Je hebt mij nu tegen jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Half uur wachten op TT Marklintrein is leuk
Trustedroomenzovoortquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyzza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
Die houden we er inquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Soort running gag als Eend de laatste heeft
Petzi is it youquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ok nu moet iedereen een foto van zichzelf posten vind ik als GB het startsein heeft gegeven.
Trustenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
quote:
Zeg, niet te snel hequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik vind de sfeer wel okay voor een zaterdagmorgen.
Hou je bek dicht man.quote:
your smiling days are so overquote:
Truste kunstenaresquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:19 schreef Voxs het volgende:
@:lyza666 @:scrutinizer
Klopt!
Slapendagsfijnenacht
quote:
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Toen we hier net ons toevlucht hadden gezocht, waren er al klachten dat je niet fatsoenlijk een OP kon maken met al dat gehaast van ons. Toen zei ik nog dat het maximaal een minuut mocht duren, geloof ik. Daar was men toen niet blij mee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Men moet gewoon wat vaker niet eens beginnen met iemanden.
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]Toen we hier net ons toevlucht hadden gezocht, waren er al klachten dat je niet fatsoenlijk een OP kon maken met al dat gehaast van ons. Toen zei ik nog dat het maximaal een minuut mocht duren, geloof ik. Daar was men toen niet blij mee.
Dat is natuurlijk ook heel onfatsoenlijk!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerd
Die gebruik ik nooitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn gebruik van de kots smilie op die eerste dag werd ook niet gewaardeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |