Zover ik kan zien is het hier geen steelcase. (en dat boekje ook niet volgens mij )quote:Op maandag 20 mei 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
In de UK kun je een de limited edition krijgen met steelcase en pen. Hier in Nederland is het of de pen of de steelcase? Of kun je ook nog ergens beide krijgen?
[ afbeelding ]
https://store.nintendo.co(...)pencil/12103796.html
Ja dat heb ik dus ook! (ik ga hem denk ik toch maar gewoon halen )quote:Op maandag 20 mei 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zover ik kan zien is het hier geen steelcase. (en dat boekje ook niet volgens mij )
Kutzooi, nu ik dat boekje zie wil ik die.
Die stylus is dan weer exclusief bij Gamemania (maar uitverkocht)quote:LET OP: om verwarring te voorkomen. Wij geven als bonus de steelbook case weg. De stylus krijgen wij niet van Nintendo, die krijgen weer bepaalde andere winkels die geen steelbook krijgen.
Voor zover we weten niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:19 schreef SarCastro het volgende:
Ik kon het in de direct niet zien, maar zitten die ? Mushrooms er nog met die costumes?
Ja, dat 100 man niet terug is is wel een beetje jammer. Al is endless nog toffer met leaderboards.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:57 schreef DKUp het volgende:
100 Mario Challenge ook niet, voor de rest lijkt het wel bijna gelijk of uitgebreider.
Miiverse niet, maar dat is wel duidelijk.
True. Er zijn ook geruchten dat er nog een game-style bijkomt. Mario 2 zou tof zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:28 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben nog niet alles aangekondigd dus we zullen zien.
Dat weet ik niet eerlijk gezegd. Het maken is best ingewikkeld en met het uitkiezen van levels moet je ook wel wat ervaring hebben.. uiteindelijk is 99% crap eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dit ook iets voor mijn zoontje van 6? Die speelt alleen maar mario games.
Leg hem het concept uit en vraag het hem?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dit ook iets voor mijn zoontje van 6? Die speelt alleen maar mario games.
Ja, Easy en Normal-levels zullen wel lukken. Daarnaast zijn er nog 100 levels zelf gemaakt door Nintendo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dit ook iets voor mijn zoontje van 6? Die speelt alleen maar mario games.
Morgen waarschijnlijk previewsquote:
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.quote:
Ah, tofquote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.
Als niet morgen, dan zeker wel deze week
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Local multiplayer op één systeem bevestigd voor wie daar nog over inzat.
quote:
Weer heel wat kleine dingetjes hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef DKUp het volgende:
Nauwelijks iets nieuws gezien buiten wat extra gameplay beelden. Buiten local multiplayer dan....
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.quote:
Komt hier vandaan: https://twitter.com/Fawfulthgreat64quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.
Maar ziet er opzich super uit dus van mij mag het. (maar ik wil ook Super Mario 2)
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:39 schreef SarCastro het volgende:
Nog steeds geen costumes?
Dat zou voor mij wel een enorme domper zijn.
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.
Dat is inderdaad heel jammer en ook wat onnodig.
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.
Wel, zie hierboven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar kan je nou wel of niet local op 1 switch met meerdere spelen?
Aangezien ik de normale brod op de wiiU heb, lijkt mij deze geschikt voor de busvakantie met vriendin
Die mensen zijn echt debielen.quote:
Wat, van Mario Maker 1, die door users gemaakt zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Qunix het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de oude levels ook te spelen zijn...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, van Mario Maker 1, die door users gemaakt zijn?
Nee.
Wat een irritante gast. Ik heb iets tegen Youtube-mensjes denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar online met vrienden niet Nintendo giveth and Nintendo taketh away.
Ze reageren wel prima op kritiektwitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 21:46:24 Mr Tezuka has confirmed that the ability to play online multiplayer with friends is coming to #SuperMarioMaker2 in a future update. Stay tuned for more information to come.#NintendoE3 https://t.co/CBfEJBPi0V reageer retweet
Ja, mooi nieuws wel Zat dat co-op level van de invitational nog eens te kijken, zoveel potentie voor levels. Had echt zonde geweest als dat niet samen kon.quote:Op woensdag 12 juni 2019 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]Ze reageren wel prima op kritiektwitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 21:46:24 Mr Tezuka has confirmed that the ability to play online multiplayer with friends is coming to #SuperMarioMaker2 in a future update. Stay tuned for more information to come.#NintendoE3 https://t.co/CBfEJBPi0V reageer retweet
Ja, gisteren een tijdje naar Treehouse gekeken, maar de levels zijn echt tofquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, mooi nieuws wel Zat dat co-op level van de invitational nog eens te kijken, zoveel potentie voor levels. Had echt zonde geweest als dat niet samen kon.
'Missing key elements' --> Een paar easter eggs en grafische/sound dingen die na 2 keer niet meer interessant waren.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
'Missing key elements' --> Een paar easter eggs en grafische/sound dingen die na 2 keer niet meer interessant waren.
Kan me echt niet vinden in de kritieken van GX momenteel
Amiibo costumes ga ik ook wel missen ja. Geen gratis sterren meer voor amiibo showcase levelsquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Nou ja, op Amibbo/custumes na dan. Dat vind ik wel een groot gemis hoor.
Snap het vanwege de mutliplayer maar dat hadden ze ook anders op kunnen lossen.
jup weinig meer van gezienquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
100 Mario Challenge exit of niet?
In het filmpje hoor ik er helemaal niks over
Ja dat deden ze.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
Oh tof, review genot
Thuis eens even kijken of ze net zo liepen te zeiken als laatst bij die discussie.
Jazekerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga *nu* de let's play van Jacksepticeye kijken van Mario Maker 2.
Ben je er blij mee GGMM?
yesquote:
Gooi die code's eens hier neer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes
Leuk om te doen maar een goed level maken kost tijd
neequote:
die eerste checkpoint jump is raar want je moet je gezicht naar links doen wil je het redden, hetzelfde met dat blauwe ding bij de tweede checkpoint je moet je gezicht naar links draaien wil je het redden, daar ben ik nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
SPEEL ALSJEBLIEFT MIJN SUPERCOOLE SPINJUMPING LEVEL MENSEN
5KD-PNH-JLG
Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vinden Wat voor mij duidelijk is overbrengen op anderen in zo'n level.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
die eerste checkpoint jump is raar want je moet je gezicht naar links doen wil je het redden, hetzelfde met dat blauwe ding bij de tweede checkpoint je moet je gezicht naar links draaien wil je het redden, daar ben ik nu.
en dat parachute dingetjes is natuurlijk gewoon pure aids.
het voelt toch anders aan dan mario maker 1quote:Op zaterdag 29 juni 2019 23:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je kon ook vanaf de muur jumpen bij de checkpoints, daarom ook die munten daar, maar dat blijf ik lastig vinden Wat voor mij duidelijk is overbrengen op anderen in zo'n level.
Die parachute was lastig ja
Wat een baas ben jij 35 minuten en hem toch afgemaakt.
Al gedaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 00:12 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien in de OP een lijstje maken van levels door Fokkers die de moeite waard zijn?
Ik heb geen Nintendo online, haal ik wel over een maandje of twee, als er een goed aanbod is van gemaakte levels, dus het zou wel mooi zijn als ik die dan makkelijk terug kan zoeken
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 30 juni 2019 01:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al gedaan.
Althans, lijstje. Ik heb als enige één level gedeeld vooralsnog.
Als je in Levelwereld bent op Y drukken? Dan zie je bij geuploade levels de stats.quote:Op zondag 30 juni 2019 10:59 schreef Diamond3d het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier met Mario Maker. Gisteren 3 levels gemaakt en geüpload maar moeten ze eerst goedgekeurd worden door Nintendo? En waar kan ik snel terugzien hoe vaak mijn level is gespeeld en gehaald etc.
Moet nu via het level id mijn level opzoeken maar dat moet vast sneller kunnen.
Mocht iemand interesse hebben zal ik de level ids geven hier... Moet zeggen dat ze Nice zijn al zeg ik het zelf. Vooral de speedrun level.
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:40 schreef Redbullkid het volgende:
Hoe verander je een groene koopa in een rode?
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:45 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Werkt een 3ds stylus ook goed op de Switch?
Thanks!quote:Op zondag 30 juni 2019 13:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door je vinger/stylus op de groene koopa te houden nadat je hem geplaatst hebt.
Jammer, dat dacht ik al.quote:Op zondag 30 juni 2019 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die werkt helemaal niet. Ander soort scherm.
Ik heb deze besteld https://www.amazon.de/dp/(...)61_185740101_TE_itemquote:Op zondag 30 juni 2019 13:50 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Thanks!
Iemand een idee waar ik een stylus kan kopen die ik kan gebruiken op de switch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@PicoMMP bedankt maat
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een mokerdomme fout mijn level opnieuw moeten uploadendevexitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@:picommp bedankt maatOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
https://www.budgetgaming.(...)=44&start=2#c1457642quote:
Dank. Even kijken of mensen daar mijn leven wel willen spelen.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)=44&start=2#c1457642
hier nog een lijst met levels
sommige mensne hangen hier ook rond
ik krijg donderdag mn legit copy van mm2 binnen, dan check ik ze nog wel evenquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank. Even kijken of mensen daar mijn leven wel willen spelen.
Je bent een goed mens Jimboquote:Op zondag 30 juni 2019 17:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik krijg donderdag mn legit copy van mm2 binnen, dan check ik ze nog wel even
quote:Op zondag 30 juni 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
Vanwege een mokerdomme fout mijn level opnieuw moeten uploadenEinde gehaald! Lekker leveltje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Code in de OP aangepast.
@:picommp bedankt maat
Nicequote:Op zondag 30 juni 2019 23:24 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Einde gehaald! Lekker leveltje!
Ahhh helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 30 juni 2019 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in Levelwereld bent op Y drukken? Dan zie je bij geuploade levels de stats.
Is dat niet automatisch het geval?quote:Op maandag 1 juli 2019 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
Een ander vraagje:
Hoe werkt de P switch? Hoe zorg ik ervoor dat stenen blokken in muntjes veranderen zodra je op de P switch springt? A ingedrukt houden op de P zelf heeft niet die optie, stenen blokken verslepen in de P switch werkt niet, muntjes erin verslepen werkt niet...
Wie kan mij het antwoord geven?
Als het goed is veranderen muntjes automatisch in blokjes als je op de P springt voor een x tijd en vice versa.quote:Op maandag 1 juli 2019 08:22 schreef Diamond3d het volgende:
Een ander vraagje:
Hoe werkt de P switch? Hoe zorg ik ervoor dat stenen blokken in muntjes veranderen zodra je op de P switch springt? A ingedrukt houden op de P zelf heeft niet die optie, stenen blokken verslepen in de P switch werkt niet, muntjes erin verslepen werkt niet...
Wie kan mij het antwoord geven?
Gebeurde dit in iemand anders zijn of haar level?quote:Op maandag 1 juli 2019 10:44 schreef Diamond3d het volgende:
Oke vanavond nog eens goed testen dan want volgens mij heb ik dat geprobeerd maar er gebeurde niets (op het muziekje van de P switch na).
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...quote:Op maandag 1 juli 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gebeurde dit in iemand anders zijn of haar level?
Wat eventueel wel gebeurd kan zijn: als je items in je blok stopt dan verandert deze niet in een munt als je op de p-switch drukt.
Misschien heeft iemand je voor de gek gehouden.
Welk rotsblok gebruik je?quote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...
Dan heb je de verkeerde rotsblokken gebruikt.quote:Op maandag 1 juli 2019 13:43 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee ik heb het geprobeerd bij het maken van mijn eigen level. Rotsblok... P switch... maar geen muntje helaas...
Als ie nu ook eens kennis van voetbal had ...quote:Op maandag 1 juli 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM de SMM-guru. Die man is ook van alle markten thuis he.
Jij moet deze game ook kopen scrummie.quote:Op maandag 1 juli 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
GGMM de SMM-guru. Die man is ook van alle markten thuis he.
Lekker bezig. Binnenkort even wat levels van jullie proberen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
Op geüpdatet, alle levels van FOK!ers staan erin.
Ik zag het, maar dat is ook gewoon een heel lastig level.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 10:25 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Lekker bezig. Binnenkort even wat levels van jullie proberen.
Gisteren heel even jouw level gespeeld met het vliegen waarbij je de grond niet mag raken.. man man man ik moet nog flink oefenen.
Ja, ik heb precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:11 schreef Diamond3d het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mijn levels niet worden gespeeld. Ik heb ze geupload en een speeltest gedaan... ik neem aan dat ze dan random worden aangeboden aan spelers over de wereld of moet ik nog ergens op een knop drukken ofzo.
Sommige levels staan al 4 dagen online.
ventje is 14 die dit maaktequote:Op dinsdag 2 juli 2019 21:12 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen. Een fucking week te laat maar goed...
Overigens vind ik dit knap:
Exact.quote:Op woensdag 3 juli 2019 08:26 schreef Diamond3d het volgende:
[ afbeelding ]
Het hartje is hoeveel spelers het level hebben geliked.
Wat houden de voetstappen in? Aantal verschillende spelers die het level geprobeerd hebben?
3 van de 77 pogingen zijn voltooid? Dus die 9 verschillende spelers (voetstappen) hebben gezamenlijk 77 pogingen gedaan?
Ik vermoed dat levels pas in Endless worden opgenomen nadat ze zijn gespeeld, zodat er iets van een basis is voor moeilijkheid/like/dislike en weet ik wat. Veel games blijven haken met 0 plays, want veel levels en lastig doorheen te breken.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb precies hetzelfde.
En wat nog vreemder is, de levels die ik zelf heb aangeboden en door mensen hier worden gespeeld worden daarna opeens wel door werkelijk iedereen gespeeld Snap er niks van.
Ik had hier ook last van, sinds gisteren worden mijn levels ineens gespeeld. Zijn ook niet per se mensen van de fora waar ik ze gepost heb aangezien ik ook aardig wat buitenlanders voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 2 juli 2019 14:11 schreef Diamond3d het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat mijn levels niet worden gespeeld. Ik heb ze geupload en een speeltest gedaan... ik neem aan dat ze dan random worden aangeboden aan spelers over de wereld of moet ik nog ergens op een knop drukken ofzo.
Sommige levels staan al 4 dagen online.
Tot je een glitch moet gebruiken die je nog niet kentquote:Op vrijdag 5 juli 2019 06:59 schreef Qunix het volgende:
Puzzle solving levels vind ik onverwachts echt leuk. Met name de one screen puzzels.
Klopt. Dan is het idd kutquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tot je een glitch moet gebruiken die je nog niet kent
Ik ga vanavond hem proberenquote:Op vrijdag 5 juli 2019 08:57 schreef Diamond3d het volgende:
Ik ga vandaag jullie levels even proberen...
Zelfs nog wat levels gemaakt, nr 6, 7 en 8 zijn nieuw.
Hierbij alle levels:
1) Switch Run
7QN-DLX-T6G
Korte speedrun met switches.
2) Like Mario
W2K-X9R-JWG
Mario zoals Mario levels bedoelt zijn.
3) Diamond's First Level
30N-W5R-6RG
Mijn eerste gemaakte level...
4) Big Pipe Maze
C4V-GPW-SQG
Groene buizen.. heel veel groene buizen.
5) Music Enemies
9PF-W98-DQG
Irritante muzieknoten en vijanden.
6) Moving Blocks Riding Rocks
RLD-RQ5-SRG
Not easy, not hard
7) Switch Chaos
R6D-GQQ-9LG
Switch You A Way, zeer kort en button bash?
8) Enemy Rooms
HSK-7S4-GLF
Enemies in Rooms
Top, ben benieuwd.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:21 schreef Jimbo het volgende:
Godverdomme GGMM wat een kutlevel is dat spinjump ding van je dat stuk met die floating beetles is zo jank, niet door jou maar door die dingen zelf
teringbeesten zijn hetquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2019 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vond ik nou juist het makkelijkste gedeelte van m'n level.
quote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
59:09:240 maar dat kutlevel van je is af hoor
Toevallig net een switch run 2 gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:35 schreef Qunix het volgende:
Een eerlijk antwoord:
Diamond's 1st Level, Music Enemies, zijn ronduit kut.
Like Mario is niet mijn ding.
Switch Run is tof.
Moving Blocks Riding Rocks ben ik trouwens een keer eerder tegen gekomen in de endless run! (En geskipt omdat ik puzzles wilde )
WR gepakt op je spinjump levelquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Held
Ik zal zondag jouw levels eens even spelen.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
WR gepakt op je spinjump level
En first clear in je andere
Code?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:12 schreef SwitchSwatch het volgende:
Iemand gelukt om Ryukahr zijn level te clearen?
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevelquote:
Ik doe het in handheld met m'n vingers Vind die stylus eigenlijk maar overbodig. Had verwacht dat ik hem constant zou gebruiken, maar nee.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:54 schreef mschol het volgende:
ik hoop hem volgende week binnen te krijgen; wat gebruiken jullie voor het maken van levels? gepreorderd dus met smm2 stylus in handheld mode? of toch weer anders?
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevel
[..]
Ik doe het in handheld met m'n vingers Vind die stylus eigenlijk maar overbodig. Had verwacht dat ik hem constant zou gebruiken, maar nee.
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beter Wel al één van de CPs gehaald?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:14 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.
Huh, je kan toch gewoon via een walljump alsnog verder (wat het blok overigens wel nutteloos maakt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:45 schreef Qunix het volgende:
Als je te snel door de zigzag naar beneden gaat kom je in een softlock terecht waar je via rood naar boven moet springen.
https://imgur.com/a/HSrQ70g
Die rooie blok moet een nomale blok worden.
Ben tot de eerste checkpoint gekomen. Heeft me best veel levens gekost, maar nu gaat het eerste stukje me vrij makkelijk af. Dus inderdaad zoals je zegt, je wordt wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beter Wel al één van de CPs gehaald?
Pittig maar redelijk fair is wel een goede omschrijving.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:14 schreef seto het volgende:
Heb voor het eerst een level gemaakt, heb me erg laten inspireren door Begone Rotten Mushroom uit de story mode:
Heb hem wel pittig gemaakt maar nog redelijk fair (in mijn ogen), code is:
MIschievous Mushrooms
LR0-386-BNG
Kritiek is welkom
Die heb ik ook gister gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:55 schreef Diamond3d het volgende:
Gisteren wat levels gespeeld onder 'populair', man man man wat zijn mensen creatief.
Zelfs Zelda OoT Deku Tree gespeeld, heel orgineel gedaan.
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een level, maar of het gaat werken weet ik pas na uren bouwen en testen.
Of het zo leuk is als ik denk weet ik ook pas als ik het level speel
En of het duidelijk is voor de speler weet ik helemaal niet.
Wat een toestand.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef SarCastro het volgende:
Dit zijn mijn eerste levels.
Een airship level: 0Q0-37J-GKF
Een puzzel level:QW9-PM0-BXG
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Diamond3d het volgende:
Wie wilt mijn speedrun level proberen en testen van 20sec?
Short POW Twomp Speedrun
02J-V6K-XMF
Gvd .. je moet ook overal rekening mee houden 😛. Ik ga het morgen checken. Thnx.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?
Scheelt maar 1 seconde uiteindelijk overigens.
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..quote:
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..
Wel leuk level.
Nee, dat kan helaas niet. Dan moet je hem deleten en opnieuw uploaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?
Ik dacht dat ik alles wel in orde had.
Het heeft me trouwens een half uur geduurd om die clown car goed te krijgen.
Iedere keer was hij weg als ik het level speelde.
Ik had niet in de gaten dat hij omlaag valt als er niks onder staat.
Waarvan 1.998.969 hot garbagequote:
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.quote:
Zolangj e in populair e.d. blijft valt t goed mee jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2019 18:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)
Het weekend genoeg tijd om wat levels te spelen, kom maar op!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:55 schreef Diamond3d het volgende:
Een andere vraag... soms zie je doelen in levels zoals verzamel 100 munten, verzamel 5 rode munten, je mag de grond niet raken, je mag geen schade oplopen etc.
Veel van die opties kan ik niet kiezen bij het maken van een level, wanneer kan dat wel?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Vandaag ook MM2 aangeschaft. Kijk uit naar de levels van vriend @:GGMM
Nee, dat kan niet. Switch en Wii-U hebben een verschillend scherm.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
Ahh held. Logisch ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.
Je kan bijvoorbeeld niet voor "dood alle goomba's" kiezen als er geen goomba in je level zit, of voor 'verzamel alle munten" in een level zonder munten. Waarschijnlijk heb je een clear condition willen kiezen voordat je met bouwen begon.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
jaaa jaquote:
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Je vorige level was ook smullen ben weer benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Hier ben ik wel een paar uur mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
nee, ik kon mn gemaakte lvls niet overzetten en nu heb ik geen zin meer gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2019 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou al levels dan. Vorig weekend niet.
Checkpoints saven je keys nietquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Dat meen je niet. Weer een les voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Checkpoints saven je keys niet
Morgen verder.
zolang je een capacitive stylus neemt maakt het niet uit welke je neemt iddquote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:39 schreef afca87 het volgende:
[..]
Je kan gewoon een stylus bij action halen, kost 70 cent ofzo. Werken prima!
Mijn nieuwste level:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:00 schreef Diamond3d het volgende:
Allen... morgen genoeg tijd om jullie levels te spelen.
Dus zet 1 van jouw favo eigen gemaakte level in een quote onder dit bericht dan ga ik hem morgen spelen.
Overigens vanmorgen een "slide" level gemaakt. Dit is mijn favo gemaakte level tot nu toe. Probeer hem eens uit zou ik zeggen... zeker als je van "slides" houdt 😊.
The Fun Dessert Slide
5GT-BHX-RSG
Code werkt nietquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:00 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Mijn nieuwste level:
Robbing Riverside Village: 37X-FMR-R26.
Ga nu jouw level proberen.
Orgineel gemaakt!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".quote:Op zondag 14 juli 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
Weer een leveltje gemaakt. Beetje gebaseerd op
Cuphead genot.
79J-CKP-XKF
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijk )quote:Op zondag 14 juli 2019 22:27 schreef Diamond3d het volgende:
Wat een moeilijk level.. kwam aardig ver. Irritant dat die hammer bros soms niet naar beneden springen op de "wipwap".
Ga morgen weer proberen. Ik weet wel als je in het begin snel en ver springt dat je zo 3 obstakels voorbij bent... alhoewel je daarvoor wel goed moet timen.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ze ook doden door zelf omhoog te springen. (Al is dat ook niet makkelijk )
Morgen die van jou spelen.
baasquote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja tof is dat he.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:47 schreef GGMM het volgende:
Gamexplain goden hebben mijn level gespeeld
Vanaf 01:20:40
Cool om iemand je level te zien spelen
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meer Ik zie zo vaak hele simpele dingen over het hoofd.quote:Op maandag 15 juli 2019 08:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja tof is dat he.
Soms add ik hem weleens op een twitch kanaal en dan gaat die persoon hem spelen.
Dan zie je pas dat iemand hem heel anders speelt en dan zie je soms dingen die je liever eerder had gezien.
Ja precies, dat soort dingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 09:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Soms zie je bij het bouwen door de bomen het bos niet meer Ik zie zo vaak hele simpele dingen over het hoofd.
En het is ook grappig dat hij dingen anders oplost dan ik ze bedoeld heb. Op 01:23:24 spingt hij direct op die plant, terwijl mijn intentie juist was dat hij langs de muur naar beneden zou glijden en vanaf de muur zou spinjumpen
Je level laten playtesten door een ander is erg waardevol inderdaad, je hebt de neiging om alleen de 'happy flow' te testen, en het is ook nuttig om te zien of je het niet te lastig hebt gemaakt wat je niet meer door hebt omdat je het level als je broekzak kent.quote:Op maandag 15 juli 2019 10:10 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ja precies, dat soort dingen.
Gisteren ook uren aan een level gebouwd, zit ik te kijken hoe iemand hem speelt en dan heb ik een softlock over het hoofd gezien. Op zich geen grote want het als een speler de overduidelijke pijlen niet volgt voor een sleutel, tjaaa... ;-)
Maar wel jammer.
Evenals on/off switches die na een checkpoint anders staan dan wanneer je het level vanaf het begin start, omdat ze na een checkpont weer vanuit standaard posities beginnen.
Mooi ontworpen level, was leuk om te spelenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 17:31 schreef SarCastro het volgende:
Dat krijg je met een dokters handschrift.
De code is : 37X-FMR-R2G
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDFquote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef Henno het volgende:
Zo, het was even een werkje, maar m'n tweede level staat:
Lost Between Worlds
FDN-YYB-D5G
Een puur exploration level dit keer.
Binnenkort even proberen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 23:44 schreef Henno het volgende:
[..]
Ik heb 'm een beetje aangepast omdat aan de failure points te zien je beter geen pijlen plaatst naar doodlopende routes, mensen lopen daar blind achteraan. Nieuwe code: TDK-CDD-RDF
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:52 schreef Qunix het volgende:
Even voor hier... je kan veel en snel produceren maar probeer eens meer diepte erin te krijgen.
Kthnxbye
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springenquote:Op donderdag 18 juli 2019 22:29 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij Yoshi centraal staat.
1DP-2XS-XHF
Ga nu wat van jullie levels proberen.
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 12:42 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Leuk level. In het begin moet je yoshi pakken en heb je die on/off switches om Yoshi naar je toe te laten komen maar Mario kan er gewoon naar toe springen
Ikquote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Dat laatste haha.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 13:03 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dan krijg je hem er toch niet meer uit.
Of heb ik dat weer over het hoofd gezien?
Nice! Finish en WR met 17.5squote:Op zaterdag 20 juli 2019 01:27 schreef Groentespecialist het volgende:
Wie durft de uitdaging van mijn eerste speedrun aan?
KNT-DNV-GXG
Knap gemaakt, niks aan.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:53 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een level gemaakt waarbij je niet naar rechts mag kijken.
Wie kan hem uitspelen.
0TQ-3NL-WNF
Ik dacht dat jij zoiets wel zou waarderen.quote:
Toevallig gisteren gespeeld en nu lees ik je bericht.quote:Op zondag 21 juli 2019 19:34 schreef Qunix het volgende:
Is Frank88 een Fok!ker!?
Die Think Fast level...
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks vanquote:Op zondag 21 juli 2019 22:40 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoiets wel zou waarderen.
Jij houdt toch wel van een uitdaging?
Naar links blijven kijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 09:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik snapte hier niks van
Je moet toch naar rechts uiteindelijk.
Maar misschien deze week eens opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |