Na zijn stint bij Schalke tot 2015 heeft hij nog heel even Aston Villa gecoacht. Daarna is er niets meer van hem vernomen. RIP aan de nabestaanden.quote:
Die CL titel kon je ook niet aan hem toeschrijven eigenlijk, heeft er wel goed aan verdient zo te zienquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na zijn stint bij Schalke tot 2015 heeft hij nog heel even Aston Villa gecoacht. Daarna is er niets meer van hem vernomen. RIP aan de nabestaanden.
Abramovich betaalt altijd goede afkoopsommetjes.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die CL titel kon je ook niet aan hem toeschrijven eigenlijk, heeft er wel goed aan verdient zo te zien
Di Matteogodquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na zijn stint bij Schalke tot 2015 heeft hij nog heel even Aston Villa gecoacht. Daarna is er niets meer van hem vernomen. RIP aan de nabestaanden.
Verdientquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die CL titel kon je ook niet aan hem toeschrijven eigenlijk, heeft er wel goed aan verdient zo te zien
Vast aan het rentenierenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Di Matteogod
Barca uitschakelen en Bayern aftroeven in de finale GENOT
Weet ik veel ik heb ook niet gekekenquote:
Godverdomme Stijn, aan jou heb ik ook niets.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weet ik veel ik heb ook niet gekeken
Trencin is echt alles kwijtgeraakt lol. Van het team dat Feyenoord versloeg zijn er nog maar een paar spelers over, verder spelen ze inmiddels met nog meer baggerquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:01 schreef Caland het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Trencin op het punt staat te degraderen
In Slowakije
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |