Bedankt. Niks te maken met gaining an advantage zoals ik al zei...quote:
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat Vettel een fout maakt
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De stewards begrijpen kennelijk niet dat je op het gras geen grip hebt. Hoe moet je in hemelsnaam "veilig" de track rejoinen als je door het gras schiet in een chicane? Dat is onmogelijk. Vettel had geluk dat hij zijn auto uit de muur kon houden.
We weten ook allemaal dat als dit Hamilton was overkomen er geen penalty uitgedeeld zou zijn.
Stil gaan staan (pogen tot)quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Irrelevant?quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is irrelevant, en bovendien ook niet eens duidelijk. Het gaat er om dat hij volgens de stewards 'unsafe' terug de baan op kwam. De vraag is dan, wat had hij in hemelsnaam moeten doen om 'safe' terug de baan op te komen? Roep het maar.
Niet te hard de bocht door willen om te beginnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Irrelevant?
Het is de oorzaak van het hele incident, en jij noemt het irrelevant.![]()
Daar is toch niks aan gelogen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.quote:
Ik ben net bijgekomenquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Volgende race de oogverblindende lijnen van Paul Ricard als ik het goed heb. Brrrr...
Dank u meneerquote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef pmponer het volgende:
Whiskers2009. ja Ham vroeg om de penalty, ik hoorde net de boordradio.
"he came on the track so dangerously"
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
quote:Op zondag 9 juni 2019 22:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee, ik was eerder van mening dat Ham niet om de penalty vroeg, maar dat deed hij wel.
Dit wilde ik even recht zetten
Hamilton mocht het een paar jaar terug in Monaco wel gewoon.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op deze manier kun je iedereen toch voor blijven...gewoon vol gas die bocht in en iemand eruit drukken
Klopt. En omdat hij Hamilton hinderde tijdens het weer de baan opkomen krijgt hij die penalty. Het maakt niet uit of hij er wat aan kon doen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat het dat is. Het gaat om het terugkomen op de baan niet hoe hij in die situatie gekomen is. Dat heeft er echt 0,0 mee te maken.
Uhhh, nee...quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
Nee, je zag hem de auto weer onder controle proberen te krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2019 22:54 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had natuurlijk gewoon iets van zijn gas kunnen gaan om makkelijk links aan te houden. Maar hij kreeg een waas en pleurde de deur dicht voor Lewis. Je zag hem ook naar rechts sturen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |