quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:39 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
https://www.dailystar.co.(...)ue-final-PAUL-MERSON
twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:56:491⃣1⃣Chelsea: Kepa; Azpilicueta, Christensen, David Luiz, Emerson; Jorginho, Kanté, Kovacic; Pedro, Giroud, Hazard1⃣1⃣Arsenal: Cech; Sokratis, Koscielny, Monreal; Maitland-Niles, Torreira, Xhaka, Kolasinac; Özil; Lacazette, Aubameyang reageer retweet
Wij zijn PSV, wij buigen voor niemandquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
Voor PSV is het voordeliger dat Arsenal wint..
Potentiële tegenstanders:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
Als Chelsea hem wint wordt het FC Basel of Olympiakos.
C,mon Arsenal
quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wij zijn PSV, wij buigen voor niemand
De uitgelezen mogelijkheid om samen een statement te maken. Chelsea en Arsenal hebben echt afgedaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
VBL / PSV #1174: Welkom is Robben waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
Als Arsenal wint wordt het een van de onderste drie: Plzen, Basaksehir of LASK Linz.
C,mon Arsenal
Ik verspeel graag geen 2 uur van mijn leven dus liever nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Laat dit alsjeblieft een verschrikkelijke kutwedstrijd en walgelijke reclame voor het voetbal worden.
niet gekliktquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:15 schreef superniger het volgende:
[..]
VBL / PSV #1174: Welkom is Robben waar
Muah als Chelsea wint hebben jullie de rondes erna juist een makkelijker programma en ontlopen jullie Lyon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
C,mon Arsenal
Dan zal het wel een knotsgekke topshow worden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Korte termijn visie dit.... maar goed dat pas ook wel bij psv dus het verbaast me nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:03 schreef PSVCL het volgende:
- FC Basel
- Olympiakos
- Viktoria Plzen
- Basaksehir
- LASK Linz
C,mon Arsenal
Beter winnen ze beide niet dus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:35 schreef Platinumgoat het volgende:
[..]
Chelsea wint de EL:
Q2: Basel/Olympiakos
Q3: Linz/Krasnodar/Basaksehir/Basel
Q4: Porto/Kiev
Arsenal wint de EL:
Q2: Basaksehir/Linz/Pilzen
Q3: Porto/Lyon/Kiev/Basel
Q4: Club uit Q3, afhankelijk van Q3 loting
Hoewel dat natuurlijk belangrijker is kijk ik ook gewoon de wedstrijdquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:38 schreef Coco. het volgende:
Ik hoop wel dat mensen serieus naar de wedstrijd kijken en niet alleen maar wachten tot de rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |