Ben tot de eerste checkpoint gekomen. Heeft me best veel levens gekost, maar nu gaat het eerste stukje me vrij makkelijk af. Dus inderdaad zoals je zegt, je wordt wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterWel al één van de CPs gehaald?
Pittig maar redelijk fair is wel een goede omschrijving.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:14 schreef seto het volgende:
Heb voor het eerst een level gemaakt, heb me erg laten inspireren door Begone Rotten Mushroom uit de story mode:
Heb hem wel pittig gemaakt maar nog redelijk fair (in mijn ogen), code is:
MIschievous Mushrooms
LR0-386-BNG
Kritiek is welkom
Die heb ik ook gister gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:55 schreef Diamond3d het volgende:
Gisteren wat levels gespeeld onder 'populair', man man man wat zijn mensen creatief.
Zelfs Zelda OoT Deku Tree gespeeld, heel orgineel gedaan.
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een level, maar of het gaat werken weet ik pas na uren bouwen en testen.
Of het zo leuk is als ik denk weet ik ook pas als ik het level speel
En of het duidelijk is voor de speler weet ik helemaal niet.
Wat een toestand.
quote:Op dinsdag 9 juli 2019 14:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.quote:Op maandag 8 juli 2019 22:55 schreef SarCastro het volgende:
Dit zijn mijn eerste levels.
Een airship level: 0Q0-37J-GKF
Een puzzel level:QW9-PM0-BXG
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Bedankt voor de feedback.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:08 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Airship is een tof level. Goede balans. Puzzel level is goed over nagedacht maar werd me voor nu even te lastig.
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:39 schreef Diamond3d het volgende:
Wie wilt mijn speedrun level proberen en testen van 20sec?
Short POW Twomp Speedrun
02J-V6K-XMF
Gvd .. je moet ook overal rekening mee houden 😛. Ik ga het morgen checken. Thnx.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan bij de 2e Thwomp die je tegenkomt de liaan pakken en zo omhoog komen, dat is niet de bedoeling denk ik?
Scheelt maar 1 seconde uiteindelijk overigens.
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..quote:
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan als je uit de pijp komt direct het dak op om een gedeelte van het level over te slaan..
Wel leuk level.![]()
Nee, dat kan helaas niet. Dan moet je hem deleten en opnieuw uploaden.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:46 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Kun je de levels nog wijzigen als je ze geupload hebt?
Ik dacht dat ik alles wel in orde had.
Het heeft me trouwens een half uur geduurd om die clown car goed te krijgen.
Iedere keer was hij weg als ik het level speelde.
Ik had niet in de gaten dat hij omlaag valt als er niks onder staat.
Waarvan 1.998.969 hot garbagequote:
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.quote:
Zolangj e in populair e.d. blijft valt t goed mee jaquote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het minder erg vind dan deel 1.
Maar wellicht denk ik dat omdat deze game nog zo nieuw is.
Nicequote:Op woensdag 10 juli 2019 18:11 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Je Spinjumping 101 gehaald. Wel 500x dood geweest maar na 18 minuten gehaald 😛. (Moet wel erbij zeggen dat ik voor het eerst spin jumping doe)
Het weekend genoeg tijd om wat levels te spelen, kom maar op!quote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:55 schreef Diamond3d het volgende:
Een andere vraag... soms zie je doelen in levels zoals verzamel 100 munten, verzamel 5 rode munten, je mag de grond niet raken, je mag geen schade oplopen etc.
Veel van die opties kan ik niet kiezen bij het maken van een level, wanneer kan dat wel?
quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:13 schreef T3hTommay het volgende:
Vandaag ook MM2 aangeschaft. Kijk uit naar de levels van vriend @:GGMM
Nee, dat kan niet. Switch en Wii-U hebben een verschillend scherm.quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:30 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens, even een (mogelijk stom) vraagje: is het een goed idee om de Wii U stylus te gebruiken op de Switch? Levels maken met de joycons lijkt me niet optimaal..
Ahh held. Logisch ook.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag de grond niet raken en je mag geen schade oplopen zouden altijd te kiezen moeten zijn. Je kan alleen kiezen voor de opties die in jouw gemaakte level mogelijk zijn.
Je kan bijvoorbeeld niet voor "dood alle goomba's" kiezen als er geen goomba in je level zit, of voor 'verzamel alle munten" in een level zonder munten. Waarschijnlijk heb je een clear condition willen kiezen voordat je met bouwen begon.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
jaaa jaquote:
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?quote:Op donderdag 11 juli 2019 22:56 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb een nieuw puzzle level gemaakt: MCS-X7K-RWG.
Het heeft even geduurd voordat ik hem heb geupload.
Bij het testen kwam ik iedere keer wat tegen wat veranderd moet worden.
Je vorige level was ook smullen ben weer benieuwdquote:Op donderdag 11 juli 2019 10:31 schreef GGMM het volgende:
Dit weekend ga ik Walljumping 101 uploaden.
Als het me lukt hem uit te spelen that is.
Man, jullie kunnen waarschijnlijk niet wachten! Wat een teaser.
Hier ben ik wel een paar uur mee bezig geweest.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 00:06 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Zeer creatief hoelang doe je over het maken van zo'n level?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |