Engels voetbal genotquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen nog geen tien passes achter elkaar naar juiste kleur geven...
Oké Frank.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze kunnen nog geen tien passes achter elkaar naar juiste kleur geven...
1 reserve voor elke positiequote:Op woensdag 29 mei 2019 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom hebben ze 11 man op de bank als je maar 3x mag wisselen.
>retarded smiley<
Waarom hebben ze dan 2 keepers op de bank?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1 reserve voor elke positie
autismegenot
Dit moet ik even verwerken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "op Canvas", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Volgend jaar is het in Gdansk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baku
Kap gewoon met die shit en geef een echte voetbalstad zo'n finale.
Ik heb liever Nasigoquote:
Ik had toch liever Tom Van Grieken als commentator.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kunnen julle Filip Joos aanhoren op de Belg? "Het is 1 van de beste Vlaamse commentators"
"Diene moslim komt er in"quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik had toch liever Tom Van Grieken als commentator.
Hopen dat Feyenoord die finale niet haalt dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker knokken met Poolse hoolies
Ben je moslim?quote:
Eindhoven, voetbalhoofdstad van Europaquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baku
Kap gewoon met die shit en geef een echte voetbalstad zo'n finale.
Stukje Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
ja want uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat Arsenal uit speelt, wint Arsenal dan bij gelijkspel (behalve dan 0-0) op basis van uitdoelpunten?
https://upload.wikimedia.(...)ntysiliogogogoch.oggquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
Allemaal een bomgordel om aan tafel allenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Ik mocht toevallig gisteren meevreten bij wat gelovigen. Genoten van dat eten hoor, boh.
Zie je wel, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja want uitdoelpunten tellen dubbel
Als het 2-2 is, dan is het eigenlijk 2-4![]()
quote:
Dat zou zeer terecht zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die wat anders zijn gaan kijken.
TR gezet omdat je schold met kanker;quote:
Er schijnt een Fast & Furious film bezig te zijn op het volgende net.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die wat anders zijn gaan kijken.
Dat is proletenvermaak.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er schijnt een Fast & Furious film bezig te zijn op het volgende net.
Met wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet omdat je schold met kanker;
TR gezet omdat je een Belg bent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
TR gezet omdat je schold met kanker;
quote:
Kanker (Latijn: neoplasma malignum) is een aandoening die gekenmerkt wordt door de volgende verschijnselen:quote:
TR gezet omtrent kankerquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Kanker (Latijn: neoplasma malignum) is een aandoening die gekenmerkt wordt door de volgende verschijnselen:
er zijn cellen die zich onbeheerst vermenigvuldigen en dit blijven doen;
de woekerende cellen breiden zich uit in omliggend weefsel en richten hier schade aan (invasieve groei of infiltratie);
de woekerende cellen verspreiden zich ook naar ver weg gelegen plaatsen in het lichaam (metastasering ofwel uitzaaiing). Dit geschiedt via de lymfevaten (lymfogene metastasering), via het bloed (hematogene metastasering) en in aanwezige lichaamsholten (bijvoorbeeld buikholte).
racist tegen Belgen?quote:
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
Beide teams willen ook ERG GRAAG de EL winnen he
OMEGALUL;
RESIDENTSLEEPER
okquote:
Motivatie is er misschien wel, alleen met spelers als Kolasnic enz gaat het lastig worden bruurquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.
FA Cup en 4th place trophyquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Arsenal wint niet zo vaak een prijs. Moet voor hun toch wel een motivatie zijn.
Dit is een top idee, ik zou als ik jou was hiervoor een apart topic openen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Wat een zanger he mensenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Kijk je sporza?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Open een topicquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Praag lekker joh, beetje champagne drinken en na afloop zeggen 'Well done Baku'! Chequetje van paar tienduizend mee naar huis
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |