Netflix? Ik moet het echt van jou hebben merk ik wel weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de film mid90s gezien? Echt wat voor jou denk ik
mootie zien we niet veel meerquote:
Of ze hebben ingezoomd op de as van een asbakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:01 schreef Recce het volgende:
Asteroïde Bennu (500 meter in diameter) is een losse hoop stenen. Dit beeld is ongeveer 50 meter breed:
[ afbeelding ]
Ja, waar is de moots? Straks is ze al getrouwd met de kanaalmeneer voordat we weten dat ze een relatie heeft!quote:
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.quote:
Ff afberen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe blijft dat aan mekaar plakken dan
Scheut whiskey erbij doetquote:
Nee ik had m van usenet, staat niet op netflix geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Netflix? Ik moet het echt van jou hebben merk ik wel weer.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.
Legde hij het niet per ongeluk op de lachband ipv op de kassaband?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag in de winkel iemand die een bakje op de kassaband legde ik moest echt oppassen dat ik niet vreselijk in de lach schoot.
Zwaartekracht. Die stelt helemaal niets voor bij zo weinig massa, maar het is net genoeg. Als je daar springt, val je nooit meer naar beneden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe blijft dat aan mekaar plakken dan
Ja ik zag hetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgende week weer in de Bonus. Eigen merk en Mazaa.
Neem ook even voor mij mee graag.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ga ik even zoeken ,thanks.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee ik had m van usenet, staat niet op netflix geloof ik
Jij hebt whiskeyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neem ook even voor mij mee graag.
Ben jij er zo eentje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of ze hebben ingezoomd op de as van een asbak
Dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We hopen dat het is omdat ze in love is.
zo'n fake news complottistquote:
dat wil ik!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je daar springt, val je nooit meer naar beneden.
dat blijkt erg lastig te zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies! Dat moeten we haar snel afleren!
Wat is dat toch met die blauwe bessen de hele tijd?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik zag hetverder niet veel soeps die bonus
Dat is hipsterfood, volgens mij. Enorm duur spul.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die blauwe bessen de hele tijd?
Fly me to the moon...quote:
phewwwww gelukkigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof heilig in jullie. The prisce faith
Is al wekenlang in de aanbieding.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is hipsterfood, volgens mij. Enorm duur spul.
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, mooi zo!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik geloof heilig in jullie. The prisce faith
die moeten in een blender, zo zieligquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fly me to the moon...
Maar dan zijn we jou ook kwijt.
Lijkt gewoon een beetje damn chill ik ben nog steeds toegewijd volgelingquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, mooi zo!Niet meer over asbakken beginnen dan als ik het over asteroïden heb.
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2019 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is al wekenlang in de aanbieding.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |