SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De route naar de finale van Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Te bekijken op (o.a) RTL7, de voorbeschouwing met Bartje Nolles, Simon Zijlemans en Jan Boskamp en Bert van Oranje start 20.00 uur. De wedstrijd begint om 21.00 uur.Poll: Wie gaat de finale winnen?twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
• Chelsea
• Arsenal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 16% gewijzigd door maxi-mus op 29-05-2019 20:00:12 ]
Mij ook ja, ik wist niet eens dat het morgen al was.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk boeit deze wedstrijd mij vrij weinig.
Baku als speelstadfinales houden in een stadion met een sintelbaan
Zelfs de CL-finale ben ik totaal niet meer mee bezig, kijk meer uit naar de Nations League (lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook ja, ik wist niet eens dat het morgen al was.Maar ga wel even kijken.
Dat boeit mij ook niet heel veel, ik kijk uit naar de transferzomer en als de clubs straks weer beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de CL-finale ben ik totaal niet meer mee bezig, kijk meer uit naar de Nations League (lol)
Dat ook ja, maar dat duurt nog wel eventjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit mij ook niet heel veel, ik kijk uit naar de transferzomer en als de clubs straks weer beginnen.
OK wist niet dat het voor PSV eigenlijk ook gunstiger is als Chelsea wintquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:09 schreef Platinumgoat het volgende:
Allemaal even juichen voor Chelsea zodat Ajax bij plaatsing CL gegarandeerd in pot 2 komt en psv dan in zn totaal gezien op papier de "makkeljkere" weg naar de CL krijgt (alleen de 1e voorronde dan zwaarder dan als Arsenal zou winnen, maar dan wel de andere 2 rondes "makkelijker")
Als steeds de clubs met hoogste coëfficiënt winnen is dit het scenario:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK wist niet dat het voor PSV eigenlijk ook gunstiger is als Chelsea wint
quote:Woedende Chelsea-coach verlaat vroegtijdig laatste training voor finale na akkefietje tussen spelers
Chelsea-trainer Maurizio Sarri is in het Azerbeidzjaanse Bakoe boos weggelopen op de laatste training voor de finale van de Europa League woensdag tegen Arsenal. Een woordenwisseling tussen zijn spelers Gonzalo Higuain en David Luiz verhitte de gemoederen.
Bij een oefening vond Higuain dat Luiz te zwaar het contact opzocht met de Argentijn. Sarri ging na het conflict even met Luiz spreken, maar liep daarna richting uitgang. Bij het verlaten van het veld trapte de 60-jarige Italiaan nog eens zijn blauwe petje weg voor het oog van alle camera’s.
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cech heeft bijna alles gekeept in de EL toch?
Na dit seizoen al?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ja.
Maar cech gaat een functie krijgen bij Chelsea...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
https://www.dailystar.co.(...)ue-final-PAUL-MERSON
twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
Wij zijn PSV, wij buigen voor niemandquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Voor PSV is het voordeliger dat Arsenal wint..
Potentiële tegenstanders:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
Als Chelsea hem wint wordt het FC Basel of Olympiakos.
C,mon Arsenal
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wij zijn PSV, wij buigen voor niemand
De uitgelezen mogelijkheid om samen een statement te maken. Chelsea en Arsenal hebben echt afgedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
VBL / PSV #1174: Welkom is Robben waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
C,mon Arsenal
Ik verspeel graag geen 2 uur van mijn leven dus liever nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
niet gekliktquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
VBL / PSV #1174: Welkom is Robben waar
Muah als Chelsea wint hebben jullie de rondes erna juist een makkelijker programma en ontlopen jullie Lyon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
C,mon Arsenal
Dan zal het wel een knotsgekke topshow worden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Korte termijn visie dit.... maar goed dat pas ook wel bij psv dus het verbaast me nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
C,mon Arsenal
Beter winnen ze beide niet dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:35 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Chelsea wint de EL:
Q2: Basel/Olympiakos
Q3: Linz/Krasnodar/Basaksehir/Basel
Q4: Porto/Kiev
Arsenal wint de EL:
Q2: Basaksehir/Linz/Pilzen
Q3: Porto/Lyon/Kiev/Basel
Q4: Club uit Q3, afhankelijk van Q3 loting
Hoewel dat natuurlijk belangrijker is kijk ik ook gewoon de wedstrijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:38 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop wel dat mensen serieus naar de wedstrijd kijken en niet alleen maar wachten tot de rust.
Dan zou het me alsnog heel weinig doen, dus daar heb je me niet mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zal het wel een knotsgekke topshow worden.
Hopelijk heb jij vrijdag, net als ik, ook vrij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zou het me alsnog heel weinig doen, dus daar heb je me niet mee.
Dat klopt, hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij vrijdag, net als ik, ook vrij.
Ach, vandaag ook maar een kleine saaie gastles gehad. De rest overgeslagen omdat ik daar een zelfgeile idioot als docent heb die me niets bijleert.quote:
Klootzak.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
Niks gaat Go Ahead - RKC overtreffen
Een wedstrijd die @:scrummie2.0 heeft gemist trouwens
@KingRolandquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Even last minute een betje op Arsenal gezet
Ik zag ze ergens voor een tientje staan, op zo'n ticket site.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Stadion lijkt nog best vol, kreeg je een gratis ticket bij de boodschappen daar ofzo?
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als Chelsea wint hebben jullie de rondes erna juist een makkelijker programma en ontlopen jullie Lyon.
Wat een fatalistische houding.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Straks wisselen voor de strafschoppen.quote:
Willyquote:
Die van die sigaretten.quote:
twitter:SamJDean twitterde op woensdag 29-05-2019 om 21:10:03Chelsea fans: "Fuck off UEFA, is this what you want?" reageer retweet
Nilesquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Wat een walgelijk elftal dat Arsenal met Xhaka, Kolasnic, Niles enzovoorts
Ik hoorde dat enkele Fokkers ook wat afdrukken op je moeders bips hebben achtergelaten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
Die grasmat ook
Met die afdrukken van die zogenaamde topshow![]()
Koekoek, vol erin rijdentwitter:PKieken twitterde op woensdag 29-05-2019 om 20:10:32Arrestatieteam grijp bankovervallers https://t.co/rs7ISkfaIl reageer retweet
Vitesse - Utrecht was ook leuk hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Doe mij maar een promotie/degradatie wedstrijdje
GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef Doublepain het volgende:
Koekoek, vol erin rijdentwitter:PKieken twitterde op woensdag 29-05-2019 om 20:10:32Arrestatieteam grijp bankovervallers https://t.co/rs7ISkfaIl reageer retweet
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef Nober het volgende:
Volgend jaar in het grootste stadion van de wereld in Noord-Korea met openingsceremonie?
Gelukkig is er de rust als redding.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:14 schreef Saekerhett het volgende:
Alsof het een fucking oefenwedstrijdje is dit, ik had me hier wel redelijk op verheugd, maar ondertussen zit ik gewoon de helft van de tijd wat anders te doen.
8e finale tegen bayern of barcaquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:15 schreef Zorro het volgende:
Vanwege de mogelijke tegenstanders van PSV zou ik een overwinning van Arsenal bijna niet erg vinden.
Totdat ik me bedacht dat Arsenal dan ook de CL in mag. En dat is voor niemand leuk.
HUP CHELSEA
Vrijwel alles wat ik wilde halen net in de appie had een 35% stickerquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:15 schreef Doublepain het volgende:
Hebben jullie vandaag nog iets leuks meegemaakt?
35% alcohol?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat ik wilde halen net in de appie had een 35% sticker
Daar was ik dus zeer content mee
Genot, en dan nog je bonuskaart erbij. #gratisetenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat ik wilde halen net in de appie had een 35% sticker
Daar was ik dus zeer content mee
Dan was het nog een zaadpot.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd wat als het in een normaal stadion was gehouden...
Gewoon op Wembley. Scheelt ook reiskosten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Gvd wat als het in een normaal stadion was gehouden...
Alle finales op Wembley, ook de KNVB beker finalequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gewoon op Wembley. Scheelt ook reiskosten.
En de promotie/degradatie playoffsquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle finales op Wembley, ook de KNVB beker finale
En de Croky Cupfinale.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alle finales op Wembley, ook de KNVB beker finale
Welke topshow heb ik gemist?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
Die grasmat ook
Met die afdrukken van die zogenaamde topshow![]()
Het hoeft toch niet altijd meteen een schwalbe te zijn.. uit balans is ook mogelijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:19 schreef Saekerhett het volgende:
Als de VAR heeft gecheckt, dan moet Lacazette toch geel krijgen?
Lacazettequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:21 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd meteen een schwalbe te zijn.. uit balans is ook mogelijk
Klopt.quote:
Essien en Obi Mikelquote:
Welke?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:26 schreef Bolasie het volgende:
Hoop dat de wedstrijd van morgen leuker is.
Er wordt niet gespeeld op Hemelvaart.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:26 schreef Bolasie het volgende:
Hoop dat de wedstrijd van morgen leuker is.
ARMEENSE GENOCIDEquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Deze wedstrijd mist een type Mkhitaryan
Cittadella - Hellas Veronaquote:
Ze hebben in Bakoe geen gristenreligie.quote:
Koert staat keihard daarentegen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Flopshow en RTL7 heeft het stadiongeluid ook zacht.
Batman pop naar je hoofdquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Flopshow en RTL7 heeft het stadiongeluid ook zacht.
Hmm, van Halsema zou ik niet echt keihard staan. Maar ja, ieder zijn ding.quote:
Lekker haar linkse kut beffen met gele plak op zijn tanden genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hmm, van Halsema zou ik niet echt keihard staan. Maar ja, ieder zijn ding.
Canvas kijken wij alleen voor Samson en Gertquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Het is ook op Canvas voor degene die het geraaskal van Koert zat zijn.
Zoek hulp jij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker haar linkse kut beffen met gele plak op zijn tanden genot
Ah mooi, misschien dat Rik de Saedeleer er nog wat van kan maken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Koert Kobeen.quote:
Dat is op Ketnet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Canvas kijken wij alleen voor Samson en Gert
En Buren.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Canvas kijken wij alleen voor Samson en Gert
Ook alleen al de opmerking: "op Canvas", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Die had dat gekund.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah mooi, misschien dat Rik de Saedeleer er nog wat van kan maken.
Cocogod. Ze dragen ook Happy Socksquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "op Canvas", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verstandig met dit onderschrift:
Dab on it wagwan
Engels voetbal genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen nog geen tien passes achter elkaar naar juiste kleur geven...
Oké Frank.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen nog geen tien passes achter elkaar naar juiste kleur geven...
1 reserve voor elke positiequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben ze 11 man op de bank als je maar 3x mag wisselen.
>retarded smiley<
Waarom hebben ze dan 2 keepers op de bank?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1 reserve voor elke positie
autismegenot
Dit moet ik even verwerken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "op Canvas", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Volgend jaar is het in Gdansk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baku
Kap gewoon met die shit en geef een echte voetbalstad zo'n finale.
Ik heb liever Nasigoquote:
Ik had toch liever Tom Van Grieken als commentator.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen julle Filip Joos aanhoren op de Belg? "Het is 1 van de beste Vlaamse commentators"
"Diene moslim komt er in"quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had toch liever Tom Van Grieken als commentator.
Hopen dat Feyenoord die finale niet haalt dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker knokken met Poolse hoolies
Ben je moslim?quote:
Eindhoven, voetbalhoofdstad van Europaquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baku
Kap gewoon met die shit en geef een echte voetbalstad zo'n finale.
Stukje Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
ja want uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat Arsenal uit speelt, wint Arsenal dan bij gelijkspel (behalve dan 0-0) op basis van uitdoelpunten?
https://upload.wikimedia.(...)ntysiliogogogoch.oggquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
Allemaal een bomgordel om aan tafel allenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Ik mocht toevallig gisteren meevreten bij wat gelovigen. Genoten van dat eten hoor, boh.
Zie je wel, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja want uitdoelpunten tellen dubbel
Als het 2-2 is, dan is het eigenlijk 2-4![]()
quote:
Dat zou zeer terecht zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die wat anders zijn gaan kijken.
TR gezet omdat je schold met kanker;quote:
Er schijnt een Fast & Furious film bezig te zijn op het volgende net.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die wat anders zijn gaan kijken.
Dat is proletenvermaak.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er schijnt een Fast & Furious film bezig te zijn op het volgende net.
Met wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet omdat je schold met kanker;
TR gezet omdat je een Belg bent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet omdat je schold met kanker;
quote:
Kanker (Latijn: neoplasma malignum) is een aandoening die gekenmerkt wordt door de volgende verschijnselen:quote:
TR gezet omtrent kankerquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Kanker (Latijn: neoplasma malignum) is een aandoening die gekenmerkt wordt door de volgende verschijnselen:
er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen;
de woekerende cellen breiden zich uit in omliggend weefsel en richten hier schade aan (invasieve groei of infiltratie);
de woekerende cellen verspreiden zich ook naar ver weg gelegen plaatsen in het lichaam (metastasering ofwel uitzaaiing). Dit geschiedt via de lymfevaten (lymfogene metastasering), via het bloed (hematogene metastasering) en in aanwezige lichaamsholten (bijvoorbeeld buikholte).
racist tegen Belgen?quote:
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Beide teams willen ook ERG GRAAG de EL winnen he
OMEGALUL;
RESIDENTSLEEPER
okquote:
Motivatie is er misschien wel, alleen met spelers als Kolasnic enz gaat het lastig worden bruurquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.
FA Cup en 4th place trophyquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.
Dit is een top idee, ik zou als ik jou was hiervoor een apart topic openen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Wat een zanger he mensenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Kijk je sporza?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Open een topicquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Praag lekker joh, beetje champagne drinken en na afloop zeggen 'Well done Baku'! Chequetje van paar tienduizend mee naar huis
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |