SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*De route naar de finale van Arsenal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Te bekijken op (o.a) RTL7, de voorbeschouwing met Bartje Nolles, Simon Zijlemans en Jan Boskamp en Bert van Oranje start 20.00 uur. De wedstrijd begint om 21.00 uur.Poll: Wie gaat de finale winnen?twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
• Chelsea
• Arsenal
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 16% gewijzigd door maxi-mus op 29-05-2019 20:00:12 ]
Mij ook ja, ik wist niet eens dat het morgen al was.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eigenlijk boeit deze wedstrijd mij vrij weinig.
Baku als speelstadfinales houden in een stadion met een sintelbaan
Zelfs de CL-finale ben ik totaal niet meer mee bezig, kijk meer uit naar de Nations League (lol)quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij ook ja, ik wist niet eens dat het morgen al was.Maar ga wel even kijken.
Dat boeit mij ook niet heel veel, ik kijk uit naar de transferzomer en als de clubs straks weer beginnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs de CL-finale ben ik totaal niet meer mee bezig, kijk meer uit naar de Nations League (lol)
Dat ook ja, maar dat duurt nog wel eventjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat boeit mij ook niet heel veel, ik kijk uit naar de transferzomer en als de clubs straks weer beginnen.
OK wist niet dat het voor PSV eigenlijk ook gunstiger is als Chelsea wintquote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:09 schreef Platinumgoat het volgende:
Allemaal even juichen voor Chelsea zodat Ajax bij plaatsing CL gegarandeerd in pot 2 komt en psv dan in zn totaal gezien op papier de "makkeljkere" weg naar de CL krijgt (alleen de 1e voorronde dan zwaarder dan als Arsenal zou winnen, maar dan wel de andere 2 rondes "makkelijker")
Als steeds de clubs met hoogste coëfficiënt winnen is dit het scenario:quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK wist niet dat het voor PSV eigenlijk ook gunstiger is als Chelsea wint
quote:Woedende Chelsea-coach verlaat vroegtijdig laatste training voor finale na akkefietje tussen spelers
Chelsea-trainer Maurizio Sarri is in het Azerbeidzjaanse Bakoe boos weggelopen op de laatste training voor de finale van de Europa League woensdag tegen Arsenal. Een woordenwisseling tussen zijn spelers Gonzalo Higuain en David Luiz verhitte de gemoederen.
Bij een oefening vond Higuain dat Luiz te zwaar het contact opzocht met de Argentijn. Sarri ging na het conflict even met Luiz spreken, maar liep daarna richting uitgang. Bij het verlaten van het veld trapte de 60-jarige Italiaan nog eens zijn blauwe petje weg voor het oog van alle camera’s.
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Cech heeft bijna alles gekeept in de EL toch?
Na dit seizoen al?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:38 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ja.
Maar cech gaat een functie krijgen bij Chelsea...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |