Ik kan het niet goed inschatten. Ik zie er steeds niemand naartoe gaan en in de verte zie ik wat tentjes en nauwelijks mensen.quote:
Eend takes his TT's seriouslyquote:
Hmm, ja, daar zit ook wel iets in. Dit soort dingen overkomen me ook eigenlijk nauwelijks, gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben zelden tot nooit boos. Kan me niet herinneren wanneer ik dat was. Wel heel erg diep teleurgesteld. Dan is het ook klaar. Maar dan voel ik geen boosheid. Gewoon diepe teleurstelling dat ook pijn doet. Dat duurt wel een tijdje.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@ lyzza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Slaap ze Voxsquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@ lyzza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Slaap lekker Voxsie!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyzza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Trusten, billies!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Je hebt mij nu tegen jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Half uur wachten op TT Marklintrein is leuk
Trustedroomenzovoortquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Die houden we er inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort running gag als Eend de laatste heeft
Petzi is it youquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ok nu moet iedereen een foto van zichzelf posten vind ik als GB het startsein heeft gegeven.
Trustenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
quote:
Zeg, niet te snel hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind de sfeer wel okay voor een zaterdagmorgen.
Hou je bek dicht man.quote:
your smiling days are so overquote:
Truste kunstenaresquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Toen we hier net ons toevlucht hadden gezocht, waren er al klachten dat je niet fatsoenlijk een OP kon maken met al dat gehaast van ons. Toen zei ik nog dat het maximaal een minuut mocht duren, geloof ik. Daar was men toen niet blij mee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat vaker niet eens beginnen met iemanden.
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Toen we hier net ons toevlucht hadden gezocht, waren er al klachten dat je niet fatsoenlijk een OP kon maken met al dat gehaast van ons. Toen zei ik nog dat het maximaal een minuut mocht duren, geloof ik. Daar was men toen niet blij mee.
Dat is natuurlijk ook heel onfatsoenlijk!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerd
Die gebruik ik nooitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
'Jullie' hebben jullie netjes aangepast danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klapwieken?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Als die parkiet maar geen klappen krijgt nu
Lulloquote:
Never!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
'Jullie' hebben jullie netjes aangepast dan
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volg je deze al?
https://twitter.com/SayNo2Ducks
Die parkiet laat hem nu alle hoeken van de kamer zienquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Als die parkiet maar geen klappen krijgt nu
Dan was de lol eraf toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volg je deze al?
https://twitter.com/SayNo2Ducks
Ja maar die slechte TT's jagen mensen wegquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageertquote:
Ik open daarom ook zelden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die slechte TT's jagen mensen weg
Dat is dan ook wel weer zo.quote:
omg. Het lijkt de datingtopic welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageert
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Tonja is het tekenen echt leuk. Als je het geraden hebt, ben je 6 seconden te laat.
Ik zet wel een uitgetrokken vingerhoed op mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Tonja is het tekenen echt leuk. Als je het geraden hebt, ben je 6 seconden te laat.
Stuk stront, vroeg ik jou wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die slechte TT's jagen mensen weg
Ik was 10 seconden te laat en ik had het nog niet geraden. Mijn hersenen werken te moeilijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:De Amerikaanse president Donald Trump wil buiten het Congres om voor miljarden aan wapens verkopen aan Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) en Jordanië. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Mike Pompeo heeft dat vrijdag bevestigd.
daar schrok ik vanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageert
dat weet ik nog heel goedquote:
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]arghh wat ontzettend irritant. Daar zou ik al snel KLAAR mee zijn
Ik kreeg soms berichten op Whatsapp die mij vertelde dat ik op Facebook een bericht had gemist over iemand zijn Instagram account die gelinkt was via een Twitter bericht.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]arghh wat ontzettend irritant. Daar zou ik al snel KLAAR mee zijn
Dat kan best, Tilly, je kunt er niet over zeiken op FB. Maar dat snapte je natuurlijk al lang.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt niet
Wel als je ongevraagd aan een groepsapp bent toegevoegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt niet
En dan hou je nog LL over voor jou. De u krijg je dan van mij en die mag je er tussen zetten.quote:
Ik verwijder mezelf meestal vrij snel uit die groepsellende.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je ongevraagd aan een groepsapp bent toegevoegd.
quote:
Gewoon normaal reageren dan hoeft er niemand te zeiken op fbquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kan best, Tilly, je kunt er niet over zeiken op FB. Maar dat snapte je natuurlijk al lang.
Aan wat voor groepsapp ben je toegevoegd?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ongevraagd? Je gaat toch niet iedereen elke keer checken of ze wel of niet in een groepsapp willen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon normaal reageren dan hoeft er niemand te zeiken op fb
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageertquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.
En trouwens, het gaat hier helemaal niet over mij!
Dan begint het gezeik pas echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik verwijder mezelf meestal vrij snel uit die groepsellende.
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]Normaalste zaak van de wereld.
De Krassensteins zijn trouwen van Twitter verbannen wegens het gebruik van meer accounts en het betalen voor interacties of zoiets.
Broers en zus. Opzoutenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan wat voor groepsapp ben je toegevoegd?
Stalkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.quote:
Owkeejquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Stalkers moeten gecastreerd worden.quote:
uhuhquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten wensen vond je ook al raar.
Ik denk dat Twitter de boel wel goed heeft onderzocht als ze accounts met zoveel volgers dichtgooien. Het lijkt me sterk dat ze weer toe worden gelaten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.
ze zijn in elk geval niet goed bij hun hoofd. Sorry Tilquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
Met je kids enzo vind ik wel heel tofquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.
Bij MSN was ik het al zat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.quote:
Juist en hun families gedeporteerd! Geen halve maatregelen treffen in dit geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Prachtig! Zo was Spitting Image ook bijzonder vermakelijk.
Voordat ik het had was ik het al zat.quote:
Ja, lijkt me niet zo fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er de laatste dagen niet veel. Is er iets gebeurd dan?
*Rekkie toevoegt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
Ik zit momenteel in geen enkele actieve groepsapp.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.
Bah. Wat een naar en onveilig gevoel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dit keer eens simpel gehouden. Williams weg en Toro Rosso erin. Ik had ook twee keer Toro Rosso kunnen doen, maar nu heb ik m'n kansen gespreid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Alleen domme mensen hebben externe hersenen nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb geen smarthpone.
Maar ik ben dan ook niet slim dus dat past niet bij mij.
Er zijn rode puntjes in het verschiet. Helpt dat klein beetje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Jij weet.quote:
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar zal je wel je redenen voor hebben
Volgens mij de zijn de meeste hier dat nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
We mogen niet DM'en van Scrut.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel reageren hè anders gaan we je DM’en
Nee dat blijkt je reageert niet eensquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
Ah, oké. Dat vermoedde ik al. Ik heb dus wat meer aangepastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit keer eens simpel gehouden. Williams weg en Toro Rosso erin. Ik had ook twee keer Toro Rosso kunnen doen, maar nu heb ik m'n kansen gespreid.
Ík hou mij in.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie?quote:
O ja, humeur is sowieso al een stuk beter dan het was hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zijn rode puntjes in het verschiet. Helpt dat klein beetje?
Dan stuur ik die Eend op jullie af.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt Verstappen genomen en twee keer Toro Rosso? Zoiets?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat vermoedde ik al. Ik heb dus wat meer aangepast
Ik lust ze met huid en haar.quote:
Je hebt je ogen weer open?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Rode puntjes zijn trouwens weer weg
Niet zo janken, hè? Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, enkel dat het de doodsteek voor iedere SC is.quote:
Hallelujahquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hoor. Er zijn er nog twee over bijna twee weken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij weet zeker niet wat Rode puntjes zijn weer? geen aambeienquote:
Ja. Niet fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bah. Wat een naar en onveilig gevoel lijkt me dat.
Verstappen, Albon, Toro Rosso en Willams.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt Verstappen genomen en twee keer Toro Rosso? Zoiets?
De buurhond loopt nog weg voor jequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga roken in.
In de schuur.
Met de buurvrouw.
Geil, dan zie ik jou van de onderkant.quote:
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, humeur is sowieso al een stuk beter dan het was hoor.
Weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet reageren niet facebookstalken niet DM’en ja hallomag er nog iets wel
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geil, dan zie ik jou van de onderkant.
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste puntquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijt
Denk je dat Albon zoveel hoger gaat komen dan Norris? Had je niet Norris en twee keer Toro Rosso kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verstappen, Albon, Toro Rosso en Willams.
Zo danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
BAM!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Janken? Okaaayyy? Het is maar een grap zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zo janken, hè? Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, enkel dat het de doodsteek voor iedere SC is.
Hoe meten ze dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Ja, maar dan zal er ook eerst iemand moeten bellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Het is wel 2 seconden genieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Anaal.quote:
tepels van de directrice toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet wat Rode puntjes zijn weer? geen aambeien
Alsof ik dat antwoord niet verwacht had.quote:
Als dat het waard is, ieder z’n hobbyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel 2 seconden genieten.
Geen idee, zij begonnen.quote:
Ja van die lui die niet reageren op whatsappquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je de hele tijd van alles aan het checken bent op je foon, heb je een hoog stressniveau.
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Janken? Okaaayyy? Het is maar een grap zeg.
Ik heb nog nooit niet gereageerd geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja van die lui die niet reageren op whatsapp
Je leest alles!quote:
Laat kwekken het is jou internetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.
Ohw, dus jij bent de schuldige.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.
Voelt u het puntje? toets1.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt niet mee heur!
[ afbeelding ]
Het lijken wel van die huilies die roepen dat ze niets meer mogen zeggen van links.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mochten ze niet meer op de bank zitten ofzo?quote:
Nee die is wel gevaarlijk iddquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou niet willen dat Lyza boos op me is.
Die tweede zin lijkt de eerste te ontkrachten, maar ik zal het wel verkeerd opvatten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja samequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit niet gereageerd geloof ikof ik block ze
Check.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:56 schreef Five4Nine het volgende:
Ik luister wat techno en lees al deze onzin. Best vermakelijk eigenlijk.
Moet ik het in DM uitleggen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die tweede zin lijkt de eerste te ontkrachten, maar ik zal het wel verkeerd opvatten.
Niet mijn dag.
Il lach mij ook helemaal stuk, ik ga zo maar eens de whiskey erbij pakken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:56 schreef Five4Nine het volgende:
Ik luister wat techno en lees al deze onzin. Best vermakelijk eigenlijk.
Mijn bier is op.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Il lach mij ook helemaal stuk, ik ga zo maar eens de whiskey erbij pakken.
daar ga ik niet over, dat heeft iedereen zelf in de handquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mochten ze niet meer op de bank zitten ofzo?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
quote:
Daar moet op gedronken worden hihaho.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:58 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ga ik niet over, dat heeft iedereen zelf in de hand
inb4 hihaho
Heb je de film mid90s gezien? Echt wat voor jou denk ikquote:
GADVERDAMME.quote:
*thee inschenkt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet op gedronken worden hihaho.
I knew itquote:
Hoe blijft dat aan mekaar plakken danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
Asteroïde Bennu (500 meter in diameter) is een losse hoop stenen. Dit beeld is ongeveer 50 meter breed:
[ afbeelding ]
Netflix? Ik moet het echt van jou hebben merk ik wel weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de film mid90s gezien? Echt wat voor jou denk ik
mootie zien we niet veel meerquote:
Of ze hebben ingezoomd op de as van een asbakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
Asteroïde Bennu (500 meter in diameter) is een losse hoop stenen. Dit beeld is ongeveer 50 meter breed:
[ afbeelding ]
Ja, waar is de moots? Straks is ze al getrouwd met de kanaalmeneer voordat we weten dat ze een relatie heeft!quote:
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.quote:
Ff afberen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe blijft dat aan mekaar plakken dan
Scheut whiskey erbij doetquote:
Nee ik had m van usenet, staat niet op netflix geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Netflix? Ik moet het echt van jou hebben merk ik wel weer.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.
Legde hij het niet per ongeluk op de lachband ipv op de kassaband?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.
Zwaartekracht. Die stelt helemaal niets voor bij zo weinig massa, maar het is net genoeg. Als je daar springt, val je nooit meer naar beneden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe blijft dat aan mekaar plakken dan
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende week weer in de Bonus. Eigen merk en Mazaa.
Neem ook even voor mij mee graag.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik even zoeken ,thanks.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik had m van usenet, staat niet op netflix geloof ik
Jij hebt whiskeyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem ook even voor mij mee graag.
Ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze hebben ingezoomd op de as van een asbak
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hopen dat het is omdat ze in love is.
zo'n fake news complottistquote:
dat wil ik!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar springt, val je nooit meer naar beneden.
dat blijkt erg lastig te zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat moeten we haar snel afleren!
Wat is dat toch met die blauwe bessen de hele tijd?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zag hetverder niet veel soeps die bonus
Dat is hipsterfood, volgens mij. Enorm duur spul.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die blauwe bessen de hele tijd?
Fly me to the moon...quote:
phewwwww gelukkigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof heilig in jullie. The prisce faith
Is al wekenlang in de aanbieding.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hipsterfood, volgens mij. Enorm duur spul.
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, mooi zo!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof heilig in jullie. The prisce faith
die moeten in een blender, zo zieligquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fly me to the moon...
Maar dan zijn we jou ook kwijt.
Lijkt gewoon een beetje damn chill ik ben nog steeds toegewijd volgelingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, mooi zo!Niet meer over asbakken beginnen dan als ik het over asteroïden heb.
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is al wekenlang in de aanbieding.
quote:
Dat lijkt wel een zin van Ghostbuster!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lijkt gewoon een beetje damn chill ik ben nog steeds toegewijd volgeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |