Ik verspeel graag geen 2 uur van mijn leven dus liever nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
niet gekliktquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
VBL / PSV #1174: Welkom is Robben waar
Muah als Chelsea wint hebben jullie de rondes erna juist een makkelijker programma en ontlopen jullie Lyon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Voor PSV is het voordeliger dat Arsenal wint..
Potentiële tegenstanders:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
Als Chelsea hem wint wordt het FC Basel of Olympiakos.
C,mon Arsenal
Dan zal het wel een knotsgekke topshow worden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
Korte termijn visie dit.... maar goed dat pas ook wel bij psv dus het verbaast me nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Voor PSV is het voordeliger dat Arsenal wint..
Potentiële tegenstanders:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
Als Chelsea hem wint wordt het FC Basel of Olympiakos.
C,mon Arsenal
Beter winnen ze beide niet dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:35 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Chelsea wint de EL:
Q2: Basel/Olympiakos
Q3: Linz/Krasnodar/Basaksehir/Basel
Q4: Porto/Kiev
Arsenal wint de EL:
Q2: Basaksehir/Linz/Pilzen
Q3: Porto/Lyon/Kiev/Basel
Q4: Club uit Q3, afhankelijk van Q3 loting
Hoewel dat natuurlijk belangrijker is kijk ik ook gewoon de wedstrijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:38 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop wel dat mensen serieus naar de wedstrijd kijken en niet alleen maar wachten tot de rust.
Dan zou het me alsnog heel weinig doen, dus daar heb je me niet mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zal het wel een knotsgekke topshow worden.
Hopelijk heb jij vrijdag, net als ik, ook vrij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zou het me alsnog heel weinig doen, dus daar heb je me niet mee.
Dat klopt, hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hopelijk heb jij vrijdag, net als ik, ook vrij.
Ach, vandaag ook maar een kleine saaie gastles gehad. De rest overgeslagen omdat ik daar een zelfgeile idioot als docent heb die me niets bijleert.quote:
Klootzak.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:34 schreef Caland het volgende:
Niks gaat Go Ahead - RKC overtreffen
Een wedstrijd die @:scrummie2.0 heeft gemist trouwens
@KingRolandquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:54 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Even last minute een betje op Arsenal gezet
Ik zag ze ergens voor een tientje staan, op zo'n ticket site.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Stadion lijkt nog best vol, kreeg je een gratis ticket bij de boodschappen daar ofzo?
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als Chelsea wint hebben jullie de rondes erna juist een makkelijker programma en ontlopen jullie Lyon.
Wat een fatalistische houding.quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,
quote:Op woensdag 29 mei 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gaan het uiteindelijk toch niet redden,eerste ronde overleven en EL voetbal veilig stellen dan maar,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |