abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:15:53 #251
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_187001358
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:07 schreef Maharski het volgende:
Ik schat hem toch meer als een soort verstrooide professor die naïef en ongevoelig dingen zegt, en het drama van anderen niet begrijpt, dan iemand die opzettelijk loopt te liegen.
Ik schat hem toch meer in als een soort verstrooide demagoog, die doelbewust dingen verdraaid en roept, en dan geniet van de veroorzaakte onrust, dan iemand die daadwerkelijk weet waar ie mee bezig is.
nee, jij dan!
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 12:17:08 #252
5428 crew  miss_sly
pi_187001369
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:03 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Zelfontplooiing en zelfverwezenlijking is niet persé gebonden aan een kantoorbaan. Wat als een vrouw (of man) bevrediging haalt uit zorgen voor het gezin, sociale contacten en hobby’s? Dit bedoel ik met iedereen maar in een hokje stoppen. "De vrouw" bestaat niet.
Klopt. Het gaat dus niet om de emancipatie van de vrouw en haar ondersteunende rol aan man en kind(eren). Het gaat erom dat je samen als partners kijkt naar de invulling voor jullie. Hoe verwezenlijk je dat carrière, relatie en gezin op een voor alle betrokkenen goede manier wordt geregeld.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187001371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ik ben thuis ook alleen verdiener. We hebben 2 jonge kinderen. We hebben in gezamenlijk overleg besloten dat mijn vrouw primair de zorg voor de kinderen op zich zou nemen. Terwijl ze een goede baan had. Ze doet nu vanuit huis af en toe een klus als ZZP-er, maar dat is echt extra. Op zich komen we goed rond. Leuk huis in goede buurt in een grote stad. Al hebben we wel al ons spaargeld erin moeten steken om het betaalbaar te houden. Als beide kinderen naar school gaan zien we wel verder, misschien gaan we dan allebei part-time werken. Maar voor nu werkt het goed. Misschien wat minder te besteden, maar ook een stuk minder stress aangezien ik weet dat er voor de kids goed gezorgd wordt.

Het is onze keuze geweest. Maar het voelt wel soms als tegen de stroom in roeien. En onze omgeving kan reageert soms afkeurend. Zo heeft mijn vrouw een radicale feministe als vriendin met nogal opdringerige denkbeelden.
Van die keuzes gaan jullie later veel waardering krijgen van je kinderen denk ik ^O^
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 12:19:05 #254
5428 crew  miss_sly
pi_187001393
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Van die keuzes gaan jullie later veel waardering krijgen van je kinderen denk ik ^O^
:') :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:20:30 #255
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187001414
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het staat notabene is het stuk dat ik quote.

En als die conservatieve moslims zijn ook zo dol op maagelijkheidscultus.
Aha, blijkbaar is dat dan een ander type Engels. Quote nu eens letterlijk uit de jou aangehaalde quote waar iets staat over een bepaalde maagdelijkheidscultuur en waar tekstpassages staan die in dezelfde lijn liggen als de sharia wetgeving. En nu letterlijk quoten he. Succes
"Hoka Hey!"
pi_187001416
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:08 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Precies, de stille grijze massa, wat het grootste deel van de stemmers is, is absoluut niet gediend van dit soort uitspraken.
Dat denk (en hoop) ik inderdaad ook ja.

quote:
Iedereen die ooit iemand eindeloos en doelloes heeft zien lijden op zijn of haar sterfbed (en dat zijn er veel), zit niet te wachten op dat 'laten we euthenasie weer opnieuw ter discussie stellen, lekker open, lekker anders, lekker tegendraads'-geleuter. :r
Imo niet eens zozeer dat. Ik zou denken dat de meesten het prima vinden als iemand euthanasie weer ter discussie wilt stellen. Maar dan wel op basis van daadwerkelijke argumenten, en niet met zo'n regelrechte leugen als 'wij hebben euthanasie omdat we niet voor onze ouderen willen zorgen'.

Zeker bij zoiets hevig emotioneels als euthanasie, maak je dan indirect toch een vrij groot verwijt richting mensen die dat ooit bij een geliefde doorgemaakt hebben. Met zo'n uitspraak over euthanasie is hij iedere stemmer kwijt die dat ook maar één moment op zijn/haar eigen ervaring met de euthanasie van een dierbare betrekt.
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:22:23 #257
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187001444
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:15 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik schat hem toch meer in als een soort verstrooide demagoog, die doelbewust dingen verdraaid en roept, en dan geniet van de veroorzaakte onrust, dan iemand die daadwerkelijk weet waar ie mee bezig is.
Onderschat hem maar en neem hem vooral niet serieus - dan gaat het helemaal goedkomen _O-
"Hoka Hey!"
pi_187001446
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

:') :')
Goed argument. Ik geef me gewonnen.
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 12:23:46 #259
5428 crew  miss_sly
pi_187001462
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Goed argument. Ik geef me gewonnen.
Argument waarvoor of waartegen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_187001471
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:17 schreef miss_sly het volgende:
Klopt. Het gaat dus niet om de emancipatie van de vrouw en haar ondersteunende rol aan man en kind(eren). Het gaat erom dat je samen als partners kijkt naar de invulling voor jullie. Hoe verwezenlijk je dat carrière, relatie en gezin op een voor alle betrokkenen goede manier wordt geregeld.
Volgens mij is dat ook precies wat hij stelt. Alleen vraagt hij zich af in hoeverre je hierin wordt beperkt door invloeden van buitenaf (liberalisering, individualisering) en intrinsieke kenmerken van man/vrouw en wat de gevolgen voor de cohesie van westerse samenlevingen zijn. Vanuit dit laatste gezien zou je kunnen stellen dat een traditioneel rollenpatroon voordelen heeft.
pi_187001505
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:17 schreef Toefjes het volgende:
Van die keuzes gaan jullie later veel waardering krijgen van je kinderen denk ik ^O^
Dat was ook de belangrijkste reden om deze keuze te maken. Gevoel van verantwoordelijkheid voor de kinderen. Hun een goed leven en goede opvoeding geven. Dan nemen wij maar een aantal jaren een stapje terug. Het is een cliché, maar ergens geeft dit meer voldoening dan elk jaar een verre reis maken. :)
pi_187001507
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:20 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Echt goeie argumenten lees ik niet. Als er op grotere schaal afspraken worden gemaakt over milieu dan vind ik dat prima. Het gepriegel van Nederland op de vierkante meter gaat toch nergens toe leiden.
Het verdrag van Parijs is nog niet groot genoeg? Daarop is ons klimaatbeleid gemaakt. :o
pi_187001694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 09:35 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

I just did.
Dan voor de duidelijkheid; ik vermoed dat de gebruiker opzettelijk de feiten verdraaid om een bepaald narratief neer te zetten.

Ik vind het een belachelijke opmerking. Ik geloof niet dat @Hexagon serieus van mening is dat ''Baudet voor vrouwen in het algemeen niet te vertrouwen is''. Dat is echt ronduit belachelijk, en als ie het wel echt meent, dan zit bij hem een steek los. En ook dat geloof ik niet want ik zie hem als een slim manneke, die wel beter weet.

Het is een holle kreet die makkelijk politiek correct wegbekt, een bepaald narratief neer zet, of beter gezegd; ''meevaart in een bepaald narratief wat al neer gezet is'', maar echt nergens op slaat, en Hexagon weet dat.
Tenminste dat hoop ik.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_187001707
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Nou .. genoeg standpunten waar je het inderdaad simpelweg wel of niet eens mee kan zijn.

Nee, er zijn standpunten waar je het niet mee eens kunt zijn en er is een essay met observaties, overwegingen, bespiegelingen en conclusies waarmee je het niet eens kunt zijn. Die laatste hebben zich op geen enkele manier vertaald in een standpunt in de zin van die kant moet het beleid op. Wat op zich vrij relevant is om een politiek standpunt te mogen heten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef ender_xenocide het volgende:

[..]

Zoals hij het vanmorgen bij Goede Morgen Nederland verwoordde is het partijstandpunt dat de wet wordt gevolgd en dat hij vindt dat euthanasie suïcide is om nabestaanden niet meer tot last te zijn.
Ik moest ook nog even schijten, maar dat heb ik niet gehoord.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Blijkbaar is er een verschil tussen partijstandpunten en de denkbeelden van Baudet.
Nee, blijkbaar willen de verlekkerd tegen de macht aanschurkende media graag het beeld neerzetten van een gewijzigd standpunt maar dat is er niet. Het is net zoiets als Rutte die zegt 'Pleur dan op' en dat het nieuws dan is dat Rutte blijkbaar toch Turkse Nederlanders wil deporteren. Maar Ruttes overweging heeft zich helemaal niet vertaald in een dergelijk standpunt, en in tegenstelling tot bij Baudet heeft ook niemand de moeite genomen om dat zo gekunsteld te vertalen en te doen alsof hij dat zelf gezegd heeft.

quote:
Daar mag jij van alles van vinden, beste jongen. En als jij donderdag FvD wil stemmen, dan moet je dat vooral doen. Ik heb daar verder ook niets op tegen. Alleen laten we gewoon wel erkennen dat Baudet er uiterst conservatieve denkbeelden op nahoudt.
Dus er is helemaal geen nieuws? Goh, wie had dat nou kunnen denken.

Waar ik wat op tegen heb is dat bijvoorbeeld de Volkskrant kopt met "Baudet stelt emancipatie, abortus en euthanasie ter discussie". Dan zou je zeggen dat hij pleit voor een verbod of beperking van abortus en euthanasie en wettelijk ontslag van getrouwde vrouwen of iets dergelijks. Maar dat is totaal niet het geval. Sowieso moet je nogal een hoer van de BNP-logica zijn om emancipatie te zien als dat vrouwen een of andere suffe fulltime baan hebben, maar dat terzijde.

Er wordt dus geen enkel recht of verworvenheid ter discussie gesteld. De kop is onzin, fake news. Leugenachtig, manipulatief en achterbaks, vanuit een totaal verkeerde taakopvatting die nog ineffectief of contraproductief zal blijken ook. Het dient alleen maar het versmallen van het debat, de relatie tussen economie en de continuiteit van de samenleving mag niet eens benoemd, want dat is weer zoiets waar het partijkartel helemaal geen verhaal in heeft omdat het er niet over na wil denken. Dat is weer zoiets wat ons allemaal maar overkomt en waarover ze dan kunnen verzuchten dat we er maar mee te leven hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:40:11 #265
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187001713
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:03 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Zelfontplooiing en zelfverwezenlijking is niet persé gebonden aan een kantoorbaan. Wat als een vrouw (of man) bevrediging haalt uit zorgen voor het gezin, sociale contacten en hobby’s? Dit bedoel ik met iedereen maar in een hokje stoppen. "De vrouw" bestaat niet.
Het probleem is nu juist dat Baudet (en in bredere zin het conservatisme) de atomaire natuur van de vrouw ziet als louter bewogen door een drang tot baren en verzorgen van haar kroost en het zorg dragen voor het gastronomische wel en wee en seksuele lusten van haar man. Het is bij Baudet niet echt een keuze tussen vrouw of man, de rolverdeling en teleologie van man en vrouw zijn reeds a priori gesteld.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:44:38 #266
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187001779
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:40 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Het probleem is nu juist dat Baudet (en in bredere zin het conservatisme) de atomaire natuur van de vrouw ziet als louter bewogen door een drang tot baren en verzorgen van haar kroost en het zorg dragen voor het gastronomische wel en wee en seksuele lusten van haar man. Het is bij Baudet niet echt een keuze tussen vrouw of man, de rolverdeling en teleologie van man en vrouw zijn reeds a priori gesteld.
Is dat een probleem? In de natuur zie je niet anders. Is de mens anders dan de andere dieren of denken we anders te zijn? De natuurwetten staan vast. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat een vrouw ondergeschikt is aan de man he. Laat dat wel even duidelijk zijn!
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:46:51 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187001809
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:20 schreef matspontius het volgende:

[..]

Aha, blijkbaar is dat dan een ander type Engels. Quote nu eens letterlijk uit de jou aangehaalde quote waar iets staat over een bepaalde maagdelijkheidscultuur en waar tekstpassages staan die in dezelfde lijn liggen als de sharia wetgeving. En nu letterlijk quoten he. Succes
https://americanaffairsjo(...)f-liberal-modernity/

quote:
How encouraging to finally read a modern writer who takes the problem of sex seriously! Of course, the cult of virginity lost its credibility in the Western world some time ago, today’s philosophy being that we have to experiment to find the right partner. Houelle­becq, however, draws upon older intuitions which maintain that the bond which forms through sexual intimacy may reemerge once or twice, but not much more, and that we should therefore be extremely cautious in acquiring amorous experience. Sex, in short, can be a threat—and not simply an aide—to intimacy and love.
Moet er ook nog een linkje van de Specsavers bij?
pi_187001845
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

https://americanaffairsjo(...)f-liberal-modernity/
[..]

Moet er ook nog een linkje van de Specsavers bij?
_O_ _O-
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:52:45 #269
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187001893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:44 schreef matspontius het volgende:

[..]

Is dat een probleem? In de natuur zie je niet anders. Is de mens anders dan de andere dieren of denken we anders te zijn? De natuurwetten staan vast. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat een vrouw ondergeschikt is aan de man he. Laat dat wel even duidelijk zijn!
Op het moment dat je die natuur als axioma beschouwt hou je ten eerste een tijd- en cultuurgebonden snapshot als onveranderlijke waarheid en bovendien creeer je een sfeer waarin het voor vrouwen die wel carriere willen maken heel moeilijk wordt om dat voor elkaar te krijgen.
We have always been at war with Eastasia.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:54:09 #270
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_187001903
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Imo niet eens zozeer dat. Ik zou denken dat de meesten het prima vinden als iemand euthanasie weer ter discussie wilt stellen. Maar dan wel op basis van daadwerkelijke argumenten, en niet met zo'n regelrechte leugen als 'wij hebben euthanasie omdat we niet voor onze ouderen willen zorgen'.

Zeker bij zoiets hevig emotioneels als euthanasie, maak je dan indirect toch een vrij groot verwijt richting mensen die dat ooit bij een geliefde doorgemaakt hebben. Met zo'n uitspraak over euthanasie is hij iedere stemmer kwijt die dat ook maar één moment op zijn/haar eigen ervaring met de euthanasie van een dierbare betrekt.
Dat dus :Y
nee, jij dan!
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:54:54 #271
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_187001912
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:22 schreef matspontius het volgende:

[..]

Onderschat hem maar en neem hem vooral niet serieus - dan gaat het helemaal goedkomen _O-
:') Ook net zo goed om te draaien:

Overschat hem maar en stem vooral op hem - dan gaat het helemaal goedkomken _O-
nee, jij dan!
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:55:28 #272
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187001922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:44 schreef matspontius het volgende:

[..]

Is dat een probleem? In de natuur zie je niet anders. Is de mens anders dan de andere dieren of denken we anders te zijn? De natuurwetten staan vast
https://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_nature

And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:56:49 #273
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187001939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

https://americanaffairsjo(...)f-liberal-modernity/
[..]

Moet er ook nog een linkje van de Specsavers bij?
Doe maar niet zo bijdehand. Als jij nou eens uitlegt wat er mis is met deze opmerking. Verder nog geen enkel voorbeeld van een verband met de sharia wetgeving.

Kunnen we misschien samen naar de opticien?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 12:57:50 #274
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187001952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:54 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:') Ook net zo goed om te draaien:

Overschat hem maar en stem vooral op hem - dan gaat het helemaal goedkomken _O-
Dat gaat na donderdag blijken :Y
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:00:24 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187001984
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:56 schreef matspontius het volgende:

[..]

Doe maar niet zo bijdehand. Als jij nou eens uitlegt wat er mis is met deze opmerking. Verder nog geen enkel voorbeeld van een verband met de sharia wetgeving.

Kunnen we misschien samen naar de opticien?
Schijnbaar is het een probleem dat we ons niet meer met elkaars maagdelijkheid bemoeien.

En geheel toevallig zijn moslimsextremisten daar ook dol op
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:02:18 #276
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schijnbaar is het een probleem dat we ons niet meer met elkaars maagdelijkheid bemoeien.
Ik kan er nou niet echt uithalen dat hij een fan is van die 'cult', anders zou hij het toch ook niet zo noemen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:04:22 #277
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187002057
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Schijnbaar is het een probleem dat we ons niet meer met elkaars maagdelijkheid bemoeien.

En geheel toevallig zijn moslimsextremisten daar ook dol op
Schijnbaar - aanname

Is dat de enige link met de sharia? Wel een beetje weinig he als bewijs
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:15 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187002085
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:04 schreef matspontius het volgende:

[..]

Schijnbaar - aanname

Is dat de enige link met de sharia? Wel een beetje weinig he als bewijs
Hij schrijft het zelf op.

Moslimextremisten hebben inderdaad een link met de sharia en die hebben het ook niet zo op seksuele vrijheid en op zelfbeschikking van vrouwen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:20 #279
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187002087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 12:44 schreef matspontius het volgende:

Is dat een probleem? In de natuur zie je niet anders. Is de mens anders dan de andere dieren of denken we anders te zijn?
Really? Je vraagt echt of het een probleem is om de vrouw als baringsmachine, persoonlijke knecht en neukvlees van de man te zien??
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:07:47 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002115
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hij schrijft het zelf op.

Moslimextremisten hebben inderdaad een link met de sharia en die hebben het ook niet zo op seksuele vrijheid en op zelfbeschikking van vrouwen.
Waarom moet je moslimextremisten er met de haren bijslepen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:09:21 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187002137
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom moet je moslimextremisten er met de haren bijslepen?
Omdat Thierry Baudet hier vergelijkbare middeleeuwse opvattingen promoot
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:10:51 #282
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002168
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat Thierry Baudet hier vergelijkbare middeleeuwse opvattingen promoot
En die kun je niet aanvallen en ridiculiseren zonder over moslims te beginnen?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:11:53 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187002195
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En die kun je niet aanvallen en ridiculiseren zonder over moslims te beginnen?
Het kan. Maar vergelijken met ander dubieus gedachtegoed is ook een mogelijkheid. En dat van de NSDAP erbij halen is zo afgezaagd.
pi_187002197
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat Thierry Baudet hier vergelijkbare middeleeuwse opvattingen promoot
je maakt het luchtkasteel van de fvd opportunisten lek. :D
pi_187002204
En als het dan goed gegaan is krijgt U van mij een lekkere lolly.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:15:46 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002273
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het kan. Maar vergelijken met ander dubieus gedachtegoed is ook een mogelijkheid.
Maar het leidt nogal af. Het is zo makkelijk door te prikken, dat soort taktieken zijn helemaal niet nodig en lokken alleen maar de trolls uit.

Oh wacht, nu snap ik het!
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:18:16 #287
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187002326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Really? Je vraagt echt of het een probleem is om de vrouw als baringsmachine, persoonlijke knecht en neukvlees van de man te zien??
Pardon, kun je ook normaal reageren? Ik zeg alleen dat dat een natuurmechanisme is en dat de dierenwereld, waartoe de mens ook behoort, zo functioneert. Als je de laatste zin ook nog had gelezen, zeg ik dat een vrouw zeker niet ondergeschikt is aan de man. De natuur werkt zo - en daar kan je het wel of niet mee eens zijn
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:19:47 #288
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002362
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Pardon, kun je ook normaal reageren? Ik zeg alleen dat dat een natuurmechanisme is en dat de dierenwereld, waartoe de mens ook behoort, zo functioneert. Als je de laatste zin ook nog had gelezen, i.p.v. als een tang op een varken te reageren, zeg ik dat een vrouw zeker niet ondergeschikt is aan de man. De natuur werkt zo - en daar kan je het wel of niet mee eens zijn
https://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_nature


En je bent weer af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:22:15 #289
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187002410
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:22:42 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187002426
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar het leidt nogal af. Het is zo makkelijk door te prikken, dat soort taktieken zijn helemaal niet nodig en lokken alleen maar de trolls uit.

Oh wacht, nu snap ik het!
Nee hoor. Het legt immers de ware aard bloot achter dit soort gedachtegoed. De wens om vrouwen te kunnen onderdrukken
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:23:12 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:22 schreef matspontius het volgende:

[..]

Niet langs start dus?
Bij de volgende keer naar de gevangenis ben ik bang.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_187002438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Pardon, kun je ook normaal reageren? Ik zeg alleen dat dat een natuurmechanisme is en dat de dierenwereld, waartoe de mens ook behoort, zo functioneert. Als je de laatste zin ook nog had gelezen, zeg ik dat een vrouw zeker niet ondergeschikt is aan de man. De natuur werkt zo - en daar kan je het wel of niet mee eens zijn
Ik vrees alleen dat je nie zoveel kaas hebt gegeten van 'de natuur'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:24:06 #293
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_187002453
We kunnen natuurlijk ook altijd overstappen op de natuurlijke impuls van veel vrouwtjes om de mannetjes op eten na de sex...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:25:05 #294
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187002472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vrees alleen dat je nie zoveel kaas hebt gegeten van 'de natuur'.
In de natuur waren onnozele types die Baudet als heilige zien al lang uitgestorven
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:26:04 #295
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187002493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:18 schreef matspontius het volgende:

[..]

Pardon, kun je ook normaal reageren? Ik zeg alleen dat dat een natuurmechanisme is en dat de dierenwereld, waartoe de mens ook behoort, zo functioneert. Als je de laatste zin ook nog had gelezen, zeg ik dat een vrouw zeker niet ondergeschikt is aan de man. De natuur werkt zo - en daar kan je het wel of niet mee eens zijn
Ik kan zeker normaal reageren, maar ik vind je reactie extreem kortzichtig. Je kunt niet zeggen dat de vrouw er is om kinderen te werpen en de man te behagen en dan afsluiten met 'Neenee, ze zijn wel gelijkwaardig'. Dat is natuurlijk bullshit. En of de natuur zo werkt is niet relevant. Wij zijn namelijk uniek in onze natuur.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_187002496
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:24 schreef Fir3fly het volgende:
We kunnen natuurlijk ook altijd overstappen op de natuurlijke impuls van veel vrouwtjes om de mannetjes op eten na de sex...
Nu nog er achter komen wie het vrouwtje is van de gelijk geaarden.
pi_187002519
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:25 schreef Hexagon het volgende:

[..]

In de natuur waren onnozele types die Baudet als heilige zien al lang uitgestorven
Uit welke zak hebben ze die Jetten getoverd?
  dinsdag 21 mei 2019 @ 13:28:46 #298
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187002533
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Ik kan zeker normaal reageren, maar ik vind je reactie extreem kortzichtig. Je kunt niet zeggen dat de vrouw er is om kinderen te werpen en de man te behagen en dan afsluiten met 'Neenee, ze zijn wel gelijkwaardig'. Dat is natuurlijk bullshit. En of de natuur zo werkt is niet relevant. Wij zijn namelijk uniek in onze natuur.
Wij zijn uniek in onze natuur, werkelijk _O- Zien dat de natuur vaak zo werkt is 1 ding, het ermee eens zijn is wat anders
"Hoka Hey!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')