1,88 geloof ik. Voor Nederlandse begrippen niet heel speciaal, voor de rest van de wereld echterquote:
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
is dit een slechte baan voor de RB of is die auto zo slecht?
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ikquote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.
[..]
Ook jij mistte mijn clowntje he
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
Ja.quote:
Op dit moment is elke baan een slechte baan voor RB. Gewoon geen p1 autoquote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tis niet best imo. Duidelijk gat naar de twee topteams.
Gift niks!quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment niet zo goed in PI's en emoticons geloof ik
Sorry
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De auto is niet zo goed als andere jaren heb ik het idee.
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:11 schreef THEFXR het volgende:
5de gestart en 8 gefinisht?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
mwah, Vettel had echt niet veel overquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Daaraan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het hielp niet dat Max als 9e startte. Waar het bij Gasly aan lag: geen idee.
Ja maar dat is niet de auto, dat is de motor.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel motorisch een heel stuk betrouwbaarder.
Je weet toch hoe dat gaat hier, de beste stuurlui staan aan wal.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, Vettel had echt niet veel over
Bij Gasly lag het toch echt aan Gaslyquote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:12 schreef JanPawelII het volgende:
Neem aan dat het tijdperk gasly spoedig voorbij is
Tijd voor sympathieke Rus.
Weinig racepace en starten op de mediums was in de top toch echt de betere strategie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan nog had hij die tijdstraf kunnen incasseren. Was hij zelfs achter Leclerc gekomen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:14 schreef beantherio het volgende:
Vettel had Hamilton natuurlijk ook gewoon na dat incident kunnen laten passeren.
Nee, dat kon hij niet. Gras op zijn banden.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:13 schreef Snowsquall het volgende:
Als ik de beelden terug zie had VET toch wel wat meer links aan kunnen houden toen ie weer de baan op ging, daar was hij echt wel weer in control met de auto.
Moet wel zijn contract bij Mercedes verscheutenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik gun Russell wel een plek naast Max. Weg bij dat kansloze Williams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |