Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Prachtig! Zo was Spitting Image ook bijzonder vermakelijk.
Voordat ik het had was ik het al zat.quote:
Ja, lijkt me niet zo fijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
het nam wel die vormen aan ja. Doodeng.
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was er de laatste dagen niet veel. Is er iets gebeurd dan?
*Rekkie toevoegt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
Ik zit momenteel in geen enkele actieve groepsapp.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met Reagan, Tacher en Corbatchof. Ik voel een liedje aankomen.
Bah. Wat een naar en onveilig gevoel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja, dit keer eens simpel gehouden. Williams weg en Toro Rosso erin. Ik had ook twee keer Toro Rosso kunnen doen, maar nu heb ik m'n kansen gespreid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Alleen domme mensen hebben externe hersenen nodig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:41 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb geen smarthpone.
Maar ik ben dan ook niet slim dus dat past niet bij mij.
Er zijn rode puntjes in het verschiet. Helpt dat klein beetje?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon een slecht humeur.
Wat heb je met je team gedaan? Williams ingeruild?
Jij weet.quote:
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar zal je wel je redenen voor hebben
Volgens mij de zijn de meeste hier dat nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
We mogen niet DM'en van Scrut.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel reageren hè anders gaan we je DM’en
Nee dat blijkt je reageert niet eensquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja ook. Ik ben zelf ook niet heel makkelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |