Zover ik kan zien is het hier geen steelcase. (en dat boekje ook niet volgens mijquote:Op maandag 20 mei 2019 17:26 schreef Elan het volgende:
In de UK kun je een de limited edition krijgen met steelcase en pen. Hier in Nederland is het of de pen of de steelcase? Of kun je ook nog ergens beide krijgen?
[ afbeelding ]
https://store.nintendo.co(...)pencil/12103796.html
Ja dat heb ik dus ook! (ik ga hem denk ik toch maar gewoon halenquote:Op maandag 20 mei 2019 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zover ik kan zien is het hier geen steelcase. (en dat boekje ook niet volgens mij)
Kutzooi, nu ik dat boekje zie wil ik die.
Die stylus is dan weer exclusief bij Gamemania (maar uitverkocht)quote:LET OP: om verwarring te voorkomen. Wij geven als bonus de steelbook case weg. De stylus krijgen wij niet van Nintendo, die krijgen weer bepaalde andere winkels die geen steelbook krijgen.
Voor zover we weten niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:19 schreef SarCastro het volgende:
Ik kon het in de direct niet zien, maar zitten die ? Mushrooms er nog met die costumes?
Ja, dat 100 man niet terug is is wel een beetje jammer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 20:57 schreef DKUp het volgende:
100 Mario Challenge ook niet, voor de rest lijkt het wel bijna gelijk of uitgebreider.
Miiverse niet, maar dat is wel duidelijk.
True. Er zijn ook geruchten dat er nog een game-style bijkomt. Mario 2 zou tof zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:28 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben nog niet alles aangekondigd dus we zullen zien.
Dat weet ik niet eerlijk gezegd. Het maken is best ingewikkeld en met het uitkiezen van levels moet je ook wel wat ervaring hebben.. uiteindelijk is 99% crap eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Is dit ook iets voor mijn zoontje van 6? Die speelt alleen maar mario games.
Leg hem het concept uit en vraag het hem?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Ja, Easy en Normal-levels zullen wel lukken. Daarnaast zijn er nog 100 levels zelf gemaakt door Nintendo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 22:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Morgen waarschijnlijk previewsquote:
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.quote:
Ah, tofquote:Op maandag 27 mei 2019 14:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Pers heeft de game pas geleden bij Nintendo gespeeld, waaronder Gamexplain. Aan het einde van de video zegtie dat we binnenkort, heeeel binnenkort meer horen over SMM2.
Als niet morgen, dan zeker wel deze week
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Local multiplayer op één systeem bevestigd voor wie daar nog over inzat.
quote:
Weer heel wat kleine dingetjes hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 16:21 schreef DKUp het volgende:
Nauwelijks iets nieuws gezien buiten wat extra gameplay beelden. Buiten local multiplayer dan....
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.quote:
Komt hier vandaan: https://twitter.com/Fawfulthgreat64quote:Op dinsdag 28 mei 2019 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit zag ik vorige week al voorbij komen. Is gemaakt door iemand.
Maar ziet er opzich super uit dus van mij mag het. (maar ik wil ook Super Mario 2)
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:39 schreef SarCastro het volgende:
Nog steeds geen costumes?
Dat zou voor mij wel een enorme domper zijn.
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, Nintendo heeft bevestigd dat deze game geen Amibo-support heeft.![]()
Dat is inderdaad heel jammer en ook wat onnodig.
Ja, daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 20:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk met oog op de multiplayer. Elk level is in multiplayer te spelen, dan moet je personage duidelijk te herkennen zijn, niet 30 keer per level wisselen.
Wel, zie hierboven.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 22:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar kan je nou wel of niet local op 1 switch met meerdere spelen?
Aangezien ik de normale brod op de wiiU heb, lijkt mij deze geschikt voor de busvakantie met vriendin
Die mensen zijn echt debielen.quote:
Wat, van Mario Maker 1, die door users gemaakt zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:03 schreef Qunix het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de oude levels ook te spelen zijn...
quote:Op woensdag 29 mei 2019 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, van Mario Maker 1, die door users gemaakt zijn?
Nee.
Wat een irritante gast. Ik heb iets tegen Youtube-mensjes denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2019 15:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Maar online met vrienden nietNintendo giveth and Nintendo taketh away.
Ze reageren wel prima op kritiektwitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 21:46:24Mr Tezuka has confirmed that the ability to play online multiplayer with friends is coming to #SuperMarioMaker2 in a future update. Stay tuned for more information to come.#NintendoE3 https://t.co/CBfEJBPi0V reageer retweet
Ja, mooi nieuws welquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]Ze reageren wel prima op kritiektwitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 11-06-2019 om 21:46:24Mr Tezuka has confirmed that the ability to play online multiplayer with friends is coming to #SuperMarioMaker2 in a future update. Stay tuned for more information to come.#NintendoE3 https://t.co/CBfEJBPi0V reageer retweet
Ja, gisteren een tijdje naar Treehouse gekeken, maar de levels zijn echt tofquote:Op woensdag 12 juni 2019 14:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, mooi nieuws welZat dat co-op level van de invitational nog eens te kijken, zoveel potentie voor levels. Had echt zonde geweest als dat niet samen kon.
'Missing key elements' --> Een paar easter eggs en grafische/sound dingen die na 2 keer niet meer interessant waren.quote:
Eens.quote:Op woensdag 19 juni 2019 18:43 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
'Missing key elements' --> Een paar easter eggs en grafische/sound dingen die na 2 keer niet meer interessant waren.
Kan me echt niet vinden in de kritieken van GX momenteel
Amiibo costumes ga ik ook wel missen ja. Geen gratis sterren meer voor amiibo showcase levelsquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Nou ja, op Amibbo/custumes na dan. Dat vind ik wel een groot gemis hoor.
Snap het vanwege de mutliplayer maar dat hadden ze ook anders op kunnen lossen.
jupquote:Op woensdag 19 juni 2019 18:54 schreef DKUp het volgende:
100 Mario Challenge exit of niet?
In het filmpje hoor ik er helemaal niks over
Ja dat deden ze.quote:Op woensdag 26 juni 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
Oh tof, review genot
Thuis eens even kijken of ze net zo liepen te zeiken als laatst bij die discussie.
Jazekerquote:Op zaterdag 29 juni 2019 14:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga *nu* de let's play van Jacksepticeye kijken van Mario Maker 2.
Ben je er blij mee GGMM?
yesquote:
Gooi die code's eens hier neer.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
yes
Leuk om te doen maar een goed level maken kost tijd
neequote:
die eerste checkpoint jump is raar want je moet je gezicht naar links doen wil je het redden, hetzelfde met dat blauwe ding bij de tweede checkpoint je moet je gezicht naar links draaien wil je het redden, daar ben ik nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
SPEEL ALSJEBLIEFT MIJN SUPERCOOLE SPINJUMPING LEVEL MENSEN
5KD-PNH-JLG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |