Nee, hoor. Dat is nog steeds zo.quote:
Ging net ff te snel..komt nog wel een herhaling schat ikquote:
Exact. Huiliehuiliequote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een fokking kleuter zeg. Terug naar je moeder.
We zien hetquote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat is nog steeds zo.
Hij feliciteert gewoon netjes hoorquote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat zei jouw moeder gisterenavond ook, over jouquote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je denken?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
Droevigste podium ooit en Hamilton durft niet meer te gaan juichen
Halverwege juni al één zege los, wow. Schokkend.quote:
Mennn, wat een show, het racen is bijzaak tegenwoordigquote:
QFT!quote:
Jij denkt dat er nog vanalles kan gebeuren dit seizoen?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Halverwege juni al één zege los, wow. Schokkend.
Ja 😂😂😂quote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef LucvanDijk het volgende:
Haha dat linkervoetje ook lekker op de hoogste trede houden
That would be a blastquote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
Eens kijken of hij ook de beker van Hamilton aanpakt
Dat kan, ik bedoel vooral dat één zege niet zo'n enorm verschil is.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
Jij denkt dat er nog vanalles kan gebeuren dit seizoen?
Ja dat was in beeld en toen liep hij naar de Ferrari hospitality unitquote:
Eensquote:Op zondag 9 juni 2019 21:56 schreef Zorro het volgende:
En dan op het hoogste podium trekken, net zo triest als Schumacher met Barichello in Oostenrijk.
Wat een farce. Toen en nu.
Wel in deze context. Op circuits waar Ferrari mee kan doen zal Bottas in dienst van Hamilton moeten rijden.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan, ik bedoel vooral dat één zege niet zo'n enorm verschil is.
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:56 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja dat was in beeld en toen liep hij naar de Ferrari hospitality unit
TYquote:
Nou ik hoop van harte met je mee, maar ik zie er niks in dit jaar.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan, ik bedoel vooral dat één zege niet zo'n enorm verschil is.
Daar wacht ik wel opquote:
Dit was ook zo overduidelijk, daar konden zelfs de Stewards niet omheen.quote:
En dat met een betere uitgangspositie dan Max, met rode in banden in de top10.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Donderkonijn het volgende:
Even wat anders: Wat vinden we er van dat Gasly word gelapt terwijl hij nota bene in een top 6 auto rijd. Kom op zeg. Moet Kvyat niet weer terug?
Qftquote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Nober het volgende:
Doe maar vaker penalties is leuker dan die hele race.
mooi momentje inderdaad het is echt de dag van Vet nietquote:Op zondag 9 juni 2019 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Whaha die tweede prijs naar Charles leclerc. Was mooi momentje
Vettel even vol in de bek gespotenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:59 schreef LTVDK het volgende:
Die monteur op het podium is de enige die blij is
Dit is wel een dingetje natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Als Max 5 seconden krijgt maakt niemand...
Vettel is gewoon een sneue huilbaby...
Niks mis meequote:Op zondag 9 juni 2019 21:59 schreef PirE het volgende:
Die vrouw van Mercedes geeft geen fuck en spuit Vettel onder.
Bazenactie
Er is geen coureur die het met je eens is.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit was ook zo overduidelijk, daar konden zelfs de Stewards niet omheen.
*doe eens normaal*quote:Op zondag 9 juni 2019 21:59 schreef PirE het volgende:
Die vrouw van Mercedes geeft geen fuck en spuit Vettel onder.
Bazenactie
Wel degene die bij de Stewards hoort.quote:
Ja, die krijgen de opdracht van de FIA om Hamilton te laten winnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wel degene die bij de Stewards hoort.
Zekerquote:Op zondag 9 juni 2019 22:01 schreef Tinos85 het volgende:
Wel goede actie van Kvyat nog trouwens door Sainz nog in te halen.
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Beetje zoals Brazilië 2018quote:Op zondag 9 juni 2019 22:05 schreef RAVW het volgende:
Er gebeurde vandaag na de race meer om na te praten dan de race zelf![]()
![]()
Ja, dit duidt duidelijk op verstand van de materie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, die krijgen de opdracht van de FIA om Hamilton te laten winnen.
Iedereen ging los over die penalty voor Verstapen. Idiootquote:Op zondag 9 juni 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
Waarom dat soort figuranten op die bank gezet worden.. Is dat om te laten zien dat er noggrotere droeftoeters zijn dan Plooij?quote:
Dat wel ja, gewoon een grote kleuter ondanks dat ik de straf discutabel vindt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:58 schreef Symphonic het volgende:
😂quote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waarom dat soort figuranten op die bank gezet worden.. Is dat om te laten zien dat er noggrotere droeftoeters zijn dan Plooij?
Omdat ze hem te laag vonden ja. Niet omdat ze hem onnodig vonden.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iedereen ging los over die penalty voor Verstapen. Idioot.
ik dacht een beetje aan Senna vs Irvine , dacht ook wel dat dit zou gebeurenquote:
Nee maar het idee dat iedereen het maar prima vond is natuurlijk je reinste onzin. Belachelijke post dat.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Omdat ze hem te laag vonden ja. Niet omdat ze hem onnodig vonden.
Je doet net of Hamilton om deze penalty heeft gevraagd.quote:
Mwa, heb het idee dat er wel wat oprecht respect is tussen Lewis en Seb. Denk dat dit meer een gemeend gebaar is dan een showtje voor de buhne.quote:
Hij was wel aan het miepen via de radio, had hij ook niet kunnen doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je doet net of Hamilton om deze penalty heeft gevraagd.
Nee hoor. Al deed hij dat trouwens wel. Op de boardradio.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je doet net of Hamilton om deze penalty heeft gevraagd.
Als jij wil dat de Formule 1 een wijvensport wordt, dan mag dat. Maar de fans willen gewoon dat er geraced wordt met een mes tussen de tanden.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dit duidt duidelijk op verstand van de materie.
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij was wel aan het miepen via de radio, had hij ook niet kunnen doen.
Ook jij mistte mijn clowntje hequote:Op zondag 9 juni 2019 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Al deed hij dat trouwens wel. Op de boardradio.
1,88 geloof ik. Voor Nederlandse begrippen niet heel speciaal, voor de rest van de wereld echterquote:
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
is dit een slechte baan voor de RB of is die auto zo slecht?
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.
[..]
Ook jij mistte mijn clowntje he
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
Ja.quote:
Op dit moment is elke baan een slechte baan voor RB. Gewoon geen p1 autoquote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.
Gift niks!quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ik
Sorry
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
5de gestart en 8 gefinisht?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
mwah, Vettel had echt niet veel overquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Daaraan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.
Ja maar dat is niet de auto, dat is de motor.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.
Je weet toch hoe dat gaat hier, de beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel had echt niet veel over
Bij Gasly lag het toch echt aan Gaslyquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
Weinig racepace en starten op de mediums was in de top toch echt de betere strategie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan nog had hij die tijdstraf kunnen incasseren. Was hij zelfs achter Leclerc gekomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef beantherio het volgende:
Vettel had Hamilton natuurlijk ook gewoon na dat incident kunnen laten passeren.
Nee, dat kon hij niet. Gras op zijn banden.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Moet wel zijn contract bij Mercedes verscheutenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.
Maar zonder motor heb je zo weinig aan de autoquote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de auto, dat is de motor.
Dat is Honda, en niet Red Bull..
Dan had hij de straf ook gewoon gehad. Want die was voor het onveilig de baan opkomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef beantherio het volgende:
Vettel had Hamilton natuurlijk ook gewoon na dat incident kunnen laten passeren.
Als hem nog zo'n kansloos jaar bij Williams te wachten staat lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moet wel zijn contract bij Mercedes verscheuten
Nee idd, nu ik het in slomotion zie....quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel had echt niet veel over
dat gaan we nog vaak horen, jaquote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
Max: "Er zat dit weekend gewoon niet meer in"
Nee goh...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder motor heb je zo weinig aan de auto
Klopt. Wel k****quote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
Max: "Er zat dit weekend gewoon niet meer in"
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).quote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had hij de straf ook gewoon gehad. Want die was voor het onveilig de baan opkomen.
Het lag ook echt aan Maxquote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max had natuurlijk zijn qualy niet kunnen verneuken maar verder......
Dat deed hij dan ook niet. Dat deed het team.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max had natuurlijk zijn qualy niet kunnen verneuken maar verder......
Vorig jaar begon nog veel beroerder en uiteindelijk werd het toch nog leuk voor Max. Hopelijk gebeurt dat dit jaar weer.quote:
Maar dat gaat hier niet op want Vettel lag al voor Hamilton. Totaal andere situatie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).
In de slo-mo is het idd anders en was er niet meer van te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kon hij niet. Gras op zijn banden.
Nee. Ging om het gevaarlijke terugkomen op de baan, niet om gaining een advantage.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).
Maar de motor is wel belangrijk voor de basis van de auto, onder andere de balans en op welke plekken alle elektronica kan zitten.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee goh...
Maar de aërodynamica is niet afhankelijk van de motorbouwer...
En ook de mechanische grip is niet afhankelijk van de motorbouwer....
En de degrading van de banden door camber is niet afhankelijk van de motorbouwer.
Ok. Dan is het allemaal toch wel mooi opgelost. Je hebt me overtuigd: terechte straf.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat gaat hier niet op want Vettel lag al voor Hamilton. Totaal andere situatie.
Tja, dat heb je dan toch echt fout. Helaas.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ok. Dan is het allemaal toch wel mooi opgelost. Je hebt me overtuigd: terechte straf.
Uh, waarvanquote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Fer het volgende:
Of Vettel nog anders kon corrigeren is niet eens relevant. Hij kwam terug op de baan en had er voordeel van.
Pylon much...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan toch echt fout. Helaas.
Roeske?quote:
Het ging niet om gaining an advantage...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Fer het volgende:
Of Vettel nog anders kon corrigeren is niet eens relevant. Hij kwam terug op de baan en had er voordeel van. Hamilton moest remmen en kon er niet langs. Vettel kon er niks aan doen, maar hield wel Hamilton achter zich. Straf terecht dan.
Toch heb je er me van overtuigd dat het de juiste beslissing was. Dank daarvoor.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja, dat heb je dan toch echt fout. Helaas.
Brittaquote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Roeske?
Die werkt al met hem sinds Red Bull
[ afbeelding ]
4 Renaults in Q3 en Ferrari die 0,2s pakt op Mercedes op het rechte stuk na de hairpin. Denk maar na waar het aan ligt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
Vergeet ook niet de verandering van de regelementen he. Red Bull heeft veel qua aërodynamica verloren door die simpele voorvleugel.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de motor is wel belangrijk voor de basis van de auto, onder andere de balans en op welke plekken alle elektronica kan zitten.
Maar alsnog is het wel vreemd hoor, jarenlang qua body en chassis veruit superieur en nu opeens niet meer.
Goh, iemand die denkt grappig te zijnquote:Op zondag 9 juni 2019 22:22 schreef beantherio het volgende:
[..]
Toch heb je er me van overtuigd dat het de juiste beslissing was. Dank daarvoor.
Hij voelt zich schuldig over de win, dus wilt nu zichzelf martelen ter compensatiequote:
Lewis heeft nieuw gebit nodigquote:
Qua racepace was het voordeel voor de Honda. 2 Renaults in de punten en 3 Honda’s. Gisteren 1 Honda in de top 10 en 4 Renaults.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:22 schreef Fer het volgende:
[..]
4 Renaults in Q3 en Ferrari die 0,2s pakt op Mercedes op het rechte stuk na de hairpin. Denk maar na waar het aan ligt.
Dat dat zijn eerste reactie is na behoorlijk te hebben moeten remmen is natuurlijk ook niet vreemd.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je deed wel iets Lewis. Je vroeg wel degelijk om straf op de boardradio.
Schijnheil..
Ja die heeft zijn roze-Hamilton-bril strak opzitten ;Xquote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Kamphues trapt erin ook nog 😂😂😂
Doornbos gelukkig niet.
Niet door zijn huidskleur iig. Hoe kom je op het idee?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De stewards begrijpen kennelijk niet dat je op het gras geen grip hebt. Hoe moet je in hemelsnaam "veilig" de track rejoinen als je door het gras schiet in een chicane? Dat is onmogelijk. Vettel had geluk dat hij zijn auto uit de muur kon houden.
We weten ook allemaal dat als dit Hamilton was overkomen er geen penalty uitgedeeld zou zijn. Ik ben er nog niet over uit of dat dit door zijn huidskleur komt of pure corruptie.
Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging niet om gaining an advantage...
Fantastisch ja. Vragen om een penalty op de radio maar op het podium de grote sportman spelen. Die man is zo nep.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:23 schreef pmponer het volgende:
Groots van Lewis, fantastisch wat een kampioen
4 Renaults waar Max in de race uiteindelijk weinig moeite mee had. De eerste 6 races kwamen ze er niet aan te pas en in deze race uiteindelijk toch ook niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:22 schreef Fer het volgende:
[..]
4 Renaults in Q3 en Ferrari die 0,2s pakt op Mercedes op het rechte stuk na de hairpin. Denk maar na waar het aan ligt.
Hoe lang kijk je al F1? Ze weten precies wat ze op de boardradio zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat dat zijn eerste reactie is na behoorlijk te hebben moeten remmen is natuurlijk ook niet vreemd.
Maar vroeg hij om een penalty dan?
weet iig wel dat de amerikaanse kijker is afgehaakt, die vinden het gewoon te saai. die zijn meer gewend aan veel safety cars zodat, iedereen weer bij elkaar zit.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vorig jaar begon nog veel beroerder en uiteindelijk werd het toch nog leuk voor Max. Hopelijk gebeurt dat dit jaar weer.
Zo denkt Nieuw Rechts (ik hou het maar netjes) tegenwoordig.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet door zijn huidskleur iig. Hoe kom je op het idee?
Vroeg hij echt om een penalty, dat hij zijn ongenoegen uitte is niet vreemd wanneer je bijna de muur in wordt geramdquote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Vragen om een penalty op de radio maar op het podium de grote sportman spelen. Die man is zo nep.
Je kan lezen toch? Dan weet je waar de straf voor uitgedeeld is. En dat is niet voor "gaining an advantage".quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?
Dat zou weleens bandenslijtage kunnen zijn, zo geweldig is dat Renault chassis niet echt en de motoren hebben nogal de kans om te ploffen natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Qua racepace was het voordeel voor de Honda. 2 Renaults in de punten en 3 Honda’s. Gisteren 1 Honda in de top 10 en 4 Renaults.
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet door zijn huidskleur iig. Hoe kom je op het idee?
Je snapt toch wel dat als de top 4 uitgevallen was Verstappen had gewonnen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?
Wat hebben boardradio's te maken met hoe lang ik f1 kijkt?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je al F1? Ze weten precies wat ze op de boardradio zeggen.
Niks huilie. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
We zien net zijn tranen niet, huilie
[ afbeelding ]
Goh, zou je zeggen...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de motor is wel belangrijk voor de basis van de auto, onder andere de balans en op welke plekken alle elektronica kan zitten.
Maar alsnog is het wel vreemd hoor, jarenlang qua body en chassis veruit superieur en nu opeens niet meer.
Geen idee, staat niet op. Maar hij zat iig te schijnheilen op Ziggo.quote:
Daar hoopte ik eigenlijk opquote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als de top 4 uitgevallen was Verstappen had gewonnen?
nee, hij dook in een gat dat er niets wasquote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat ze vrij berekenend zijn in wat ze daar op zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat hebben boardradio's te maken met hoe lang ik f1 kijkt?
Steiner was anders behoorlijk duidelijk.
Ik snap iig wel dat wanneer je bijna de muur in wordt geragd dat je daarop reageert op de radio.
Unsave return and forcing a driver into the wall. Niet opzettelijk, maar wel voordeel ervan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan lezen toch? Dan weet je waar de straf voor uitgedeeld is. En dat is niet voor "gaining an advantage".
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Unsave return and forcing a driver into the wall. Niet opzettelijk, maar wel voordeel ervan.
Uh nee, dat was een grap van een comedian.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.
clowntjes zeggen niks.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.
[..]
Ook jij mistte mijn clowntje he
Je haalt iemands huidskleur erbij in een discussie over racen, wat denk je zelf?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Word ik hier nou voor racist uitgemaakt door een moderator?
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef tja77 het volgende:
Terechte straf voor Vettel.
Hij kon er weliswaar geen fuck aan doen.
Hij maakte een fout, en kwam op een gevaarlijke manier terug op de baan. Vraag is niet of hij het opzettelijk deed, maar hij deed het.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef tja77 het volgende:
Terechte straf voor Vettel.
Hij kon er weliswaar geen fuck aan doen.
Hij maakte een fout, en kwam op een gevaarlijke manier terug op de baan.
Terecht wat mij betreft. Je gaalt zijn huidskleur erbij op een manier die nergens op slaat. En nu ben je ah crewbashen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Word ik hier nou voor racist uitgemaakt door een moderator? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik stel het ook helemaal niet op prijs dat een of andere puisterige puber mijn posts aan gaat lopen passen.
Hij had er wel iets aan kunnen doen...langzamer die bocht inquote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?
O, jij wil dat coureurs allemaal gaan cruisen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij had er wel iets aan kunnen doen...langzamer die bocht in
Hij maakte een fout, daar had hij wel iets aan kunnen doen. Vervolgens zorgde dat voor een gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukkenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, jij wil dat coureurs allemaal gaan cruisen?
Ja mocht je hem steeds uit de muur weten te houden dan kan datquote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukken
Kom op man, slaat toch nergens op. Hoe wil je Vettel de schuld geven van het feit dat Hamilton er net dicht genoeg achter zat om z'n neus daar er tussen te prikken?quote:
Het gaat om het feit dat Vettel een fout maakt, en daardoor een gevaarlijke situatie op de baan veroorzaakt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op man, slaat toch nergens op. Hoe wil je Vettel de schuld geven van het feit dat Hamilton er net dicht genoeg achter zat om z'n neus daar er tussen te prikken?
Bedankt. Niks te maken met gaining an advantage zoals ik al zei...quote:
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat Vettel een fout maakt
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De stewards begrijpen kennelijk niet dat je op het gras geen grip hebt. Hoe moet je in hemelsnaam "veilig" de track rejoinen als je door het gras schiet in een chicane? Dat is onmogelijk. Vettel had geluk dat hij zijn auto uit de muur kon houden.
We weten ook allemaal dat als dit Hamilton was overkomen er geen penalty uitgedeeld zou zijn.
Stil gaan staan (pogen tot)quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Irrelevant?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Niet te hard de bocht door willen om te beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Irrelevant?
Het is de oorzaak van het hele incident, en jij noemt het irrelevant.![]()
Daar is toch niks aan gelogen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.quote:
Ik ben net bijgekomenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgende race de oogverblindende lijnen van Paul Ricard als ik het goed heb. Brrrr...
Dank u meneerquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
Whiskers2009. ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.
Dit wilde ik even recht zetten
Hamilton mocht het een paar jaar terug in Monaco wel gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukken
Klopt. En omdat hij Hamilton hinderde tijdens het weer de baan opkomen krijgt hij die penalty. Het maakt niet uit of hij er wat aan kon doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
Uhhh, nee...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
Nee, je zag hem de auto weer onder controle proberen te krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
Stuur report.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:55 schreef HiDiHo het volgende:
Wie zei dat de beslissing niet aangevochten kon worden?
Staat in dat report van wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |