Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ging niet om gaining an advantage...
Fantastisch ja. Vragen om een penalty op de radio maar op het podium de grote sportman spelen. Die man is zo nep.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:23 schreef pmponer het volgende:
Groots van Lewis, fantastisch wat een kampioen
4 Renaults waar Max in de race uiteindelijk weinig moeite mee had. De eerste 6 races kwamen ze er niet aan te pas en in deze race uiteindelijk toch ook niet echt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:22 schreef Fer het volgende:
[..]
4 Renaults in Q3 en Ferrari die 0,2s pakt op Mercedes op het rechte stuk na de hairpin. Denk maar na waar het aan ligt.
Hoe lang kijk je al F1? Ze weten precies wat ze op de boardradio zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef pmponer het volgende:
[..]
Dat dat zijn eerste reactie is na behoorlijk te hebben moeten remmen is natuurlijk ook niet vreemd.
Maar vroeg hij om een penalty dan?
weet iig wel dat de amerikaanse kijker is afgehaakt, die vinden het gewoon te saai. die zijn meer gewend aan veel safety cars zodat, iedereen weer bij elkaar zit.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vorig jaar begon nog veel beroerder en uiteindelijk werd het toch nog leuk voor Max. Hopelijk gebeurt dat dit jaar weer.
Zo denkt Nieuw Rechts (ik hou het maar netjes) tegenwoordig.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet door zijn huidskleur iig. Hoe kom je op het idee?
Vroeg hij echt om een penalty, dat hij zijn ongenoegen uitte is niet vreemd wanneer je bijna de muur in wordt geramdquote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Fantastisch ja. Vragen om een penalty op de radio maar op het podium de grote sportman spelen. Die man is zo nep.
Je kan lezen toch? Dan weet je waar de straf voor uitgedeeld is. En dat is niet voor "gaining an advantage".quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?
Dat zou weleens bandenslijtage kunnen zijn, zo geweldig is dat Renault chassis niet echt en de motoren hebben nogal de kans om te ploffen natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Qua racepace was het voordeel voor de Honda. 2 Renaults in de punten en 3 Honda’s. Gisteren 1 Honda in de top 10 en 4 Renaults.
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet door zijn huidskleur iig. Hoe kom je op het idee?
Je snapt toch wel dat als de top 4 uitgevallen was Verstappen had gewonnen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Je snapt toch wel, dat als Hamilton niet had hoeven remmen, hij er gewoon voorbij gereden was?
Wat hebben boardradio's te maken met hoe lang ik f1 kijkt?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe lang kijk je al F1? Ze weten precies wat ze op de boardradio zeggen.
Niks huilie. Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
We zien net zijn tranen niet, huilie
[ afbeelding ]
Goh, zou je zeggen...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de motor is wel belangrijk voor de basis van de auto, onder andere de balans en op welke plekken alle elektronica kan zitten.
Maar alsnog is het wel vreemd hoor, jarenlang qua body en chassis veruit superieur en nu opeens niet meer.
Geen idee, staat niet op. Maar hij zat iig te schijnheilen op Ziggo.quote:
Daar hoopte ik eigenlijk opquote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat als de top 4 uitgevallen was Verstappen had gewonnen?
nee, hij dook in een gat dat er niets wasquote:Op zondag 9 juni 2019 22:26 schreef Fer het volgende:
[..]
Omdat ze vrij berekenend zijn in wat ze daar op zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef pmponer het volgende:
[..]
Wat hebben boardradio's te maken met hoe lang ik f1 kijkt?
Steiner was anders behoorlijk duidelijk.
Ik snap iig wel dat wanneer je bijna de muur in wordt geragd dat je daarop reageert op de radio.
Unsave return and forcing a driver into the wall. Niet opzettelijk, maar wel voordeel ervan.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan lezen toch? Dan weet je waar de straf voor uitgedeeld is. En dat is niet voor "gaining an advantage".
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Unsave return and forcing a driver into the wall. Niet opzettelijk, maar wel voordeel ervan.
Uh nee, dat was een grap van een comedian.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De laatste keer dat Lewis een penalty kreeg, 12 jaar geleden, trok meneer gelijk de racisme kaart. Dus stewards denken nu wel twee keer na vooraleer hij bestraft wordt. Dat gebeurt dan ook nooit.
clowntjes zeggen niks.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zie je mijn clowntje? Had je gemist he.
[..]
Ook jij mistte mijn clowntje he
Je haalt iemands huidskleur erbij in een discussie over racen, wat denk je zelf?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Word ik hier nou voor racist uitgemaakt door een moderator?
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef tja77 het volgende:
Terechte straf voor Vettel.
Hij kon er weliswaar geen fuck aan doen.
Hij maakte een fout, en kwam op een gevaarlijke manier terug op de baan. Vraag is niet of hij het opzettelijk deed, maar hij deed het.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:34 schreef tja77 het volgende:
Terechte straf voor Vettel.
Hij kon er weliswaar geen fuck aan doen.
Hij maakte een fout, en kwam op een gevaarlijke manier terug op de baan.
Terecht wat mij betreft. Je gaalt zijn huidskleur erbij op een manier die nergens op slaat. En nu ben je ah crewbashen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat? Word ik hier nou voor racist uitgemaakt door een moderator? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken. Ik stel het ook helemaal niet op prijs dat een of andere puisterige puber mijn posts aan gaat lopen passen.
Hij had er wel iets aan kunnen doen...langzamer die bocht inquote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?
O, jij wil dat coureurs allemaal gaan cruisen?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij had er wel iets aan kunnen doen...langzamer die bocht in
Hij maakte een fout, daar had hij wel iets aan kunnen doen. Vervolgens zorgde dat voor een gevaarlijke situatie.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk er eens over na. Waarom zou je ooit een straf uitdelen voor iets waar een coureur niets aan kan doen? Dat heeft toch niets meer met racen te maken?
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukkenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, jij wil dat coureurs allemaal gaan cruisen?
Ja mocht je hem steeds uit de muur weten te houden dan kan datquote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukken
Kom op man, slaat toch nergens op. Hoe wil je Vettel de schuld geven van het feit dat Hamilton er net dicht genoeg achter zat om z'n neus daar er tussen te prikken?quote:
Het gaat om het feit dat Vettel een fout maakt, en daardoor een gevaarlijke situatie op de baan veroorzaakt.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kom op man, slaat toch nergens op. Hoe wil je Vettel de schuld geven van het feit dat Hamilton er net dicht genoeg achter zat om z'n neus daar er tussen te prikken?
Bedankt. Niks te maken met gaining an advantage zoals ik al zei...quote:
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat Vettel een fout maakt
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De stewards begrijpen kennelijk niet dat je op het gras geen grip hebt. Hoe moet je in hemelsnaam "veilig" de track rejoinen als je door het gras schiet in een chicane? Dat is onmogelijk. Vettel had geluk dat hij zijn auto uit de muur kon houden.
We weten ook allemaal dat als dit Hamilton was overkomen er geen penalty uitgedeeld zou zijn.
Stil gaan staan (pogen tot)quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Irrelevant?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Niet te hard de bocht door willen om te beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Irrelevant?
Het is de oorzaak van het hele incident, en jij noemt het irrelevant.![]()
Daar is toch niks aan gelogen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.quote:
Ik ben net bijgekomenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgende race de oogverblindende lijnen van Paul Ricard als ik het goed heb. Brrrr...
Dank u meneerquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
Whiskers2009. ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.
Dit wilde ik even recht zetten
Hamilton mocht het een paar jaar terug in Monaco wel gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukken
Klopt. En omdat hij Hamilton hinderde tijdens het weer de baan opkomen krijgt hij die penalty. Het maakt niet uit of hij er wat aan kon doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
Uhhh, nee...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
Nee, je zag hem de auto weer onder controle proberen te krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |