Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon normaal reageren dan hoeft er niemand te zeiken op fb
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageertquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.
En trouwens, het gaat hier helemaal niet over mij!
Dan begint het gezeik pas echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik verwijder mezelf meestal vrij snel uit die groepsellende.
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]Normaalste zaak van de wereld.
De Krassensteins zijn trouwen van Twitter verbannen wegens het gebruik van meer accounts en het betalen voor interacties of zoiets.
Broers en zus. Opzoutenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan wat voor groepsapp ben je toegevoegd?
Stalkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.quote:
Owkeejquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Stalkers moeten gecastreerd worden.quote:
uhuhquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten wensen vond je ook al raar.
Ik denk dat Twitter de boel wel goed heeft onderzocht als ze accounts met zoveel volgers dichtgooien. Het lijkt me sterk dat ze weer toe worden gelaten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.
ze zijn in elk geval niet goed bij hun hoofd. Sorry Tilquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
Met je kids enzo vind ik wel heel tofquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.
Bij MSN was ik het al zat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.quote:
Juist en hun families gedeporteerd! Geen halve maatregelen treffen in dit geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |