Ben je moslim?quote:
Eindhoven, voetbalhoofdstad van Europaquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baku
Kap gewoon met die shit en geef een echte voetbalstad zo'n finale.
Stukje Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
ja want uitdoelpunten tellen dubbelquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dat Arsenal uit speelt, wint Arsenal dan bij gelijkspel (behalve dan 0-0) op basis van uitdoelpunten?
https://upload.wikimedia.(...)ntysiliogogogoch.oggquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:40 schreef Poepz0r het volgende:
Zou Wales het waarderen om een finale te houden in Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch ? #dtv
Allemaal een bomgordel om aan tafel allenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee. Ik mocht toevallig gisteren meevreten bij wat gelovigen. Genoten van dat eten hoor, boh.
Zie je wel, dat dacht ik al.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ja want uitdoelpunten tellen dubbel
Als het 2-2 is, dan is het eigenlijk 2-4![]()
quote:
Dat zou zeer terecht zijnquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat die wat anders zijn gaan kijken.
TR gezet omdat je schold met kanker;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |