Dit is een top idee, ik zou als ik jou was hiervoor een apart topic openen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Wat een zanger he mensenquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Kijk je sporza?quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gehandicapten voetbal
Gehandicapte analyses
En natuurlijk de amoebe Jan Jood
Open een topicquote:Op woensdag 29 mei 2019 21:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moeten we EL opdoeken en de CL uitbreiden naar 64 ploegen (16 groepen van 4)
(1 voorronde minder, de CL start al halverwege augustus)
de eerste 2 stoten door naar een 2e groepsfase (8 groepen van 4) en daarna een knock-out fase tot de finale.
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Praag lekker joh, beetje champagne drinken en na afloop zeggen 'Well done Baku'! Chequetje van paar tienduizend mee naar huis
quote:Op woensdag 29 mei 2019 22:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik ga aangifte tegen u doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |