Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, humeur is sowieso al een stuk beter dan het was hoor.
Weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet reageren niet facebookstalken niet DM’en ja hallomag er nog iets wel
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geil, dan zie ik jou van de onderkant.
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste puntquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijt
Denk je dat Albon zoveel hoger gaat komen dan Norris? Had je niet Norris en twee keer Toro Rosso kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verstappen, Albon, Toro Rosso en Willams.
Zo danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
BAM!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Janken? Okaaayyy? Het is maar een grap zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zo janken, hè? Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, enkel dat het de doodsteek voor iedere SC is.
Hoe meten ze dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Ja, maar dan zal er ook eerst iemand moeten bellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Het is wel 2 seconden genieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Anaal.quote:
tepels van de directrice toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet wat Rode puntjes zijn weer? geen aambeien
Alsof ik dat antwoord niet verwacht had.quote:
Als dat het waard is, ieder z’n hobbyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel 2 seconden genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |