quote:
Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gewoon normaal reageren dan hoeft er niemand te zeiken op fb
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageertquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben tot ik reageer. In mijn eigen tijd.
En trouwens, het gaat hier helemaal niet over mij!
Dan begint het gezeik pas echt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik verwijder mezelf meestal vrij snel uit die groepsellende.
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]Normaalste zaak van de wereld.
De Krassensteins zijn trouwen van Twitter verbannen wegens het gebruik van meer accounts en het betalen voor interacties of zoiets.
Broers en zus. Opzoutenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan wat voor groepsapp ben je toegevoegd?
Stalkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.quote:
Owkeejquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prima dan moet je ook accepteren dat je kapotgestalkt wordt omdat je niet fatsoenlijk reageert
Stalkers moeten gecastreerd worden.quote:
uhuhquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Trusten wensen vond je ook al raar.
Ik denk dat Twitter de boel wel goed heeft onderzocht als ze accounts met zoveel volgers dichtgooien. Het lijkt me sterk dat ze weer toe worden gelaten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik las het, ze zijn wel in onderhandeling om terug te komen, geloof ik.
ze zijn in elk geval niet goed bij hun hoofd. Sorry Tilquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
Met je kids enzo vind ik wel heel tofquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geweldige serie was dat, ik heb eens een interview met Jim Henson gezien waarin hem werd gevraagd hoe hij de grote sterren erin kreeg. Hij antwoordde, ik hoefde ze niet te bellen. Je was pas een ster al je in de muppetshow had meegedaan, dus ze belde mij.
Bij MSN was ik het al zat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom even binnenvallen,maar ik haat die groepsapps ook.
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.quote:
Juist en hun families gedeporteerd! Geen halve maatregelen treffen in dit geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Stalkers moeten gecastreerd worden.
Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Prachtig! Zo was Spitting Image ook bijzonder vermakelijk.
Voordat ik het had was ik het al zat.quote:
Ja, lijkt me niet zo fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er de laatste dagen niet veel. Is er iets gebeurd dan?
*Rekkie toevoegt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
Ik zit momenteel in geen enkele actieve groepsapp.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.
Bah. Wat een naar en onveilig gevoel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dit keer eens simpel gehouden. Williams weg en Toro Rosso erin. Ik had ook twee keer Toro Rosso kunnen doen, maar nu heb ik m'n kansen gespreid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Alleen domme mensen hebben externe hersenen nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb geen smarthpone.
Maar ik ben dan ook niet slim dus dat past niet bij mij.
Er zijn rode puntjes in het verschiet. Helpt dat klein beetje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Jij weet.quote:
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar zal je wel je redenen voor hebben
Volgens mij de zijn de meeste hier dat nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
We mogen niet DM'en van Scrut.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel reageren hè anders gaan we je DM’en
Nee dat blijkt je reageert niet eensquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
Ah, oké. Dat vermoedde ik al. Ik heb dus wat meer aangepastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dit keer eens simpel gehouden. Williams weg en Toro Rosso erin. Ik had ook twee keer Toro Rosso kunnen doen, maar nu heb ik m'n kansen gespreid.
Ík hou mij in.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wie?quote:
O ja, humeur is sowieso al een stuk beter dan het was hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er zijn rode puntjes in het verschiet. Helpt dat klein beetje?
Dan stuur ik die Eend op jullie af.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt Verstappen genomen en twee keer Toro Rosso? Zoiets?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat vermoedde ik al. Ik heb dus wat meer aangepast
Ik lust ze met huid en haar.quote:
Je hebt je ogen weer open?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Rode puntjes zijn trouwens weer weg
Niet zo janken, hè? Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, enkel dat het de doodsteek voor iedere SC is.quote:
Hallelujahquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hoor. Er zijn er nog twee over bijna twee weken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Jij weet zeker niet wat Rode puntjes zijn weer? geen aambeienquote:
Ja. Niet fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bah. Wat een naar en onveilig gevoel lijkt me dat.
Verstappen, Albon, Toro Rosso en Willams.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt Verstappen genomen en twee keer Toro Rosso? Zoiets?
De buurhond loopt nog weg voor jequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga roken in.
In de schuur.
Met de buurvrouw.
Geil, dan zie ik jou van de onderkant.quote:
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, humeur is sowieso al een stuk beter dan het was hoor.
Weinig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet reageren niet facebookstalken niet DM’en ja hallomag er nog iets wel
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijtquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geil, dan zie ik jou van de onderkant.
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste puntquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt weinig meer te zien als ik je bek onderschijt
Denk je dat Albon zoveel hoger gaat komen dan Norris? Had je niet Norris en twee keer Toro Rosso kunnen doen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verstappen, Albon, Toro Rosso en Willams.
Zo danquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
BAM!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Janken? Okaaayyy? Het is maar een grap zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet zo janken, hè? Ik heb nooit gezegd dat het niet mag, enkel dat het de doodsteek voor iedere SC is.
Hoe meten ze dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Ja, maar dan zal er ook eerst iemand moeten bellen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb stresslevel meting op de nieuwe telefoon en hij staat al 10 dagen op het laagste punt
Het is wel 2 seconden genieten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Anaal.quote:
tepels van de directrice toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij weet zeker niet wat Rode puntjes zijn weer? geen aambeien
Alsof ik dat antwoord niet verwacht had.quote:
Als dat het waard is, ieder z’n hobbyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel 2 seconden genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |