoveel weken. We hebben allebei beide ouders nog. Dat scheelt wel. Als ze alleen waren, zou ik vaker gaan denk ik.
Da's dan wel weer prettig als dat kan (en dat leuk is)quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik app wel bijna dagelijks met mijn moeder, hou haar ook van veel kleine dingen op de hoogte('kijk, dit heb ik gekookt'). Dus wel veel contact op zich.
Mijn moeder doet dat eigenlijk nooitquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ze geeft met toenemende frequentie aan dat het weer eens tijd wordt ja
Zag je ze, toen dat nog wel kon, regelmatig?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is helaas hier niet meer mogelijk....
Hahaquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat eigenlijk nooitIs ook weer niet heel erg leuk als je erover nadenkt.
Ik heb dit ook wel jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:00 schreef Strani het volgende:
Ik vrees dat ik niet zo family-minded ben en dus snel ongeinteresseerd kan overkomen.
Mn moeder is al 18 jaar geleden overleden, maar had fijn contact met haar......Had nog fijner contact met mn allerliefste paps die vorig jaar juli is overledenquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Zag je ze, toen dat nog wel kon, regelmatig?
En onze generatie krijgt er ook nog bij dat er op Facebook verwachtingen worden gesteld aan hoe vaak en hoe snel we iets moeten likenquote:
Helaas niet meer, maar toen zij beiden nog leefden minstens 1 x per week.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Haha nooit Facebook gehad, dus daar geen last meequote:Op donderdag 20 juni 2019 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
En onze generatie krijgt er ook nog bij dat er op Facebook verwachtingen worden gesteld aan hoe vaak en hoe snel we iets moeten like
Alsnog gecondoleerd. De mijne (vader dus) al in 1994.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mn moeder is al 18 jaar geleden overleden, maar had fijn contact met haar......Had nog fijner contact met mn allerliefste paps die vorig jaar juli is overleden
Blijft een gemis he. Maar dan waren zij ook niet oud?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mn moeder is al 18 jaar geleden overleden, maar had fijn contact met haar......Had nog fijner contact met mn allerliefste paps die vorig jaar juli is overleden
Ik neem het op en kijk nu een heel klein stukje maar wat kan ie dit goed zeg!quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het scheelt ook enorm lijkt me als het contact altijd (of meestal) ontspannen is. Dat je het ook leuk vindt om even langs te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:03 schreef ato het volgende:
[..]
Helaas niet meer, maar toen zij beiden nog leefden minstens 1 x per week.
Toen zij qua gezondheid achteruit gingen vaker. Maar ik had ook leuke ouders en zij woonden in Utrecht.
thnxx.......quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Alsnog gecondoleerd. De mijne (vader dus) al in 1994.
Mazzelaarquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nooit Facebook gehad, dus daar geen last mee
Mn moeder 65 en mn vader 83quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef ato het volgende:
[..]
Blijft een gemis he. Maar dan waren zij ook niet oud?
Maar ze is alleen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn moeder zie ik minimaal één keer per week. Soms meer. Al deed ik dat eigenlijk ook toen mijn vader nog leefde.quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Woont je moeder in Spanje?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het scheelt ook enorm lijkt me als het contact altijd (of meestal) ontspannen is. Dat je het ook leuk vindt om even langs te gaan.
Alsnog gecondoleerdquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je haar nu?quote:Op donderdag 20 juni 2019 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat scheelt jaquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn moeder zie ik minimaal één keer per week. Soms meer. Al deed ik dat eigenlijk ook toen mijn vader nog leefde.
Dat was toen ik in Amsterdam woonde een stuk minder. Maar nu woon ik al heel wat jaren in de buurt.
Waylon is en blijft ook een goede artiest. Ik wil ook ooit nog naar een concert van hem.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem het op en kijk nu een heel klein stukje maar wat kan ie dit goed zeg!![]()
Heb nu nog meer zin in de theatershow waar ik met @:Cee naartoe ga want daar gaat ie dit ook doen, anekdotes vertellen én zingen. En wmb zingt ie nooit meer iets anders country, je hoort zo goed dat z'n ziel daar het meest in zit.
Ja, maar wel op ongeveer anderhalf uur. We hebben ook geen auto en er is geen directe OV-verbinding met waar zij woont. Dus om op bezoek te gaan moet elke keer een auto gehuurd worden.quote:
Ik hou er niet van als mijn ouders dat doen (doen ze totaal niet), maar misschien is ze toch eenzaam? Of heeft ze er behoefte aan om je te zien.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Heeft wel relaties gehad maar op dit moment alleen. Wel een heel rijk sociaal leven.
Het is lastig dat je dan een auto moet huren. Waardoor het ook gelijk een onderneming wordt.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gemiddeld zou ik zeggen vier of vijf keer per jaar.
Dat is heel vaak ja als je eigenlijk liever niet gaat. Het is ook een kwestie van balanceren natuurlijk. Maar inderdaad. als je vaak gaat, komen er snel ook weer nieuwe verwachtingen dat het nog vaker moet.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mijn ouders dat doen (doen ze totaal niet), maar misschien is ze toch eenzaam? Of heeft ze er behoefte aan om je te zien.
Mijn schoonmoeder had er wel ‘ns een handje van, maar gelukkig nu niet meer zo.
Die zien we één keer in de 2/3 weken. Soms elke week en mijn man gaat tussendoor ook nog
Het is wel een gedoe ja, en soms prijzig voor een bezoekje van een paar uur. Meestal proberen we het te combineren met iets anders waar we ook een auto voor nodig hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is lastig dat je dan een auto moet huren. Waardoor het ook gelijk een onderneming wordt.
Maar met dit aantal snap ik wel dat dat te weinig vindt.
Oh ja. Dat is ook niet heel veel. Maar het is ook wel een gedoe.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Gemiddeld zou ik zeggen vier of vijf keer per jaar.
OK wordt dan al wat lastiger he. Hoe oud/jong is zij?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, maar wel op ongeveer anderhalf uur. We hebben ook geen auto en er is geen directe OV-verbinding met waar zij woont. Dus om op bezoek te gaan moet elke keer een auto gehuurd worden.
quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is ook niet heel veel. Maar het is ook wel een gedoe.
Kan ze zelf ook niet komen? Hoe oud is ze?
65. Ze kan komen ja, en doet dat ook wel eens. Maar nu is het weer 'onze beurt'quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:24 schreef ato het volgende:
[..]
OK wordt dan al wat lastiger he. Hoe oud/jong is zij?
Heb je nog broers, zussen?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
65. Ze kan komen ja, en doet dat ook wel eens. Maar nu is het weer 'onze beurt'
Edit: Vorig jaar is ze geloof ik trouwens 2 keer op bezoek gekomen, dus ook niet enorm vaak.
Dat is waar. Dat is trouwens wel iets waar ik m'n moeder aan zou kunnen herinneren; zei bezocht haar ouders in Rotterdam ook maar een paar keer per jaar en woonde op een soortgelijke afstand als ik nuquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:27 schreef Guanabana het volgende:
Dat soort dingen verschillen natuurlijk ook enorm aan de hand van hoe je leven eruitziet. Als ik nu kijk naar mijn eigen ouders en hún ouders, (mijn opa's en oma's dus), die woonden in hetzelfde dorp, zagen ons als kleinkinderen regelmatig, dus dan kom je veel eerder bij elkaar over de vloer. Mijn moeder en haar gezin (zonder mijn opa dan sinds een aantal jaar) komen nog steeds elke zaterdag bij elkaar.
Terwijl ik nu dus op aardige afstand woon, zonder kinderen, dus dan gaan er weken, en soms wel maanden (als er geen verjaardagen ofzo zijn) overheen.
Mijn schoonzus belt haar moeder élke dag en gaat élke week langsquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is heel vaak ja als je eigenlijk liever niet gaat. Het is ook een kwestie van balanceren natuurlijk. Maar inderdaad. als je vaak gaat, komen er snel ook weer nieuwe verwachtingen dat het nog vaker moet.
Een oudere broer, maar daar heeft m'n moeder heel weinig contact mee. Soms zelfs jaren bijna niet. Hij woont in Nederland. Heeft stevige asperger en zal dus ook niet zo snel zelf contact opnemen voor een sociaal gesprekje.quote:
Herkenbaar! Met je schoonouders hoef je (vind ik) ook geen vrienden te zijn. Fijn natuurlijk als dat wel zo is maar zo niet, dan moet iedereen dat maar accepteren.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn schoonzus belt haar moeder élke dag en gaat élke week langs![]()
Ik wilde de perfecte schoondochter zijn en ging in het begin ook regelmatig koffiedrinken (nog vaker dan bij m’n eigen ouders), maar op een gegeven moment ben ik ermee gestopt. Geen zin en geen tijd.
Ik vind zo samen één keer in de zoveel weken meer dan prima![]()
Ze heeft me een keer flink gekwetst (wel vaker), toen was ik er klaar mee
Zijn de nep-malthesers al op?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem het op en kijk nu een heel klein stukje maar wat kan ie dit goed zeg!![]()
Heb nu nog meer zin in de theatershow waar ik met @:Cee naartoe ga want daar gaat ie dit ook doen, anekdotes vertellen én zingen. En wmb zingt ie nooit meer iets anders country, je hoort zo goed dat z'n ziel daar het meest in zit.
Hij woont beschermd neem ik aan? Nieuwsgierig ben ik hequote:Op donderdag 20 juni 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Een oudere broer, maar daar heeft m'n moeder heel weinig contact mee. Soms zelfs jaren bijna niet. Hij woont in Nederland. Heeft stevige asperger en zal dus ook niet zo snel zelf contact opnemen voor een sociaal gesprekje.
Geen leuke vrouw dus.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:29 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn schoonzus belt haar moeder élke dag en gaat élke week langs![]()
Ik wilde de perfecte schoondochter zijn en ging in het begin ook regelmatig koffiedrinken (nog vaker dan bij m’n eigen ouders), maar op een gegeven moment ben ik ermee gestopt. Geen zin en geen tijd.
Ik vind zo samen één keer in de zoveel weken meer dan prima![]()
Ze heeft me een keer flink gekwetst (wel vaker), toen was ik er klaar mee
Niet eens, hij is zelfs getrouwd geweest en heeft een dochtertjequote:Op donderdag 20 juni 2019 22:33 schreef ato het volgende:
[..]
Hij woont beschermd neem ik aan? Nieuwsgierig ben ik he
Meerdere malen per dagquote:Op donderdag 20 juni 2019 21:50 schreef Strani het volgende:
Oh getsie ‘je beurt’quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
65. Ze kan komen ja, en doet dat ook wel eens. Maar nu is het weer 'onze beurt'
Edit: Vorig jaar is ze geloof ik trouwens 2 keer op bezoek gekomen, dus ook niet enorm vaak.
Duidelijkquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Meerdere malen per dag![]()
Maar toen ze niet in mijn huis woonden gemiddeld 2x per maand denk ik, waarbij de wintermaanden compenseren voor de zomermaanden
Dit vond ik ookquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal mij misschien ook niet de ideale schoondochter vindenquote:
Ik kan ze beter niet te vaak zien, dan kan ik ze beter handelenquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Herkenbaar! Met je schoonouders hoef je (vind ik) ook geen vrienden te zijn. Fijn natuurlijk als dat wel zo is maar zo niet, dan moet iedereen dat maar accepteren.
Dat is niet echt zo, maar klinkt gewoon leukquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
DuidelijkHoe is dat, als je ouders in jouw huis komen wonen?
Vond je dat laatste niet heel irritant? Voor mij zou dat verlies van onafhankelijkheid echt onoverkomelijk zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is niet echt zo, maar klinkt gewoon leuk![]()
Maar ik zou het zo doen, zo kangoeroewoningWel met duidelijke afspraken, zeker als ik een gezin heb, maar nu voelt het gewoon als 10 jaar terug in de tijd
Ik werd ook meteen weer een stuk minder zelfstandig
![]()
Nouja het was wel een beetje de enige realistische optie op dat moment. En ik bedoelde ook meer dat ik nu weer alles voor me laat doenquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Vond je dat laatste niet heel irritant? Voor mij zou dat verlies van onafhankelijkheid echt onoverkomelijk zijn.
Dat is dan wel weer prettig. Maar toch, voor mij zou zo'n scenario een nachtmerrie zijn geweestquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het was wel een beetje de enige realistische optie op dat moment. En ik bedoelde ook meer dat ik nu weer alles voor me laat doenIn plaats van dat ik echt toestemming moet vragen voor dingen
Ik laat wel op tijd weten of ik wel/niet mee-eet, maar ze stellen geen vragen of worden niet boos als ik niet mee-eet bijvoorbeeld
Ik heb gewoon hele leuke ouders denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer prettig. Maar toch, voor mij zou zo'n scenario een nachtmerrie zijn geweest
'Eindelijk, we hebben het huis weer voor onszelf'quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele leuke ouders denk ik![]()
![]()
Maar zodra ik ben afgestudeerd en een baan heb ik ben ik weg, hoor
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op donderdag 20 juni 2019 22:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja het was wel een beetje de enige realistische optie op dat moment. En ik bedoelde ook meer dat ik nu weer alles voor me laat doenIn plaats van dat ik echt toestemming moet vragen voor dingen
Ik laat wel op tijd weten of ik wel/niet mee-eet, maar ze stellen geen vragen of worden niet boos als ik niet mee-eet bijvoorbeeld
Dat is al wel even geleden, in de tijd dat ik weg was woonden m'n broertjes en zusje nog thuisquote:Op donderdag 20 juni 2019 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
'Eindelijk, we hebben het huis weer voor onszelf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |