abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:09:35 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187000378
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Gehenna het volgende:
Zo typisch weer, het maakt niet uit wat voor achterlijke onzin die Baudet uitkraamt, z'n fans hier wringen zich wel weer in bochten om het weer goed te praten. Elke nuance die te vinden is wordt gebruikt, elke onzekerheid wordt in zijn voordeel ingevuld. Het kan en mag niet verkeerd zijn! Hoe duidelijk het ook is dat die vent voor geen meter deugt.

Maar gaat het om personen uit andere partijen, dan wordt er met dezelfde passie zelfs het kleinste detail zo groot mogelijk uitvergroot. Alles moet zwart gemaakt worden.

Zo. intens. sneu. gewoon. :r
Welnee deze uitspraken passen juist prima bij het incel gedeelte van zn achterban. Die voelen zich namelijk het slachtoffer van vrouwen met een mening en met zelfbeschikking.

In die zin vertegenwoordigt Baudet hier prima zijn kiezers. Maar hij doet dat op een laffe opportunistische manier.
pi_187000382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De mensen van de toekomst hebben er belang bij dat onze aarde leefbaar blijft en niet verneukt wordt. Maar die kunnen helaas nog niet stemmen,

Maarja bepaalde lui kan dat blijkbaar geen hol schelen en zijn meer geinteresseerd in hun eigen korte termijn belang, en gaan daarom maar krampachtig leugens verspreiden dat het niet waar is.
En als ze daar dan inderdaad gewoon eerlijk voor uit durfden te komen, dan hoeft dat hele klimaatgedoe iig wat minder zo'n verdraaide discussie te zijn.

"Mimimiiii 1000 miljard!11!!"

Vermoeiend.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:10:00 #178
5428 crew  miss_sly
pi_187000384
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:05 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Niks. Maar er moet als samenleving wel een prijs betaald worden (volgens Baudet) al gevolg van dat streven naar gelijkwaardigheid. Vraag is of dit het waard is. Zeker als dat streven niet intrinsiek uit de mens zelf komt, maar wordt opgelegd, bijvoorbeeld door omstandigheden of politici.
En die prijs is?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:10:15 #179
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187000386
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Elzies het volgende:

Best, als sommige politici en media blijven hangen aan deze politieke vorm van shaming & blaming.
Dus wat je zegt is dat het niet mag van jou? Vragen erover stellen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:10:48 #180
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187000398
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:07 schreef Nikonlover het volgende:
Want? Wat is er zo vreemd aan om mensen te beoordelen op kwaliteiten ipv uiterlijk en piemeltje of kutje?
Dat staat daar niet....
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_187000400
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom zou je dure behandelingen geven aan mensen die niet ziek zijn? :)
Ok. Raar geformuleerd. Discussie was of het nog de kosten waard was om dure behandelingen te geven aan mensen die erg oud waren, of alleen om hun leven iets te verlengen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:10:58 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187000402
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Gehenna het volgende:
Zo typisch weer, het maakt niet uit wat voor achterlijke onzin die Baudet uitkraamt, z'n fans hier wringen zich wel weer in bochten om het weer goed te praten. Elke nuance die te vinden is wordt gebruikt, elke onzekerheid wordt in zijn voordeel ingevuld. Het kan en mag niet verkeerd zijn! Hoe duidelijk het ook is dat die vent voor geen meter deugt.

Maar gaat het om personen uit andere partijen, dan wordt er met dezelfde passie zelfs het kleinste detail zo groot mogelijk uitvergroot. Alles moet zwart gemaakt worden.

Zo. intens. sneu. gewoon. :r
Zo kunnen we ook over tegenstanders praten.

Al die malloten wringen zich in alle (on)mogelijke bochten om in elke zin weer een woordje of lettertje te vinden die je zeer negatief kan uitlichten. Ze laten de context weg en kunnen zo Baudet weer neerzetten als vreselijke man.

Weet je nog wat de uitslag van de provinciale verkiezingen? Dit is allemaal te danken aan al dat walgelijke uit de context gerukte woordjes gebash…… Jullie maken Baudet juist groot!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:11:38 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187000412
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef Elzies het volgende:

[..]

Totaal geen probleem mee. Iedereen moet over elk onderwerp een stelling en een debat kunnen vormen.
Ja maar dan ook gewoon kleur bekennen en niet laf er om heen draaien.

Als je werkelijk zo voor zelfbeschikking bent dan blijf je doorgaans ver weg van dit soort associaties.
pi_187000430
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:07 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Want? Wat is er zo vreemd aan om mensen te beoordelen op kwaliteiten ipv uiterlijk en piemeltje of kutje?
Daar is helemaal niets mis mee. Maar jij loopt hier constant te verkondigen dat vrouwen niet op basis van hun kwaliteiten gekozen/beoordeeld worden. En daar heb je geen enkel fucking bewijs voor.

quote:
Genoeg van dit soort voorbeelden te noemen.
[..]

_O_
Ja, wat voorbeelden geven bewijst inderdaad zonder enige twijfel dat 'voortrekkerij op basis van geslacht' wijdverspreid beleid is. :')
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:12:55 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187000431
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Zo kunnen we ook over tegenstanders praten.

Al die malloten wringen zich in alle (on)mogelijke bochten om in elke zin weer een woordje of lettertje te vinden die je zeer negatief kan uitlichten. Ze laten de context weg en kunnen zo Baudet weer neerzetten als vreselijke man.

Weet je nog wat de uitslag van de provinciale verkiezingen? Dit is allemaal te danken aan al dat walgelijke uit de context gerukte woordjes gebash…… Jullie maken Baudet juist groot!
Dus jij stemt op iemand omdat anderen er niet alleen lieve woordjes over zeggen :')
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:12:57 #186
5428 crew  miss_sly
pi_187000432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:07 schreef probeer het volgende:

[..]

Mee eens. Maar wanneer dat dan niet naar tevredenheid lukt, kan je dat niet zomaar wijten aan de emancipatie van de vrouw. Daar spelen beide partijen een rol in, en die zullen dat ook samen af moeten stemmen.

Iets wat bijvoorbeeld mijn ouders al prima lukte in de jaren 80.
Precies dat!
Mijn vriend zei hetzelfde, gelukkig: als het moeilijk blijkt om carrière, relatie en kinderen goed te combineren, is het niet aan anderen om te stellen dat de vrouw terug moet in de ondersteunende rol tov de man, maar moeten beide partners zoeken naar een manier die voor hen past.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:12:59 #187
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_187000433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef Aurelius het volgende:

[..]

Ok. Raar geformuleerd. Discussie was of het nog de kosten waard was om dure behandelingen te geven aan mensen die erg oud waren, of alleen om hun leven iets te verlengen.
Nogmaals, je geeft iemand niet dure behandelingen vanwege ouderdom. Mogelijk wel vanwege fysieke gebreken ivm ouderdom. En dat is een ethische discussie die gevoerd mag/moet worden, denk ik. Ga je een miljoen per jaar uitgegeven om iemands leven met een jaar te verlengen?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator dinsdag 21 mei 2019 @ 11:13:52 #188
5428 crew  miss_sly
pi_187000443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ho even, niet met feiten komen nu. De vraag is: Wat zegt je gevoel? :P
O, sorry, ik ben niet genoeg emo-doosje om puur op gevoel te gaan. :D
pi_187000452
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De mensen van de toekomst hebben er belang bij dat onze aarde leefbaar blijft en niet verneukt wordt. Maar die kunnen helaas nog niet stemmen,

Maarja bepaalde lui kan dat blijkbaar geen hol schelen en zijn meer geinteresseerd in hun eigen korte termijn belang, en gaan daarom maar krampachtig leugens verspreiden dat het niet waar is.
Ik denk dat wat wij allemaal te horen krijgen inderdaad niet de volledige waarheid is en voorzover de mens een positieve invloed kan hebben op het klimaat, je daar wereldwijd of op zijn minst regionaal iets aan moet doen. Het heeft weinig zin om als klein kutlandje je scheel te betalen terwijl het effect verwaarloosbaar is. Zolang de wereldbevolking explosief stijgt, hou je toch niet tegen dat de aarde vroeg of laat naar de klote gaat.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:14:34 #190
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187000456
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:12 schreef probeer het volgende:

[..]

Daar is helemaal niets mis mee. Maar jij loopt hier constant te verkondigen dat vrouwen niet op basis van hun kwaliteiten gekozen/beoordeeld worden. En daar heb je geen enkel fucking bewijs voor.
[..]

Ja, wat voorbeelden geven bewijst inderdaad zonder enige twijfel dat 'voortrekkerij op basis van geslacht' wijdverspreid beleid is. :')
Blijkbaar wel: https://www.parool.nl/nie(...)vrouw-zijn~b34f2f0f/
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_187000460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:03 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat Baudet niet in de pas loopt en tegendraads is, is voor mij een belangrijke reden om nu op FvD te stemmen. Zijn conservatieve ideeen neem ik voor lief en soms ben ik het er zelfs mee eens.
Yep, In de jaren ’70 was het prima mogelijk om met één middeninkomen rond te komen. Je kon een huis kopen, auto rijden, af en toe op vakantie en je kinderen konden studeren. Dat is tegenwoordig ondenkbaar. Participatie van vrouwen op de arbeidsmarkt een mooi streven. Maar het moet wel met de goede motieven gebeuren. En dat is “overleven omdat we jullie helemaal kapot belasten” niet.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:15:25 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187000466
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dus jij stemt op iemand omdat anderen er niet alleen lieve woordjes over zeggen :')
Deze partij past bij mij omdat mijn ideeen over het klimaat en Rusland overeenkomen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:15:42 #193
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187000468
quote:
Ambitieuze vrouwen willen graag een andere vrouw zien in een hoge positie.

Oh shit zeg, hou me vast :|W
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:16:09 #194
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_187000477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 10:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hij schrijft het zelf
https://americanaffairsjo(...)f-liberal-modernity/
[..]

Het zou ook door de raad van hoeders uit Iran geschreven kunnen zijn
Waar in dit stuk staat iets over maagdelijkheid en waarin in dit stuk leg jij de link met de sharia wetgeving?
"Hoka Hey!"
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:16:50 #195
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187000487
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:14 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat wat wij allemaal te horen krijgen inderdaad niet de volledige waarheid is en voorzover de mens een positieve invloed kan hebben op het klimaat, je daar wereldwijd of op zijn minst regionaal iets aan moet doen. Het heeft weinig zin om als klein kutlandje je scheel te betalen terwijl het effect verwaarloosbaar is. Zolang de wereldbevolking explosief stijgt, hou je toch niet tegen dat de aarde vroeg of laat naar de klote gaat.
Ja laten we maar niks doen en alleen maar naar anderen wijzen. Daar gaat het vast beter van. :')

Maar duidelijk waar je prioriteiten liggen.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:16:56 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187000493
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:15 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ambitieuze vrouwen willen graag een andere vrouw zien in een hoge positie.

Oh shit zeg, hou me vast :|W
Je ziet wat er gebeurd is. Een man met dezelfde kwaliteiten zou het nooit geworden zijn.
pi_187000502
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nogmaals, je geeft iemand niet dure behandelingen vanwege ouderdom. Mogelijk wel vanwege fysieke gebreken ivm ouderdom. En dat is een ethische discussie die gevoerd mag/moet worden, denk ik. Ga je een miljoen per jaar uitgegeven om iemands leven met een jaar te verlengen?
Zeker. Maar dan is de andere kant van de medaille dus ook dat je toegeeft dat euthanasie wordt uitgevoerd terwijl er nog alternatieven zijn, maar je dit uit kostenoverwegingen niet doet.
pi_187000504
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En die prijs is?
Dat in een gezin met kinderen, niet beide ouders zich kunnen gedragen als een individualistische carriere-tijger die alleen maar thuis komt om te eten en slapen.

En dat lijkt mij een inkoppertje.

Maar Baudet verwijt dat dan de vrouwen (of iig hun emancipatie) binnen zo'n relatie. Ipv op te merken dat in zo'n gezin dan blijkbaar beiden een verneukte rolverdeling hanteren. Want de man heeft daar traditioneel gezien het alleenrecht op, of zoiets.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:17:45 #199
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_187000506
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:16 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Je ziet wat er gebeurd is. Een man met dezelfde kwaliteiten zou het nooit geworden zijn.
Goed gelobbyd dan.
  dinsdag 21 mei 2019 @ 11:18:10 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187000516
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 11:16 schreef matspontius het volgende:

[..]

Waar in dit stuk staat iets over maagdelijkheid en waarin in dit stuk leg jij de link met de sharia wetgeving?
Het staat notabene is het stuk dat ik quote.

En als die conservatieve moslims zijn ook zo dol op maagelijkheidscultus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')