Geen idee, zij begonnen.quote:
Ja van die lui die niet reageren op whatsappquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je de hele tijd van alles aan het checken bent op je foon, heb je een hoog stressniveau.
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Janken? Okaaayyy? Het is maar een grap zeg.
Ik heb nog nooit niet gereageerd geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja van die lui die niet reageren op whatsapp
Je leest alles!quote:
Laat kwekken het is jou internetquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.
Ohw, dus jij bent de schuldige.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Janken is ook maar een grap. Er zijn hier namelijk vrij vaak mensen die beweren dat ze niets meer mogen zeggen van mij.
Voelt u het puntje? toets1.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Valt niet mee heur!
[ afbeelding ]
Het lijken wel van die huilies die roepen dat ze niets meer mogen zeggen van links.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mochten ze niet meer op de bank zitten ofzo?quote:
Nee die is wel gevaarlijk iddquote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou niet willen dat Lyza boos op me is.
Die tweede zin lijkt de eerste te ontkrachten, maar ik zal het wel verkeerd opvatten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja samequote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit niet gereageerd geloof ikof ik block ze
Check.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 00:56 schreef Five4Nine het volgende:
Ik luister wat techno en lees al deze onzin. Best vermakelijk eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |