Je hebt geen theedoek in de keuken?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:10 schreef Five4Nine het volgende:
Ik weet niet welke idioot deze twister flesjes heeft ontworpen. Ik draai bijna mijn vel eraf iedere keer als ik er 1 probeer te openen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt geen theedoek in de keuken?
Echt een watje man man, die draai je zo openquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:10 schreef Five4Nine het volgende:
Ik weet niet welke idioot deze twister flesjes heeft ontworpen. Ik draai bijna mijn vel eraf iedere keer als ik er 1 probeer te openen.
Ik gebruik toch telkens weer een opener nadat ik ook telkens eerst weer die dop eraf probeer te draaien. Je krijgt er wel warme handen van.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met iemand ben ik ook niet boos (meer). Dan is het gewoon een afgesloten hoofdstuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben, ben ik ook klaar met iemand. Gelukkig word ik niet snel boos.
Hij weet niet dat je die doppen er linksom moet afdraaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Book closed.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met iemand ben ik ook niet boos (meer). Dan is het gewoon een afgesloten hoofdstuk.
Dat festival is op het vliegveld. Het valt wel samen met de ramadan inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:12 schreef Voxs het volgende:
@:recce dat festival, Turks, bij je in de buirt is natuurlijk vanwege rammmadan?
aquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben zo terug. Dit wordt nu echt serieus!
Mano o mano!
Deze mug haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Kom maar.quote:
Ik ben zelden tot nooit boos. Kan me niet herinneren wanneer ik dat was. Wel heel erg diep teleurgesteld. Dan is het ook klaar. Maar dan voel ik geen boosheid. Gewoon diepe teleurstelling dat ook pijn doet. Dat duurt wel een tijdje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik echt boos ben, ben ik ook klaar met iemand. Gelukkig word ik niet snel boos.
GB een mug noemenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:14 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben zo terug. Dit wordt nu echt serieus!
Mano o mano!
Deze mug haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Gezellg wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat festival is op het vliegveld. Het valt wel samen met de ramadan inderdaad.Waarschijnlijk gaan ze lekker eten daar na zonsondergang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |