'Jullie' hebben jullie netjes aangepast danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerd
Klapwieken?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Als die parkiet maar geen klappen krijgt nu
Lulloquote:
Never!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
'Jullie' hebben jullie netjes aangepast dan
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volg je deze al?
https://twitter.com/SayNo2Ducks
Die parkiet laat hem nu alle hoeken van de kamer zienquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Als die parkiet maar geen klappen krijgt nu
Dan was de lol eraf toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.
Neequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volg je deze al?
https://twitter.com/SayNo2Ducks
Ja maar die slechte TT's jagen mensen wegquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is wel de 2de keer dat het bij mij gebeurd. Als je 2 seconden had gewacht dan ad ik ook een nieuw deel kunnen invoeren.
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageertquote:
Ik open daarom ook zelden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die slechte TT's jagen mensen weg
Dat is dan ook wel weer zo.quote:
omg. Het lijkt de datingtopic welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageert
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Tonja is het tekenen echt leuk. Als je het geraden hebt, ben je 6 seconden te laat.
Ik zet wel een uitgetrokken vingerhoed op mijn hoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Tonja is het tekenen echt leuk. Als je het geraden hebt, ben je 6 seconden te laat.
Stuk stront, vroeg ik jou wat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die slechte TT's jagen mensen weg
Ik was 10 seconden te laat en ik had het nog niet geraden. Mijn hersenen werken te moeilijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:De Amerikaanse president Donald Trump wil buiten het Congres om voor miljarden aan wapens verkopen aan Saoedi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten (VAE) en Jordanië. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Mike Pompeo heeft dat vrijdag bevestigd.
daar schrok ik vanquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval wat minder geclaim. Dat je berichtjes op FB krijgt waarom je niet op Whatsapp reageert
dat weet ik nog heel goedquote:
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]arghh wat ontzettend irritant. Daar zou ik al snel KLAAR mee zijn
Ik kreeg soms berichten op Whatsapp die mij vertelde dat ik op Facebook een bericht had gemist over iemand zijn Instagram account die gelinkt was via een Twitter bericht.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]arghh wat ontzettend irritant. Daar zou ik al snel KLAAR mee zijn
Dat kan best, Tilly, je kunt er niet over zeiken op FB. Maar dat snapte je natuurlijk al lang.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt niet
Wel als je ongevraagd aan een groepsapp bent toegevoegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja, niet reageren op whatsapp kan echt niet
En dan hou je nog LL over voor jou. De u krijg je dan van mij en die mag je er tussen zetten.quote:
Ik verwijder mezelf meestal vrij snel uit die groepsellende.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je ongevraagd aan een groepsapp bent toegevoegd.
quote:
Gewoon normaal reageren dan hoeft er niemand te zeiken op fbquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kan best, Tilly, je kunt er niet over zeiken op FB. Maar dat snapte je natuurlijk al lang.
Aan wat voor groepsapp ben je toegevoegd?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ongevraagd? Je gaat toch niet iedereen elke keer checken of ze wel of niet in een groepsapp willen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |