1,88 geloof ik. Voor Nederlandse begrippen niet heel speciaal, voor de rest van de wereld echterquote:
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
is dit een slechte baan voor de RB of is die auto zo slecht?
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.
[..]
Ook jij mistte mijn clowntje he
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
Ja.quote:
Op dit moment is elke baan een slechte baan voor RB. Gewoon geen p1 autoquote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.
Gift niks!quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ik
Sorry
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
5de gestart en 8 gefinisht?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
mwah, Vettel had echt niet veel overquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Daaraan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.
Ja maar dat is niet de auto, dat is de motor.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.
Je weet toch hoe dat gaat hier, de beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel had echt niet veel over
Bij Gasly lag het toch echt aan Gaslyquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
Weinig racepace en starten op de mediums was in de top toch echt de betere strategie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan nog had hij die tijdstraf kunnen incasseren. Was hij zelfs achter Leclerc gekomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef beantherio het volgende:
Vettel had Hamilton natuurlijk ook gewoon na dat incident kunnen laten passeren.
Nee, dat kon hij niet. Gras op zijn banden.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Moet wel zijn contract bij Mercedes verscheutenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.
Maar zonder motor heb je zo weinig aan de autoquote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de auto, dat is de motor.
Dat is Honda, en niet Red Bull..
Dan had hij de straf ook gewoon gehad. Want die was voor het onveilig de baan opkomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef beantherio het volgende:
Vettel had Hamilton natuurlijk ook gewoon na dat incident kunnen laten passeren.
Als hem nog zo'n kansloos jaar bij Williams te wachten staat lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Moet wel zijn contract bij Mercedes verscheuten
Nee idd, nu ik het in slomotion zie....quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel had echt niet veel over
dat gaan we nog vaak horen, jaquote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
Max: "Er zat dit weekend gewoon niet meer in"
Nee goh...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar zonder motor heb je zo weinig aan de auto
Klopt. Wel k****quote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef HiDiHo het volgende:
Max: "Er zat dit weekend gewoon niet meer in"
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).quote:Op zondag 9 juni 2019 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan had hij de straf ook gewoon gehad. Want die was voor het onveilig de baan opkomen.
Het lag ook echt aan Maxquote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max had natuurlijk zijn qualy niet kunnen verneuken maar verder......
Dat deed hij dan ook niet. Dat deed het team.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Max had natuurlijk zijn qualy niet kunnen verneuken maar verder......
Vorig jaar begon nog veel beroerder en uiteindelijk werd het toch nog leuk voor Max. Hopelijk gebeurt dat dit jaar weer.quote:
Maar dat gaat hier niet op want Vettel lag al voor Hamilton. Totaal andere situatie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).
In de slo-mo is het idd anders en was er niet meer van te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat kon hij niet. Gras op zijn banden.
Nee. Ging om het gevaarlijke terugkomen op de baan, niet om gaining een advantage.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan had dat waarschijnlijk wel een "no further action" geworden. Is ook gebruikelijk bij oneerlijk verkregen plekken (en het terug geven daarvan).
Maar de motor is wel belangrijk voor de basis van de auto, onder andere de balans en op welke plekken alle elektronica kan zitten.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee goh...
Maar de aërodynamica is niet afhankelijk van de motorbouwer...
En ook de mechanische grip is niet afhankelijk van de motorbouwer....
En de degrading van de banden door camber is niet afhankelijk van de motorbouwer.
Ok. Dan is het allemaal toch wel mooi opgelost. Je hebt me overtuigd: terechte straf.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dat gaat hier niet op want Vettel lag al voor Hamilton. Totaal andere situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |